Manikīra ABC

Vairākus gadus es biju apgrieztā manikīra piekritēja. Uz salonu gāju reizi nedēļā, lai kaut vai nolakotu nagus. Nu jau diezgan ilgi manikīru veicu pati. Parādīšu produktus, kurus lietoju šai procedūrai un roku labsajūtai ikdienā.

Tāpat kā pedikīram, arī rokām man ir ātrais variants, kuru izmantoju dažas reizes nedēļā vakaros. Artdeco All in One Manicure sastāvā ir Himalaju sāls un dažādas eļļas. Vispirms ir minūte jāvelta fiziskām aktivitātēm, lai sajauktu produkta sastāvdaļas (shake, shake, shake!). Tad uz rokām uzleju aptuveni 1 Ls monētas izmēra maisījumu un ieberžu rokās. Sāls kristāli nav smalki, tāpēc uz roku ādas bez fanātisma, visus spēkus veltot kutikulai. Pēc tam nomazgāju zem silta ūdens, kas ļauj eļļām sasūkties ādā. Rokas ir maigas, smarža produktam fantastiska. Līdzīgs krēmveida produkts ir, Alessandro, bet to neesmu mēģinājusi.

Aptuveni reizi 3 nedēļās veicu pilnu manikīru. Vispirms lietoju Sally Hansen Cuticle Remover.

Šis ir viens no blogeru iemīļotākajiem produktiem, kuru tikai nesen atradu arī Latvijā. Agrāk izmēģinātie šāda veida produkti man nedeva pilnīgi nekādu rezultātu, bet ar šo esmu apmierināta. Sastāvs ir agresīvs, tāpēc nevajag turēt uz nagiem pārāk ilgi un sekot instrukcijām. Es lietoju pirms nagu lakas noņemšanas, cerot, ka tā sastāvs mazāk iedarbosies uz pašu nagu. Produktam ir ērts iepakojums, kas ļauj man uzklāt produktu precīzi, nenoķēpājot puspasaules. Noņemu ar koka irbulīti un tad noskaloju rokas.

Tālāk apvīlēju nagus. Šim nolūkam lietoju šausmīgi senu NailTek kristāla vīli. Es joprojām veikalos redzu metāla vīles un vienmēr nodomāju- nu kurš tādas vēl lieto? Viņas taču ir tik šausmīgas un burtiski plēš nagus. Vienmēr veicu arī roku masāžu ar krēmu, tad noņemu krēma atliekas no nagiem un lakoju nagus.

Apritē patreiz man ir divas bāzes. Sally Hansen Green Tea + Baboo Strenghtener, ko lietoju samērā nesen. Zem lakas uzvedas labi, bet ja lietoju vienu, tad mīnuss ir lobīšanās nost kā plēvītei nevis pieklājīga nodrupšana. Nail Tek Foundation II man nopārdeva gluži pret manu gribu Oniks Beta veikalā. Gāju pakaļ Orly Bonder, bet tas bija izbeidzies un man ieteica Nail Tek. Man jau ir neizlietots parastais ārstnieciskais Nail Tek, šis ir vairāk kā bāzes laka, kas nožūstot paliek matēta. Lakas toni protams tas neietekmē. Būtībā nevajadzīgs pirkums. Virslaka joprojām Seche Vite, kas ļauj fenomenāli ātri nožūt visām laku kārtām un piešķir izteiktu spīdumu.

Vienubrīd man bija beigusies nagu eļļa un es atradu no tās lietošanas. Tagad mājās ir veselas divas, bet par tām atceros tikai veicot manikīru vai arī ļoti apzinīgā noskaņojumā. TL Spa Design ir manikīra meistaru iemīļots produkts. Bagātīga tekstūra, bet ļoti neērta, milzīga pipete. Pēc lietošanas esmu noķēpājusies pati, pudele lipīga, pipete milzīga un grūti dozēt nepieciešamo daudzumu, tāpēc šo lietoju pedikīram. Sally Hansen eļļa ir vieglāka un uzklājama ar otiņu, ātri iesūcas ādā, bet pietiekami barojoša. Šo izmantoju rokām (kad atceros to darīt).

