Gatavojamies Jāņiem!

Neticami, ka pēc nedēļas jau mūsu valsts populārākie svētki būs klāt! Vismaz man došanās ārpus pilsētas nozīmē atbrīvošanos no “pilsētas sejas”. Nekādas dekoratīvas kosmētikas, smaržas arī paliek mājās un bieži vien arī dažādie krēmi tā arī neizmantoti guļ somā. Bet ja nu tomēr kaut nedaudz, bet tomēr ir vēlme pēc kosmētikas arī šajos vasaras svētkos, lūk mana mazā kosmētikas izlase.

Saules aizsargkrēms zaļi domājošajiem no MyChelle, MADARA sejas krēmu paraudziņi, kurus ērti paņemt līdzi ceļsomā.

Mani iemīļotie acu zīmuļi no essence (koši zaļais uz apakšējās skropstu augšanas līnijas piešķir acīm burvīgu košumu). Jāņu nakts maģijas pastiprināšanai Dzintars balzams skropstu stiprināšanai. Lai aug griezdamās!

Ideāls produkts gariem pārbraucieniem- izsmidzināmais ūdens, kas atsvaidzina, mitrina un atvēsina ādu. Tādus ražo Avene, Vichy, Evian, Decleor. Visi labi! Patreiz manā arsenālā Biodermas ūdens.

Pirms pāris nedēļām mežā odu mākoņi lika man sprinģot kā pavasarī pirmo reizi no kūts izlaistai ragainei. Mīl mani odi un vienmēr ir mīlējuši. Tāpēc ļoti priecājos par Cocovogue pretodu eļļām, kuras man izmēģināšanai tika iedotas tieši laikā. Smaržo fantastiski kā labā SPA salonā. Mājās dažus pilienus lieku uz palodzes -aromaterapija un miers no kaitinošanās spindzēšanas garantēts.

Un turam īkšķus, lai lietus nelīst!

16 thoughts on “Gatavojamies Jāņiem!

  1. Tev gan minimālisms, būtu Tu redzējusi manu bagāžu 🙂
    Starp citu salasījos kā daudzi ņem pārbraucienos dažādus paraudziņus sejas kopšanas kosmētikai, nolēmu arī es nedaudz patukšos savus krājumus, tagad cīnos ar trim nejaukām pumpām uz zoda, nekad vairs…

  2. Es parasti cenšos paņemt līdzi lietas, kuras lietoju ikdienā, jo tas viss ir ļoti nepieciešams 🙂 Manā “jāņu komplektā” šogad ir Biodermas sejas attīrīšanas želeja , Clarins kumelīšu toniks, Biodermas mitrinošais sejas krēms, Decleor acu krēms, Maybelline BB krēms, Sensai skropstu tuša, Isa Dora uzacu zīmulis, Estee Lauder pūderis, Nivea roku krēms (bez roku krēma nekur un nekad), Dzinatra saules aizsargkrēms ķermenim un kaut kāds lūpu balzāms (varbūt divi).
    Nemaz tik daudz nav, bet pats nepieciešamākais – “aiz borta” jau vēl paliek vesela rinda, bet visu jau ar nevar un nevajag, savādāk cilvēki padomās, ka esmu galīgi ķerta 🙂

      • ā, es vēl gribēju paprasīt par to Biodermas izsmidzināmo ūdeni. Es līdz šim esmu pirkusi tikai Aveni un Evian vienreiz pamēģināju, bet nekādu īpašu jēgu viņos nesaskatīju, tikai atsvaidzinošo momentu, kurš ilgst pāris sekundes, bet varbūt Biodermas smidzeklis atšķiras? Vai jūtams k-kāds nomierinošais efekts?

      • Man šie ūdentiņi ir must have! Man ir jutīga āda ar noslieci uz sarkaniem vaigiem un dažādas izmaiņas temperatūrā vai gaisa sausums saasina visas pazīmes līdz pat tādam vājprātam, ka seja sāp. It īpaši ja ir sauss gaiss birojos ziemā, klimata zonu maiņas ceļojumos, gari pārbraucieni mašīnā, sauss gaiss viesnīcā. Pūšot tos ūdentiņus jūtami mazinās nepatīkamās sajūtas. Man to iemācija kosmetoloģe Tallinā, kad aizgāju pēc ceļojuma uzpampusi un sarkana.
        Ir tīrie ūdeņi (kā Evian), ar aromaterapeitisko efektu (Decleor), dažādiem pievienotiem labumiem ādas nomierināšanai. Lūk atradu sastāvu Biodermas ūdenim :WATER (AQUA), ZINC SULFATE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, POTASSIUM PHOSPHATE, MAGNESIUM SULFATE, SODIUM CITRATE, CALCIUM CHLORIDE, SODIUM BICARBONATE, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, DISODIUM PHOSPHATE, POTASSIUM CHLORIDE.
        Bet tikpat labi var kādu ziedūdeni vai kumelīšu tēju lietot ar pulverizatoru.

  3. paldies, laikam, jāizmēģina Biodermas izsmidzināmais, bet jāmēģina to lietot regulāri, nevis šad un tad. Man ir kuperoza āda un skolas laikā, kad nepievērsu tādu uzmanību sejas kopšanai, tad mani vaigi pastāvīgi izskatījās pēc luksoforiem, bet tagad situācija ir daudz labāka, kad lietoju piemērotus krēmus un izsargājos no sauļošanās, pirtīm un visādām citādām lietām, kuras provocē apsārtumu.

  4. jau vairāk kā gadu – vazelīns! lai gan esmu liela kosmētikas cienītāja un lietotāja, tas vienmēr būs atrodams manā somā! tam ir neiedomājami daudz funkciju – kā ārstniecisks sejas līdzeklis, viegls summer glow sejai, mitrina lūpas, nagus, notur ilgāk smaržas, novēršs saspurojošos matus (īpaši, ja Jāņos līs, vai būs mitrāks gaiss), ja berž kurpes – uzklāju nedaudz vazelīnu un ne miņas no beršanas! arī iesaku lietot to skropstām uz nakti, nevis Dzintara želeju vai ko citu (bet tas jau ir vairāk paša sajūtās)! protams, ir vēl ļoti daudz pielietojumi šim brīnumlīdzeklim!

    tā, ka viennozīmīgi mans #1! :))

Komentēt

WordPress.com blogs.

