Zelta izlase – Bonacure un Inebrya

Tā kā vannas istabu ir pārņēmuši dažādi matu kopšanas produkti ar veselīgo eļļu zeltaino mirdzumu, nolēmu šai tēmai veltīt atsevišķu rubriku.

Bonacure Oil Miracle šampūns man lika vilties. Pirmais – iepakojums. Šampūns ir kā caurspīdīga želeja, kas ir pārāk bieza. Tā no tūbiņas tek ārā tiiiiiik lēni! Cenšoties paātrināt procesu spiežu tik stipri, ka iepakojums draud uzsprāgt. Esmu tipisks mūsdienu cilvēks. Man nav daudz sīkas vaļas nodoties meditatīviem procesiem, vērojot šampūna pakāpenisku izkļūšanu no iepakojuma. Otrs, dēļ biezās konsistences man to ir grūti rokā uzputot. Ieklājot matos process aiziet raitāk, bet tomēr. Nepārliecina arī rezultāts ar švammīgiem matiem. Tieši tāpēc ļoti reti izvēlos šo šampūnu. Bet es negribu būt neobjektīva un kaut kad pamēģināšu visu sēriju. Varbūt kompleksa pieeja dos labāku rezultātu, jo eļļa, kuru izmēģināju pie friziera, man patika.

Cena ap Ls 7.

Komplektā ar šampūnu lietoju Inebrya Pro Age masku. Tā kā abi produkti satur argana eļļu, nolēmu, ka šis būs labs duets. Maska ir diezgan viegla, tāpēc lietoju to kā kondicionieri- bieži. Papildus produktā ir saulespuķu un jojobas eļļas, kas piešķir matiem dzīvīgumu. Maska nav intensīva. Tā nedaudz nogludina matus, mīkstina. Var lietot arī uz galvas ādas – nesataukos. Smaržo saldi pēc karamelēm un medus. Principā nav slikti, bet sajūsmā nespiedzu.

Cena ap Ls 5.

3 thoughts on “Zelta izlase – Bonacure un Inebrya

  1. Es gan tagad spiedzu no PM super skinny līnijas, viiii nu tik gludi un slideni mati super 🙂 Vienīgais laikam vajadzēs iegādāties kādu stipri attīrošu šampūnu varu iedomāties cit tajā PM ir silikonu.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