Es vienmēr esmu mazu roku krēmu meklējumos, lai varētu tos ērti nēsāt līdzi. Darbā, sabiedriskajās tualetēs ziepes ir drausmīgas, āda paliek sausa, tāpēc roku krēms ir must have. OPI Avojuice sērijā ir viegli, smaržīgi un efektīvi krēmi, kuri piemēroti vasarai. Manā somā ir mazais iepakojums ar jasmīna smaržu. Ļoti ātri iesūcas ādā, smaržo gan diezgan spēcīgi, tāpēc rūpīgi jāpiemeklē aromāts, lai tas nekristu uz nerviem. Sally Hansen Nails& Cuticles Hand Creme ir mazliet smagāks un barojošāks, bet arī ātri iesūcas ādā un nepadara to lipīgu. Smaržo jauki un viegli pēc apelsīniem. CND Cuticle Eraser– mans mīlulis. Krēms kutikulām ar augļskābēm. Pāris reizes dienā jāuzklāj uz kutikulām un efekts ir ļoti manāms. Kutikulas ataug daudz lēnāk. Reiz mēs jau diskutējām par šo produktu un tā iespējamo iedarbību uz nagiem. Lietoju jau sen un neesmu pamanījusi, ka tas kaut kā negatīvi ietekmētu naga struktūru.

Ikdienā visbiežāk lietoju Iwostin roku krēmu, kas ir uz termālo ūdeņu bāzes. Krēms uz rokām izveido tādu kā aizsargkārtiņu (laikam pateicoties sastāvā esošajiem silikoniem), tāpēc pat pēc mazgāšanas rokas ir ļoti maigas un mīkstas. Ātri iesūcas ādā, nepadara to lipīgu (kas vasarā ir milzīgs pluss), padara ādu samtainu. Sastāvā ir arī SPF.

Esmu intensīva nakts krēma meklējumos. Ir beidzies The Body Shop kaņepju krēms, kas smirdēja neganti, bet to atsvēra sniegtais rezultāts. Varbūt ir ieteikumi ar degunam tīkamāku variantu?

15 thoughts on “Manikīra ABC

  1. Es visu laiku cenšos sameklēt to Sally Hansen kutikulu noņēmēju – pagaidām bez panākumiem, visur tikai tas dzeltenais, bet pēc atsauksmēm spriežot nav pārāk labs. A kur tādu Cuticle eraser var nopirkt? Man pagaidām vismīļākie roku krēmi ir L’Occitane, mūsu Niveja un Auza 🙂

  2. Man nesen beidzās Alessandro, kam funkcijas kā minētajam Artdeco. Patika, smarža fantastiska, var izvēlēties dažādas un rokas paliek maigas, sakoptas.
    Roku krēmi man bijuši daudz un dažādi, bet šobrīd esmu apstājusies pie iherb nopērkamajiem Nubian Herritage ar šī sviestu, pamainu tikai smaržas.

    • Nubian Herritage nav pasmagi dienai?
      Alessandro noteikti pamēģināšu, kad beigsies Artdeco, bet viņš ir ļoti ekonomisks. Starp citu- vakar bija pie manis mamma ciemos un izmēģināja šo. Tādu sajūsmu par kosmētikas līdzekli sen nebiju redzējusi 🙂 Īpaši sastrādātām rokām kā medus maize.

      • Man sausa āda, varbūt tādēļ krēmi neliekas smagi ikdienai. Jebkurā gadījumā ļoti ātri iesūcas un nepaliek nekas taukains vai lipīgs.
        Būs jāuzmet acs tam Artdeco 🙂

  3. Vai, es vairs neniekojos ar kutikulu noņēmējiem ar agresīvu sastāvu, diemžēl mani plānie nadziņi uz to ļoti asi reaģē pat tad, ja veicu procedūru pirms vecās nagu lakas noņemšanas. Tagad esmu pilnībā pārgājusi uz to forA līdzekli, esmu dikti apmierināta.

  4. Jā, tieši tā, viņš lieliski noņem kutikulu. Sastāvā ūdens, alkilbenzildimetilamonija hlorīds (dezinfektors) un salicīlskābe, smaržviela, viss.

  5. Kur var iegādāties Seche Vite?
    Esmu ļoti nepacietīga un itin bieži sanāk visu pasākumu pabojāt, noderētu virskārta, kas ātri žāvē.

Komentēt

WordPress.com blogs.

