Vasaras TOPs

Patiesībā šis ir raksts 3 in 1.
1. Produkti, kurus lietoju tikai vasarā, jo patreiz mana āda nav sausa.
2. Šodienas mīluļi – kosmētikas pasaule ir tik mainīga un rīt es, iespējams, lietošu jau ko citu.
3. Un vēl tas ir ieskats nākamajos rakstos, jo par dažiem produktiem vēl neesmu rakstījusi.

Artdeco Skin Yoga White Tea Cleansing Mousse – joprojām patīk. Maigas, atsvaidzinošas putas sejas mazgāšanai, kas  nesausina ādu. Vasarā ar visiem SPF filtriem lietoju dubulto attīrīšanu ar Garnier pieniņu un šīm putām. Par putām raksts šeit.

Artdeco Skin Yoga Beauty Flash Mask – lieliska atsvaidzinoša mitrinošā maska. Patīkama želejveida konsistence, lietoju uz nakti, nemaz neskalojot nost.

Vichy Aqualia Thermal Light – supermitrinošs krēms, kuru lietoju gan no rīta, gan vakarā.

Un te man iemaldījās maska, kuru nemaz neplānoju likt šajā rakstā Bioderma Hydrabio. Jā, es to lietoju, bet salīdzinoši retāk. Man liekas efekts nedaudz par vieglu.

Un šeit lūk īstais mīlulis – Bioderma Hydrabio mitrinošais skrubis. Šo noteikti iegādāšos atkal. Kopā ar Bioderma Pore Refiner padara āda pilnīgi tīru un poras nemanāmas. Tiešām labs produkts!

Bioderma Photoderm Max Mineral Solar Compact SPF 50+. Sākotnēji plānoju to lietot tikai filtra atjaunošanai, jo man kaut kas tomēr nepatika ar uzklāšanu un tonis arī īsti nebija mans. Baiba no Skaistumlapas mani ar savu rakstu pārliecināja mēģināt to lietot ikdienā un, jā, man iepatikās. Lai gan joprojām uzklāšana man līdz galam nepatīk, bet lietoju gandrīz katru dienu. Laivu braucienā gan ar šo līdzekli man apdega piere, bet ikdienā ir ļoti ok (toties pateicoties tam pašam iedegumam, tonis man tagad der perfekti).

Maybelline Dream Fresh BB – par to jau rakstīts un rakstīts. Patīk!

Vaigu sārtumus arī vasarā lietoju maz. Saules ietekmē aktivizējas mana kuperoze un vaigi ir sārti tāpat. Izņēmums ir mans mīļais Bourjois tonis Lune D’or. Zeltains persiku tonis ar smalku mirdzumu. Būtībā var saukt arī par vieglu bronzeri. Tiešām iesaku izmēģināt gaišas ādas īpašniecēm. Vairāk par šo lasi šeit.

Bourjois Healthy Mix Serum Gel Foundation – vasarā reti lietoju tonālo līdzekli, bet ja nu tomēr, tad tikai šo. Viegls, skaisti izlīdzina, veselīgas ādas efekts. Raksts šeit.

Dekoratīvo kosmētiku lietoju ļoti minimāli. Protams, skropstu tušu. Jebkuru, kura pa rokai. Un zīmuļus, jo ļoti ātri uzklājami no rīta. Visbiežāk lietoju Catrice Smokey Eyes Pencil tonī The Black Earl (mīksts, labi iztušējas) uz augšējā plakstiņa un uz apakšējās skropstu līnijas Catrice Don’t Be Mean To Green! Ja vajag vēl ātrāku rīta meikapu, kontūrai izmantoju Essence Teddy.

Jau labu laiku “ostos” apkārt jaunu smaržu meklējumos. Bet kamēr neesmu atradusi kaut ko ļoti interesantu, labprāt lietoju to, kas atrodams mājās. Visbiežāk YSL Parisienne.

Labs acu krēms –Artdeco Caviar Performance Rich Caviar Eye Cream. Bagātīga tekstūra, labi iesūcas ādā, lieliski mitrina un tāpēc acīmredzami izdzēš sausuma radītās sīkās krunciņas. Latvijā diemžēl vairs nav nopērkams.

Bioderma Sebium Pore Refiner – raksts šeit. Tiešām darbojas. Manuprāt, lielisks līdzeklis tieši vasarai.

Rexona Extra Dry dezodorants. Esmu jau minējusi, ka esmu diezgan negatīvi noskaņota pret visiem šiem līdzekļiem, kas bloķē svīšanu. Bet ja ir vēlme pēc efektīva līdzekļa, šis ir noturīgākais dezodorants, ko esmu mēģinājusi un pie tam par zemu cenu. Es vēl vakara dušā jūtu tā efektu. Sviedru smaka piestāv tikai kovbojiem un vīriem uz lauka, tāpēc vasarai šis man ļoti patīk. Bet ļoti priecāšos par ieteikumiem dabīgam dezodorantam!

Šī brīža mīļākie matu kopšanas produkti. Vasarā matus mazgāju katru dienu. Tīri tehniski varu mierīgi darīt to retāk, bet siltajā laikā pilnīgai labsajūtai man ir vajadzīga tā svaigi izmazgāto matu sajūta. Tāpēc matu kopšanas līdzekļi man iet litriem. Patreiz ļoti patīk jaunā L’Oréal Professionnel Mhytic Oil sērija. Vasarai ideāls ir arī vieglais Rich Pure Luxury Intensive Treatment Cream. Nedaudz sausajiem matu galiem pilnīga bauda – Matrix Biolage Exquisite Oil.

Visbiežāk lietotās lakas šajā vasarā. Rakstīt slinkums, gan jau pēc bildēm viss skaidrs.

Bildēs neiekļuva daži produkti, kuri atrodas man darbā vai otrā dzīvesvietā, bet tiek aktīvi lietoti – Biodermas izsmidzināmais ūdens un Artdeco Collagen Lip  Booster lūpu spīdums.

6 thoughts on “Vasaras TOPs

  1. Labs raksts 🙂
    Bioderma lobošais krēms ir vienkārši fantastisks, pašlaik es lietoju Sebium sērijas lobošo gēlu un tas arī ir ļoti labs! Gribu, gribu izmēģināt to Vichy, izklausās ideāls manas ādas nakts kopšanai.

  2. Paldies, raksts ļoti noderīgs 🙂
    Hm, es gribēju vienreiz nopirkt to Mythic oil, bet nekur neredzēju. Kur pirki?
    Vēl viens jautājums par Biodermu – kāds tas skrubis? Es parasti izvairos no skrubjiem, vai arī lietoju tikai uz kuperozes neskartajām sejas zonām. Varbūt šis ir tik maigs, ka varētu lietot visai sejai?

    • pati eļļa man nav, bet nopirkt var frizētavās, kas strādā ar Loreal Professionel. Man liekas, ka Maija un Kolonnas frizētavās (piem., uz Valdemāra ielas) noteikti jābūt. Šampuns man bija atsūtīts uz testēšanu.
      Par Biodermu. Mums ir ļoti līdzīgs ādas tips, man arī ir problēmas ar sarkaniem vaigiem 🙂 Arī šī maska nederēs uz visas sejas, jo bus apsārtums. Es lieku T zonā, turu tikai pāris minūtes un neberzēju pārak stipri. Bet uz vaigiem jau tur poras īpašas nav, arī ne melnie punkti, tā kā mani pilnībā apmierina 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

