Curaprox zobu suka

Zobiem es izmantoju vismīkstākās zobu sukas un tādas parasti ir tiem ražotājiem, kuri piedāvā zobu pastas jutīgiem zobiem – Sensodyne, Paradontax, etc. Pirms kāda laika māsa man atgādināja par mūsu mīļāko zobu birstīti, kuru nebiju redzējusi aptiekās ilgu laiku – Curaprox. It kā supervienkāršs dizains, bet tieši šo bieži rekomendē higiēnisti un arī praksē tā mūs abas ir pārliecinājusi par savu efektivitāti.

Kādreiz es to pirku Stomatoloģijas institūtā, bet mūsu jaunās skaistules atradu ARS aptiekā. Cena ap Ls 1.80. Rekomendējam!

p.s. ir nopērkamas ne tikai Ultra Soft, bet arī citas sariņu “cietības” pakāpes birstītes.

8 thoughts on “Curaprox zobu suka

  1. Es arī lietoju Curaprox 🙂 Patīk, ka tagad pieejamas tik dažādas un spilgtas krāsu kombinācijas, piemēram, šobīd man ir spilgti rozā ar elektrozaļiem sariņiem 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

