Tukšā tara – jūlijs

Vairākos blogos redzēju šādu sadaļu un sapratu, ka tā ir ļoti noderīga. Pēc produkta izlietošanas pilnā mērā ir iespējams novērtēt tā sniegto efektu. Turklāt tas disciplinē izlietot visu līdz galam.

Par Dove rakstīju nesen. Šampūns labs, balzams pavisam neizdevies.

Scholl ir pierādījis, ka ir iespējams ražot izcilus produktus par pieņemamu cenu. Šo krēmu pērku jau neskaitāmas reizes, bet patreiz esmu atradusi lielisku aizvietotāju –Sally Hansen kāju krēmu. Par abiem atsauksmes šeit.

Bioderma Atoderm Main roku krēms. Labs, vienīgais mīnuss – neliels lipīgums, bet mitrina lieliski.

L’occitane dušas eļļa – paraudziņu saņēmu kā dāvanu. Lielisks produkts, lai gan smarža var likties nedaudz par pliekani saldu.

Nuxe Creme Fraiche – vasarai man šis krēms ir pa smagu. Tā kā krēms pēc atvēršanas ir derīgs vien sešus mēnešus, izlietoju  kā ķermeņa krēmu. Un man ļoti patika, ja tikai šāds ķermeņa krēms nemaksātu neadekvāti dārgi, lietotu tādu katru dienu. Atsauksme šeit.

Aveeno Positively Ageless serums. Neredzēju nekādu efektu -izsmērēju uz ķermeņa, kur tas bija izcils.

Bioderama Sensibio maska. Es mīlu šīs sērijas krēmu, bet maska nav tik izcila.

Rimmel Match Perfection konsīleris. Jā, labs produkts. Maskē, izgaismo.

6 thoughts on “Tukšā tara – jūlijs

  1. Eh, es nesaportu, kā var beigties tik ātri un uzreiz! Es arī tā gribu! 🙂 Savādāk man vienmēr iet klāt, bet nenāk nost, slīkstu krājumos!

  2. Mani arī šie raksti disciplinē vismaz mēģināt pabeigt iesākto, nevis uzreiz ķerties klāt tikai jaunajam. + Ļoti patīk palasīt atsauksmes pēc visa iepakojuma izlietošanas, nevis sajūsmu pēc nopirkšanas.

  3. es isteniibaa arii esmu no taam kraajeejaam,bet tas vairaak attiecas uz visaadiem kreemiem,kurus nekad nevaru izlietot. kas attiecas uz matu kopsanas lidzekliem,tad tie man beidzas aatri, jo mati ir gari un mazgaaju tos katru otro dienu.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

