Essie Fancy Delancy nagu laka

Essie Fancy Delancy. Burvīgs rozā tonis, kas ir kā radīts vasarai. To mīl saule, tas burtiski atdzīvojas. Šī ir mana pirmā Essie laka. Kvalitāte ļoti laba. Laka gan neierasti šķidra, bet labi pigmentēta un dod perfektu klājumu jau 2 kārtās. Un turas līdz pat piecām dienām!

Laka trešajā dienā sāk tikai nedaudz nodilt uz nagu galiem.

Es te sūdzējos, ka jau sen neviena laka mani nesajūsmina. Patīk – jā, bet neesmu sajūsmā. Tad šai lakai izdevās mani pārsteigt. Staigāju ar vienu toni jau divas nedēļas. Uz rokām un kājām. Tā sen nav bijis.

Kur var nopirkt? Interneta veikalos un vienā profesionālās kosmētikas veikalā kaut kur Maskavas ielā, kur neesmu bijusi.

12 thoughts on “Essie Fancy Delancy nagu laka

  1. Style police- I`m wearing Crocs! 🙂 vel pirms paris nedeljam es nezinaju, ka Crocs razho vel kaut ko bez psihodeliskajiem holandieshu pensionaru apaviem. Bet tagad varu teikt, ka kurpes ir ari sapratigos dizainos un nu tiesham- super ertas. Ipashi, kad list lietus 🙂

  2. Es ar sajusmā par šiem Krokšiem, ietū gan nevelku, jo kāja sasvīstot drusku slīd; un tā nagulaka – aii, kas par sulīgu toni. :))
    Man ir līdzīgs no Maybelline Coloraba Bubblicious.

Komentēt

WordPress.com blogs.

