Skaistumkopšana VS apelsīns -MADARA

Esmu nedaudz iekavējusi rakstus šai rubrikai, bet nu jau mēs tuvojamies finiša taisnei. Iepazīstināšu ar priekšpēdējo eksperimenta līdzekli- MADARA pretcelulīta krēms.

Jāsaka, ka šis ir mans pirmais MADARA produkts (neskaitot kaut ko no paraudziņiem). Kā cilvēks, kas daudzus gadus ir cilājis āmuriņu reklāmas un mārketinga kalvē, vairāk esmu novērtejusi šī Latvijas zīmola veiksmīgo stratēģiju un vizuālo identitāti, bet pie produktiem nebija nācies ķerties.

Krēms ir vakuma iepakojumā ar dozatoru, kas ļauj tam ilgāk arī saglabāties svaigam (būtisks faktors dabīgās kosmētikas lauciņā). Krēms neļaus jums slinkot – tas biezs un obligāti ir nopietni jāiemasē, savādāk paliks kā balta kārtiņa uz jūsu problēmzonām. Smarža dabiska un pikanta- man patīk. Krēms ir pietiekami mitrinošs, lai āda ne tikai cīnītos ar celulītu, bet justos arī labi.

Produkta aprakstā ir teikts, ka krēmam ir pierādīta efektivitāte. Dabīgās kosmētikas lauciņā tas ir ļoti populārs un pircēju iecienīts. Es krēmu lietoju divas nedēļas un šajā laika periodā gluži fantastiskus rezultātus nesasniedzu. Bet no citiem lietotājiem esmu dzirdējusi, ka efektivitāte vēl palielinās, lietojot ilgtoši un kompleksi ar pārejiem pretcelulīta produktiem.

Sastāvs:

Aqua Simmondsia Chinensis Alcohol Caffeine Sodium Salycilate Lecitin Silica Helianthus Annuus (Oil) Cetearyl Alcohol Crataegus Monogyna Aesculus Hippocastanum Equisetum Arvense Algae Glycerin Persea Gratissima Glycine Soja (Oil) Tocopherol Theobroma Cacao Cetearyl Glucoside Stearic Acid Xantan Gum Potassium Hydroxide Aroma Citral Geraniol Limonene Linalool

Cena: 16.95

Ja zaļais dzīvesstils ir tuvs- noteikti patiks!

Ja ir atsauksmes par šo produktu – komentejam!

5 thoughts on “Skaistumkopšana VS apelsīns -MADARA

  1. Man bija šīs krēms, patiesība vel joprojām ir, kaut kur noglabāts, aj es esmu pārāk slinka priekš tādas rīvēšanas, apnika pirms pamanīju kādu efektu, tāpēc nezinu vai darbojās vai ne.

  2. Man arī ir šis krēms, nekādu efektu pamanījusi es neesmu, iesūcas arī pēc visas rīvēšanas mežonīgi slikti, mazs apjoms un beidzas ātri, budnžiņu nav iespējams attaisīt, lai “izkasītu” to, ko pumpis nespēj izpumpēt āra (kad produkts iet uz beigām). No pozitīvā – ļoti jauka smarža.

    • lasīju pie citām meitenēm, ka aktīvi lietojot pietiek 2 nedēļām.
      ai, es ar reizēm laužu tos iepakojumus vaļā. Tik daudz paliek iekšā! It sevišķi, ja dārgs vai ļoti labs produkts- žēl mest ārā tik daudz neizlietotu

  3. Atpakaļ ziņojums: Pavasari sagaidīt labākā formā! | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

