Artdeco White Tea Cleansing Mousse sejas attīrīšanai vasarā

Sejas tīrīšanai pārsvarā izmantoju Biodermas micellas ūdentiņu vai kādu maigu krēmveida līdzekli. Tikai vasarās lietoju mazgājamos līdzekļus, lielais vairums šādu produktu kombinācijā ar briesmīgo Rīgas ūdeni sausina manu ādu. Manas mīļās Estee Lauder putas bija beigušās, tāpēc meklēju tām aizstājēju. Pirmā doma bija par Bubelle ieteikto Korres gēlu, bet iegādājos Artdeco White Tea Cleansing Mousse.

Šis produkts nav man ierastajā krēma vei gēla konsistencē, kas uz sejas tiek saputots kopā ar ūdeni. Tas ir šķidrs kā ūdens, bet izspiežot uz rokas tas ir maigu putu veidā. Principā sejai pietiek ar vienu dozatora devu, bet es izmantoju divas. Putas tiešām ir ļoti maigas un, tieši tāpat kā Estee Lauder, minimizē negatīvās sajūtas, kas man parasti rodas ādai saskarsmē ar ūdeni. Artdeco putas man liekas pat mazliet maigākas iedarbībā, jo Estee Lauder ādu notīra līdz pat tai gurkstoši tīrajai sajūtai.

Putas satur baltās tējas ekstraktu ar visu antioksidantu devu un Oxyvital, kas palīdz ādas šūnas apgādāt ar skābekli. Tā kā sejas attīrīšanas līdzekļi uz ādas ir salīdzinoši īsu laiku, tad man tomēr galvenais ir maiga un efektīva attīrīšana bez nepatīkamiem blakus efektiem. Un ar šo uzdevumu Ardeco White Tea Cleansing Mousse tiek lieliski galā.

Cena ap 9 latiem. Nopērkams Kolonna, Douglas.

18 thoughts on “Artdeco White Tea Cleansing Mousse sejas attīrīšanai vasarā

  1. Diemžēl neesmu neko mēģinājusi no šīs sērijas, bet interese ir bijusi, jo man iepatikās iepakojums. Izklausās, ka ir vērts iemēģināt. Vasara arī ir vienīgais gadalaiks, kad manā attīrošo līdzekļu arsenālā ir arī kādas putas.

  2. Es arī pievienošos – Skin Yoga ir laba sērija, man bija toniks, acu krēms un sērums un dienas krēms, visi ļoti viegli, patīkami!

  3. Varbūt ne gluži pa tēmai, bet es varu ieteikt dr.Sante sejas mazgāšanas putiņas. Nopērkamas Multiluksā, cena ap 2 latiem. Man arī ir sausa/jutīga āda, bet šīs der ideāli un ir pat labākas kā daudzas iepriekš mēģinātās dārgās. 😉

  4. Atpakaļ ziņojums: Vasaras TOPs | Skaistuma dienas grāmata

  5. Atpakaļ ziņojums: Vasaras TOPs

Komentēt

WordPress.com blogs.

