Ne gluži “fui”, bet …

Šodien par produktiem, kas nebija gluži izmetami pēc pirmā testa “brauciena”, bet noteikti netiks pie atsevišķa raksta šai blogā.

Ziaja krēms rokām ar kazas pienu. Pozitīvais- zibenīgi iesūcas āda. Ne tik labi – nemitrina pietiekoši. Sajūta, ka rokas sasmērētas, bet jūtas vēl sliktāk nekā bez krēma. Pie tam smarža man nepatīk – atgādina Dove, kas tagad ir nomainījuši produkta aromātu, bet agrāk pilnīgi visi viņu produkti oda lūk šādi.

Eucerin pieniņš sejas attīrīšanai. Attīra labi, bet atstāj uz ādas tādu kā plēvīti, kas atkal jau jātīra nost.

BDK toniks jutīgai ādai. AR spirtu. Nu šitais man neiet kopā, lai gan pat selektīvā kosmētika dažreiz piešauj spirtu saviem tonikiem. Nepatīk kā mana āda jūtas pēc šī produkta lietošanas-raupja.

got2be putas mega apjomam. Neredzēju starpību manā frizūrā ar šīm putām un bez. Tad kāda jēga?

Jāatzīst, ka visi ir bijuši impulsīvi pirkumi bez iepriekšējas izpētes. Mierinājums, ka neviens no tiem cenā nepārsniedz Ls 10, kas jau būtu bēdīgāk.

14 thoughts on “Ne gluži “fui”, bet …

  1. Nesen “Drogās” iegādājos mazo Garnier Fructis matu laku.Viegli iemest somā un paņemt līdzi.Nav jāstaipa milzīgā pudele,kas aizņem lielāko daļu no somas :))
    Pavisam netīšām pūšot matus sanāca attaisīt acis vaļā un neliela deva lakas ieskrēja acīs.Sajūta nebija patīkama un diez gan ilgu laiku nevarēju acis attaisīt.
    Pēc ilgas skalošanas zem ūdens sapratu,ka šis pirkums labi noderēs arī kādai draudīgākai situācijai…. :))Zin kā-izskatīšos smuki UN būšu pasargāta.
    Kas zina,varbūt odus ar` atbaidīšu… 😀

  2. Nevienu no šiem neesmu lietojusi, bet daudzi man ir ieteikuši gan ziaju, gan baldones dūņu produktus. No baldones dūņām esmu pirkusi ziepes un matu balzāmu, tie man patika, bet sejas kopšanas produktus gan neesmu mēģinājusi. No Eucerin produktiem man ļoti patīk viņu dušas eļļa.

    • Man patik BDK nakts krems, bet shis losjons gan nepatika manai adai.
      Un Eucerin daudzi produkti labi. Manai mammai ir supersausa ada, vina bez Eucerin kremiem vispar nevar iztikt. Pat vizuali redzams, ka shie kremi loti labi darbojas.

Komentēt

WordPress.com blogs.

