Pedikīrs neizejot no mājas – viss skaistām pēdiņām

Pedikīru jau daudzus gadus veicu pati mājas apstākļos. Lai gan salonu procedūras ir attīstījušās, zinu, ka pēdu apstrāde ar žileti, kas joprojām ir aktuāla pie daudziem meistariem, noteikti nav priekš manis. Nepatīk man nekas, kas saistīts ar kāju mērcēšanu salonos higiēnisku apsvērumu dēļ. Teorētiski man derētu aparātu pedikīrs, bet pagaidām, kamēr neesmu dzirdējusi atsauksmes par superīgu meistaru / salonu šajā jomā, turpinu darīt visu pati. Plusi mājas pedikīram – iespēja veikt pedikīru, kad tas nepieciešams, negaidot pierakstu. Varu izvēlēties tieši tos produktus, kas man patīk. 100% garantija higiēnas jautājumos. Un protams- naudas ietaupījums.

Gribu brīdināt, ka šis raksts ir tikai par manu pieredzi, tas nepretendē uz absolūto patiesību un , iespējams, profesionāļi pateiks, ka visu daru galīgi šķērsām. Pēdu kopšanas man ir ļoti būtiska, jo daudz staigāju kājām, līdz ar to slodze uz pēdām ir liela. Pedikīru veicu neatkarīgi no sezonas. Man patīk, ja arī ziemā, kad pēdas redzamas tikai zem segas vai vannā, manas kājas ir koptas, pēdas mīkstas, nagi nolakoti.

Tātad vispirms par ātro pedikīru. Ja nav īpašas problēmas ar pēdām, ar šo pietiks. Reizi nedēļā es lietoju Scholl Rough Skin Remover. Par šo produktu jau esmu rakstījusi, tas ir iemīļots arī no citu blogeru puses. Abrazīvs krēms, kas maigi noņem raupjo ādas slāni no pēdām. Jālieto uz sausas ādas, uzklājot mazliet produkta uz pēdām, tad berzējam, kamēr vecā un sliktā āda pārvēršas putekļos un noberzējas nost. Tad kājas noskalojam un gatavs! Ātri, ērti, efektīvi! Kad Scholl vienu brīdi sāka pazust no veikalu plauktiem, es iepirku milzīgus krājumus, tāpēc bildē vēl ir vecā dizaina iepakojums. Cena ap LS 3. Papildus šim produktam lietoju Scholl mitrinošo krēmu (cena ap Ls4) – katru vakaru pēc vannas. Ja nav īpašas problēmas ar pēdām, šis būs ideāls.

Reizi trijās nedēļās es veicu pilnu pedikīru. Parasti dienās, kad esmu ļoti nogurusi un negribu neko darīt. Tas ir ideāls relaksējošs pasākums, kas man vienmēr uzlabo garastāvokli. Trīs nedēļas arī parasti man perfekti turas nagu laka uz kājām (ak, brīnums, jo uz rokām tā uzvedas pavisam savādāk). Vispirms noņemu nagu laku, tad lietoju nagu knaiblītes nagu saīsināšanai. Knaiblītes patīk labāk nekā šķēres, jo tas neļauj aizmirsties un noapaļot nagu stūrīšus (tie ir jāatstāj taisni, tikai nedaudz apvīlējot maliņas, lai nagi neieaugtu). Tad uz sausas ādas lietoju papēžu vīli. Jā, uz sausas, bet neaizraujoties, tikai nedaudz. Ja ir problēma ar ienadžiem uz pēdām, tad šajā fāzē var lietot arī līdzekli to noņemšanai. Ja ir uz kāju pirkstiem kāda spalva, tad noteikti lietojam vaska strēmeles un raujam nost (neesam jau Šīrā, lai pārņemtu hobitu stilu). Domāju, ka šādā gadījumā der mazās strēmelītes, kas paredzētas delikātām zonām.

Tālāk kārta pēdu mērcēšanai. Parasti lietoju vienkārši šķidrās ziepes vai dušas želeju. Mans atradums šogad ir Sally Hansen Revitalizing Foot Soak (cena ap Ls 7) ar lavandas un tējas koka eļļu, kas ļoti labi smaržo un mīkstina pēdu ādu. Mērcējam minūtes 10. Pēc tam lietoju skrubi. Var jau iegādāties atsevišķu produktu tieši pēdām, bet es lietoju ļoti lētu un vienkāršu skrubi no Superdrug (aizmirsu nofotografēt). Galvenais, lai abrazīvās daļiņas ir pietiekami rupjas. Noskalojam pēdas un sākam nagu apstrādi, noņemot visu lieko ādu ap nagiem. Esmu izmēģinājusi metāla un plastmasas instrumentus, bet man vislabāk patīk koka. Galvenais, lai tās būtu ar noapaļotu galu, jo mana pieredze rāda, ka tieši tāda forma ir visērtākā un mazāk traumatiska.  Principā nav vajadzīgas knaiblītes, jo es ar šo koka irbulīti varu noņemt visu, kas jānoņem un jānotīra. Atkal rūpīgi noskalojam kājas.

