The Body Shop Of a Man Hair & Body Wash

Ar šausmām sapratu, ka blogā ne reizi nav bijis vīriešu produkta apskats. Man nav ilūziju par to, ka šeit apgrozās daudz stiprā dzimuma pārstāvji. Ja arī ir ieklīduši, droši vien šausmās ātri vien nozūd. Bet velti, velti! No šodienas apsolos kaut cik regulāri rakstīt par produktiem, kas domāti jums. Vai arī iedvesmot jūsu otras pusītes dāvanas iegādei.

Šo produktu nopirku pateicoties tarakāniem, kurus manā galvā ir iesējuši kosmētikas ražotāji. Nespēju skatīties kā mans praktiskais dzīvesbiedrs bieži vien mazgā matus ar dušas želeju. Nu skaidrs, ka nekas radikāli atšķirīgs šajos produktos nav, bet es vienkārši nespēju uz to skatīties bez šausmās sažmiegtām acīm. Tāpēc arī brīdī, kad vajadzēja mazu dāvaniņu, veikalā izvēlējos The Body Shop Of a Man Hair & Body Wash. Jutos jau labāk, lasot, ka šo tiešām var arī matos.

The Body Shop piedāvā vairākus šāda veida produktus ar dažādiem aromātiem. Izvēlējos atbilstoši savai gaumei. Šim aromāts ir pilnīgs unisekss, tapēc labprāt izmantoju arī pati. Smaržu precīzi aprakstīt nevarēšu, bet kaut kas no sūnām, mazliet koksnes un svaigums- varbūt bergamots vai kaut kas no maigiem citrusiem. Teiksim, kā tropu mežs pēc lietus. Ļoti patīkams un komfortabls aromāts.

Un, jā, es izmazgāju ar šo matus un izdzīvoju.

Cena ap Ls 8.

2 thoughts on “The Body Shop Of a Man Hair & Body Wash

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

