Garnier Intensive 7 Days sorbeti ķermenim

Es neesmu saldējuma fane. Bet mutē kūstošs augļu sorbets karstā vasaras dienā vai pēc pamatīgām vakariņām- tas ir mans formāts (starp citu, Rīgā lielisks sorbets ir manā mīļajā restorānā Trattoria del Popolo. Ja nu raksta iespaida sakārojas ko gardu).

Atbilstoši vasaras sezonai Garnier piedāvā arī ķermeņa kopšanai izmantot vieglāku tekstūru un atsvaidzinošu aromātu savos jaunajos ķermeņa produktos Garnier Intensive 7 Days, kas ir nosaukti tāpat kā manis pieminētais kārdinošais deserts.

Jaunais produkts pēc tekstūras ir želejkrēms, kas ātri iesūcas ādā un labi mitrina. Papildus krēmos ir L- Bifidus (tas pats kas jogurtā???), kas nodrošina ilgstošu mitrināšanu līdz pat 7 dienām, kā arī Vidusjūras persiku ekstrakts. Man uz testēšanu bija sorbets ar persiku smaržu, bet ir pieejams arī ar vīnogu aromātu. Smarža bija patīkams pārsteigums- maiga, neuzbāzīga. Bieži šāda veida produktos ar augļu aromātiem ir kaut kāds salkans jogurta aromāts, kas man nepatīk, bet šeit viss ok.

Man šis liekas labs variants steidzīgajiem un praktiskajiem, kas netaisās vannas istabā veikt stundām garus rituālus, bet produktus izvēlas pēc to funkcionalitātes. 400 ml produkta, kas ir samērā lēts, smarža laba, ātri iesūcas – pārdots! Sporta zāles somā iekšā un uz pus gadu krājumi nodrošināti.

6 thoughts on “Garnier Intensive 7 Days sorbeti ķermenim

  1. es nesen nopirku Stendera ķermeņa pieniņu, tieši dēl tā kā tas baigi ātri iesūcās un labi mitrina, jā būtu šo rakstu izlasījusi ātrāk, laikam ietaupītu naudiņu 🙂

  2. Liels paldies par šo rakstu, jo es jau arī acis metu uz šo brīnumu. Tas 400 ml tilpums man būtu ļoti ilgam laikam. Jautājums – ir tas 7 dienu mitrinājums ādai, ko sola ražotājs?

  3. Iepriekšējais variants man likās pa smagu, tāpēc tagad stāv vannasistabā nelietots, bet šis izklausās visai kārdinoši. Man kaut kā vairāk patīk vieglāki krēmi.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