Principā viss lielais darbs ir paveikts. Atliek uzklāt krēmu pēdām, pamasēt tās, nolakot nagus (noņemot pirms tam krēmu no nagiem) un pēc tam lietot eļļu ienadžiem. Uz kājām vienmēr lietoju bāzi, 2 lakas kārtas. Virslaku lietoju tikai tad, ja man ir jāsteidzas. Daudziem cilvēkiem nagi uz kājām ir ar rievām. Tādā gadījumā lietojam pamatlakas vietā ridge filler, kuru piedāvā visi daudzmaz nopietni nagu kopšanas zīmoli.

Šogad sezonu maiņas laikā pārejot uz vasaras apaviem, manas pēdas aizgāja neceļos. Āda palika tik sausa un atskabargaina, iedzīvojos pat mini plaisā, kura man nebija bijusi kopš 10 gadu vecuma. Šādos gadījumos nevajag to pastiprināti berzēt un traumēt, bet lietot speciālus krēmus tieši šādai problēmai. Mans Scholl krēms vairs nelikās pietiekami efektīvs, bet speciālo plaisu krēmu atsacījos pirkt, jo parasti to dāvinu omei (tarakāni galvā -man vēl būs daudzi desmiti gadu, kuru laikā izbaudīt visus veco cilvēku priekus). tāpēc papildus lietoju tīru šī  un kokosriekstu sviestu, kā arī atklāju Sally Hansen Moisturising Foot Creme  krēmu ar lavandu, ar kuru tagad arī uzturu pēdas kārtībā. Krēms ir bagātīgs, bet samērā ātri iesūcas ādā. Brīnišķīgi smaržo pēc lavandas (mūsu kaķis dievina šo krēmu un burtiski pielīp pie kājām vakaros). Pat otrā dienā jūtu šī krēma iedarbību -tiešām labs produkts. Cena ap Ls Ls 7.

Vēl par pāris problēmām, ar ko saskaramies kāju kopšanā. Smaka. Ak, šis neizbēgamais vasaras pavadonis sabiedriskajā transportā! Ja ir šī problēma, lietojam speciālus kāju dezodorantus. Bet pamēģiniet nomainīt apavus. Kurpju sintētiskais materiāls var būt pie vainas. Otra vasaras lielproblēma- kurpes berž, spiež, kājas uzpampst. Tagad ražotāji piedāvā dažādus plāksterīšus un polsterīšus, kurus ievieto tieši kurpē un kas atrisina daudzas problēmas. Veidojot šo rakstu, kādā krievu blogā redzēju plašu diskusiju. Tur atklātais brīnumlīdzeklis pret beršanu – kosmētikas silikona bāze, kuru uzsmērē uz “sliktās vietas”. Pati vēl neesmu izmēģinājusi, bet skan loģiski. Pret kāju uzpampšanu daudzi ražotāji piedāvā atvēsinošus krēmus un sprejus. Palīdz arī vēsas kāju vanniņas un kāju pacelšana un turēšana augšā. Tāpat lieliska lieta ir pēdu masāža, kas spēj paveikt brīnumus dienas beigās. Ja ir nopietnas problēmas ar kāju pampšanu, tad noteikti jādodas pie ģimenes ārsta vai flebologa.

Vēl interneta dzīlēs atradu Krievijas meiteņu “know how” pēdu apstrādei – tiek lietots depilācijas krēms, lai noņemtu cieto ādu. Speciāli eksperimentam iegādājos vislētāko Eveline krēmu un izmēgināju- tiešām strādā. Bet nedomāju, ka izmantošu šādu metodi arī turpmāk.

Daudzi profesionālie kosmētikas zīmoli piedāvā pilnu līdzekļu komplektu, kas palīdzēs veikt pedikīru mājas apstākļos. OPI, SH, Scholl, CND. Galvenais, nepalaisties slinkumā un pēdas kopt regulāri.

Kā ar tevi? Paši taisam pedikīru vai ejam uz salonu? Vai ir kādi superprodukti, kurus man būtu jāpamēģina?

