Garnier Fructis Pure Volume 48H

Pārsvarā lietojot profesionālo matu kosmētiku, reizēm gadās savā vannas istabas plauktā atrast arī ielavījušos viesus. Tā nesen “uzraku” dāvanā par pirkumu saņemtu Fructis Color Resist balzamu un biju patīkami pārsteigta- ideāls produkts. Bet šoreiz par jauno Garnier produktu – Fructis Pure Volume 48H šampūnu un balzamu, kas sola padarīt mūsu matus apjomīgus 2 dienu garumā!

Man ir gari mati, kas pēc struktūras ir smalki, bet to ir ļoti daudz. Tie ir smagi, līdz ar to- apjoms ir iespējams tikai ar pamatīgu veidošanu. Tāda īsa priekšvēsture pirms ķeros pie produktu apraksta.

Fructis noteikti nav mana izvēle veikalā, jo mana galvas āda pirms daudziem gadiem parādīja alerģisku reakciju uz augļu (citrusu) ekstraktiem šampūnos neatkarīgi no cenas un zīmola. Tāpēc sākotnēji sliecos dot tos testēt māsai, kura ir Garnier fane un ar saviem smukajiem, taisnajiem un spīdīgajiem matiem varētu būt viņu reklāmas … galva 🙂 Bet galu galā produktus izmēgināju pati.

Kas patīk? Smarža, kas ir ļoti noturīga un mani nekaitina. Smaržo svaigi- tieši tā, kā man patīk. Mati ir viegli, bet neelektrizējas, kā mēdz gadīties ar apjoma šampūniem. Turas tīri divas dienas, kas ir patīkami. Patīkamākais, ka šoreiz izpalika alerģiskā reakcija un ar galvas ādu viss ok.

Par apjomu – nav man viņš tik izteikts kā gribētos. Sākotnēji aizmirsu uz iepakojuma rakstīto, ka speciālais sastāvs, kas veidos apjomu, aktivizējas karstuma iedarbībā, matus žāvējot ar fēnu. Tagad katru reizi cītīgi žāvēju, bet skaidrs, ka lai manos matos iegūtu īstu apjomu, vajag pavadīt stundu ar lielajiem ruļļiem vai apaļajām ķemmēm pilnu galvu. Bet mani mati, kā jau pieminēju, nav rādītājs. Katram jāmēģina pašam.

Ja esi mēģinājusi šos vai citus labus produktus apjomam, pastāsti komentāros!

2 thoughts on “Garnier Fructis Pure Volume 48H

  1. Pašlaik lietoju Keune šampūnu liekā kā tur arī bija kaut kas par apjomu, bet es esmu dīvaina man nepatīk kad mani mati ir pārāk apjomīgi 🙂
    Fructisu neesmu mēģināju, bet viņu šampūni patīk manam vīram, viņš saka kā šie ir vienīgie šampūni ar kuriem matus var nemazgāt trīs dienas, nezinu man tas nav aktuāli, tā kā tā 🙂

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

