Dove + Rich

Diena Drogās, kad vēlējos rīkoties kā normāls cilvēks, kuram beidzies šampūns. Tātad ieejam veikalā, skatāmies plauktā ar matu kopšanas produktiem pēc kaut kā, kas ir kaut cik zināms un ar atlaidi. Dove kā reiz bija nomainījis produktu aromātu, tāpēc tieši Dove Intense Repair šampūns un balzams bija mana izvēle.

Šampūns tiešām izrādījās labs. Toties balzams likās izveidots tikai ķeksīša pēc- pilnīgi bezjēdzīgs produkts. Pat milzīga sauja nepadarīja matus slīdošākus, ne labāk ķemmējamus. Tāpēc, kārtējo reizi vīlusies, noliktu šos produktus tālākajā vannas istabas stūrī noputēšanai un aizmirstībai.

Nevēlos pilnu māju drazām, tāpēc nolēmu, ka labs neskalojamais produkts, iespējams, varētu glābt situāciju. Komplektā ar Rich Pure Luxury Intensive Treatment Cream krēmu brīnums izdevās. Ideāli vasaras mati – apjomīgi, spīdīgi, pat biezāki. Rezultātam es pat dotu 9 punktus no 10. Morāle – šampūna cenai nav nozīmes un uz to droši var ietaupīt naudu. Labāk investēt maskās un leave in produktos, kam ir lielāka nozīme matu skaistumam. Bet Dove šampūnu es nopirkšu vēlreiz.

19 thoughts on “Dove + Rich

  1. Par to, ka šampūna cena nav nozīmes, es piekritīšu, taču es tad izvēlos kaut ko Krievijā ražotu bez SLS un parabēniem. Par Dove runājot, kkur esmu lasījusi, ka viņi izmanto palmu eļļu, tādējādi veicinot Amazones džunglu izciršanu, nezinu, vai tā ir, vai tas, ka es nepērku ko maina, bet es nepērku!

  2. Hmm, interesanta atklāsme par šampūniem un cenu! Ja padomā, es pēdējā laikā arī ikdienā esmu pārgājusi uz krievu matu kopšanas ražojumiem.
    No izmēģinātajiem tā saucamajiem dārgā gala šampūniem, man ļoti patīk Macadamia. Savukārt ļoti liela vilšanās bija ar Joico produkciju.
    Pēdējā laikā esmu ievērojusi, ka miksēju vairāku ražotāju līdzekļus, jo ir sērijas, kas maniem gašajiem, smalkajiem matiem ir par smagu (piemēram, to pašu Macadamia – ja salieku visu no viena (šampūns, balzams/maska un vēl kāds līdzeklis), mati liekas smagi un “pārbaroti”, ja tā var teikt ;D)
    Tā kā tā arī ir – laba daudz nevajag un galvenais atrast sev piemērotāko “labumu” 🙂

    P.S.Savai draudzenei uzdāvināju Rich matu kopšanas līdzekļus, viņa bija sajūsmā par visiem! Būs man arī jāizmēģina!

      • Man bija Joico K-pak sērija bojātiem matiem. Biju laikam gaidījusi ko pārāk lielu 🙂 Pēc šīs sērijas man bija to paši smago matu sajūta un efektu, godīgi sakot, nēkādu nemanīju…

      • man tieši šī sērija der.:) Mati tādi kā biezāki,ļoti skaisti. Īpaši mitrinošā maska. Bet tur triks-turet masku vismaz minutes 15, lai gan instrukcija to nesaka. Tad ir wooow efekts

      • Man tieši maska komplektā arī bija – un nekāda lieliskā efekta!
        Es maskas (pat kondicionierus) vienmēr turu ap minūtēm 15-20, jo vienmēr liekas, ka tā labāks efekts 🙂

  3. Arī esmu neskaitāmas reizes pārliecinājusies, ka šampūnam ir jāizpilda tikai galvenās tā funkcijas, bet par kopšanu jāļauj rūpēties pārējiem līdzekļiem.

    Vakar izveidoju savu jau sen un ilgi kāroto blogu!

  4. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – jūlijs | Skaistuma dienas grāmata

  5. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – jūlijs

Komentēt

WordPress.com blogs.

