Skaistuma dienasgrāmatas viesi. Jeļena.

Ļena ir stiliste. Īsi sakot,  palīdz tiem, kas noteikti zina, ka vajag mainīties, bet vēl nav pārliecināti par to, kā to dabūt gatavu.

Šodien par Ļenas mīļākajiem kosmētikas produktiem. Tā kā viņa strādā ar Artdeco kosmētiku, tā nu sanācis, ka visi produkti ir tieši no šī zīmola.

Artdeco Body Couture Golden Touch Body Cream – ķermeņa krēms ar maigu zelta šimmeri. Diemžēl vairs nav nopērkams. (Mana piebilde – šimmeris ir tik smuks! Ļena saules gaismā izskatījās kā labais vampīrs, un es biju gatava pirkt šo krēmu bez apdomāšanās).

Artdeco Skin Yoga dienas krēms ar toni un SPF 15 -mitrina, aizsargā no saules un izlīdzina ādas toni.

Ultra Volume Mascara– kuplinoša tuša, kas nesalipina skropstas skaistam skatienam.

Artdeco lūpu lakas- pigmentētas ar izteiktu lakas spīdumu.

Un pats skaistākais – Artdeco Bronzing Glow Blusher no šīs vasaras limitētās kolekcijas.

Intervijas ar iepriekšējiem viesiem: Viola, Zane, Baiba, Arita.

8 thoughts on “Skaistuma dienasgrāmatas viesi. Jeļena.

  1. Vajadzētu aizliegt meitenēm atrādīt to kosmētiku, kura nav pārdošanā, kāpēc man tagad sapnī jāredz tas krēms ar maigu zelta šimmeri, a? 🙂

  2. Jā, par to, ka J Lo sajūsmā esmu lasījusi, bet es negribu eļļu, pagājušo nedēļ pētīju, ka Body Shopa spīdumu eļļai atlaide, bet es nez, es grib krēmu, tā arī neiegādājos.

    Bet par konkrētā Artdeco neesamību – tas LV nav pieejams vai vairāk neražo, kā tur īsti ir, nezini?

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

