Emolium -sausai ķermeņa ādai

Tie, kas šeit iegriežas regulāri, ir pamanījuši, ka samērā bieži parādās raksti par produktiem, kas cīnās ar sausu ķermeņa ādu. Lai gan vasarā ādas sausums ir mērens, tomēr bez īpašas kopšanas nevaru un negribu iztikt. Cenšos pārvarēt slinkumu, atcerēties pēc vannas izmantot krēmus. Un, protams, vienmēr esmu jaunu un efektīvu produktu meklējumos. Šodien par jaunumu Latvijas tirgū- Emolium.

Ražotājs: Produkti izstrādāti ciešā sadarbībā ar dermatologiem un pediatriem. Tie ir hipoalerģiski, nesatur smaržvielas un krāsvielas. Piedāvā kompleksu kopšanas sistēmu sausai un ļoti sausai ādai, atopiskai ādai, cīnoties ar sausas ādas cēloņiem un sekām un atjaunojot tās dabiskās aizsargfunkcijas. Produktus var lietot arī bērniem.

Sērijā ietilpst maigs attīrošais gēls, emulsija vannai un plašs spektrs krēmu dažāda lieluma iepakojumos ar vieglāku(emulsijas) vai barojošāku sastāvu (krēmi).

Mani favorīti ir abi vannas produkti. Attīrošais gēls atgādina sejas mazgāšanas līdzekli – puto un attīra ļoti maigi, nesausinot ādu. Tā nebūs tipiska dušas želeja, kuru spiežam uz sūkļa. Gēlu saputoju plaukstās un tad mazgāju ādu. Savukārt vannas emulsija ir pavisam patīkams produkts, kuru noteikti iegādāšos atkārtoti ziemā. Eļļains šķidrums, kurš pievienojot vannas ūdenim, paliek balts. Vannām esmu lietojusi dabīgo eļļu maisījumus un man nepatika eļļas kārtiņa uz muguras. Šis produkts pilnībā izšķīst un nav nekādu negatīvu sajūtu.

Par negatīvo – domāju, ka daudziem ir svarīga vannas produktu smarža un relaksējošā aromaterapijas bauda. Šie produkti nevarētu teikt, ka nesmaržo pēc nekā. Ir produktu sastāvdaļu aromāts- ļoti profesionāli medicīnisks. Iedomājies kā smaržo visas krēma sastāvdaļas. Mani tas absolūti netraucē, jo no šīs sērija es gaidu efektīvu cīņu ar ādas sausumu un niezi, ko šie produkti arī sniedz. Esmu būtībā galējību cilvēks – mīlu izteikti aromātiskus produktus kā no smaržu vannas līnijām un šāda veida ārstnieciskos. Vidus ar parastām dušas želejām mani atstāj pilnīgi vienaldzīgu. Otrs mīnuss – loģiski, ka vannas produktus sanāk ņemt ar mitrām rokām. Tāpēc tieši uz gēla pudelītes jau pēc pāris reizēm nolobījās sarkanais uzraksts.

Par krēmiem -arī tā pati sastāvdaļu smarža. Ikdienā visbiežāk izmantoju emulsiju. Kas mani mulsināja sākotnēji – tā iesūcas līdz pat matētas ādas efektam. Biju pieradusi, ka krēmi atstāj tādu mazliet savādāku ādu, bet tā kā arī otrā dienā āda bija mīksta un no sausuma necieta, sāku pierast. Pat  treknākais Emolium krēms, lai gan iesūcas ilgāk, vienalga līdz matētai pakāpei. Mani parastie uber mitrinošie/barojošie krēmi stundām ilgi bija jūtami uz ādas un kājas burtiski lipa viena pie otras. Tā kā šis faktors man ļoti patīk. Krēmus var lietot arī uz sejas.

Par sastāvu – ieliku kā piemēru vannas produktus. “Zaļie” ķer pie sirds! Jā, šeit ir minerāleļļa un man tas nav nekāds pārsteigums, jo tā vienmēr būs biežāk izmantotā sastāvdaļa aptiekas produktos. Sastāvā ir arī šī sviests, makadamijas eļļa, E vitamīns, urea. Būtībā klasiskas šādu produktu sastāvdaļas. Lai izbēgtu no diskusijas “minerāleļļa VS dabīgie produkti”, uzreiz pateikšu, ka esmu izmēģinājusi visu. Tiešām. Vislabākās un dārgākās ekoloģiski tīrās eļļas un ilgtermiņā mana āda paliek tikai sausāka. Tāpēc priekš manis šie produkti ir piemēroti. Pēc Biodermas labajiem rezultātiem, Emolium ir otra sērija, kuru noteikti iesaku pamēģināt.

Vēl pozitīvi, ka pateicoties smaržas neesamībai, šie produkti ir universāli un tos var lietot visa ģimene sākot no mazajiem līdz omēm un opīšiem (kā zināms, pēdējie ļoti cieš no sausas ādas).

Emolium produkti nopērkami aptiekās.

Cenas līdz Ls 10.

5 thoughts on “Emolium -sausai ķermeņa ādai

  1. Kādu nedēļu lietoju bērnam 4g. emolium cream. Patiešām labs mitrināšanas līdzeklis, jo mazai no dzimšanas atopiskais dermatīts. Protams tās nav zāles dermatīta ārstēšanai, bet kopšana arī ļoti svarīga.

Komentēt

WordPress.com blogs.