22 thoughts on “Pedikīrs neizejot no mājas – viss skaistām pēdiņām

  1. Man apmērām vis tas pats, vienīgais pēdu vīlīte es izmantoju ikdienā, man ļoti ātri veidojās sacietējumi uz pēdām un labās tos ātrāk novīlēt. A un vel, kāju nagiem arī izmantoju kutikulas noņēmēju.
    Gan manikīru, gan pedikīru veicu pati. mājās, man bail no slimībām 😦

  2. Vienreiz man manikīra laikā iegrieza pirkstā, Tu iedomāties nevari kādas bija manas turpmākās divas nedēļas, kad es gaidīju būs vai nebūs, esmu paranoiska, ja tas attiecās uz slimībām.

    • Gluži dienas līdz slimnīcai es neskaitu, bet tiešām nevaru būt pārliecināta vai meistare ir godprātīga. Un apgrieztais manikīrs man jau daudzus gadus ir nono, kopš vienu reizi gandrīz izrubījos pārlieku centīgas manikīres ietekmē, kura laikam bija mācījusies Inkvizīcijas Nagu Maukšanas skolā. Urbinājās tā, ka man pirksti bija vienās asinīs. brrrr

  3. Pirms gada nopirku “Podorape” pedikīra vīli, kopš tā laika neesmu izlaidusi no rokām, iegādājos arī mammai un māsai, ļoti laba lieta. 🙂

  4. Man arī viss aptuveni tāpatās. Scholl skrubis, Scholl vīle. Pēc kāju mērcēšanas tās parasti iesmērēju ar kādu sviestu – tīru šī, vai Stendera sviestu ar piparmērtām (iesmērēju tā bagātīgi un uzvelku kokvilnas zeķītes, lai nekas un nekur nepazūd). Kad gribās ko vieglāku, lietoju Scholl putas. Ziemā biju nopirkusi Avon pēdu kopšanas komplektu ar ingvera aromātu – želeju pēdu mērcēšanai, krēmu un skrubi. Bet tie man nevisai patika, jo nekādas ievērojamas izmaiņas nebija, kaut gan, nevarētu teikt, ka īpaši tās gaidīju, bet tomēr, diezgan bezjēdzīgs pirkums. Tos biju nopirkusi tādēļ, ka bija dzirdētas labas atsauksmes par Avon pēdu kopšanas produktiem.
    Kāju nagus lakoju diezgan reti, pārsvarā ar caurspīdīgo nagu laku. Nu, tas arī viss 🙂

  5. Pastāstīšu par savu favorītu pedikīram: forA līdzeklis pedikīram, izskatās kā izsmidzināms ūdentiņš, ražots tepat Latvijā, makša ~3Ls, pieejams Drogās. Lietošana: izsmidzināt + pēdu vīle = sabiezējusi āda iet nost burtiski pārslām. Pašlaik šis ir kļuvis mīļāks pat par Scholl skrubi.

  6. Un runājot par silikona makeup bāzi pret noberzumiem, pārāk dārgs variants. BET pirms gadiem 7 Avon bija tāds produkts tikai speciāli domāts kā līdzeklis pret noberzumiem, toreiz iepirku veselas divas bundžas, tik ļoti žēl, ka beidzās, tā bija manta!!!

  7. Arí es uz salonu neeju, jo visu taču varu izdarīt pati un pašai sačubinat savas kājiņas nemaz neaizņem vairāk laika kā pie profesionāļa.Īpaši patīk taisīt visādas kaju vanniņas ar dažādām zālītēm, sālīm un ēteriskām eļļām! Ja kopj kājas regulāri, tad nevajadzetu būt nekādām problēmām ar cietām pēdiņām.:)

  8. Paldies par rakstu. Man kājām nepietiek laika 😦 bet nekādas dižas problēmas ar pēdām man nav. Patīk Scholl krēms, kas domāts ādas raupjas ādas noņemšanai. Tad vēl lietoju kokosa eļļu. Par to silikona bāzi – māsa veda no Grieķijas Essence speciālo zieķi, saucās kaut kā foot lubricant (lubricant katrā ziņā bija). Ļoti ieintersēja skaistumlapas raksts par Scholl Moisturising Mousse (it īpaši tāpēc,ka aprakstā pieminēta mana veselības problēma) tā kā tas līdzeklis noteikti parādīsies manā plauktiņā

  9. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – jūlijs | Skaistuma dienas grāmata

  10. Atpakaļ ziņojums: Krēmi pēdām – FrezyDerm, Oriflame | Skaistuma dienas grāmata

  11. Atpakaļ ziņojums: Krēmi pēdām – FrezyDerm, Oriflame

  12. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – jūlijs

  13. Hi there, just became aware of your blog through Google, and found
    that it is truly informative. I am going to watch out for brussels.
    I’ll be grateful if you continue this in future.
    Many people will be benefited from your writing.
    Cheers!

Komentēt

WordPress.com blogs.

