Ah… skumja nopūta par vīriešu frizūrām

Vīriešus un viņu matus vieno kaut kāda mistiska saite. Ir redzētas dažadas izpausmes.

Pārāk centīgais perfekcionists – neizies no mājas bez perfektas frizūras. Meklē savu atspulgu visās virsmās. Lieto n-tos matu produktus un centīgi apmeklē frizieri. Spēj novest tādus nepacietīgos kā mani līdz pirmsinfarkta stāvoklim, jo kavē vienmēr.

Aizgājušo dienu apcerē iegrimušais –joprojām nesā frizūru alja „uzsniga sniedziņš balts”. Es saprotu, ka šāda veida frizūras ar kuplu galvas daļu un kaut kādām peļastēm aizmugurē piedzīvo atgriešanos. Bet nu tas velti. Vai arī klasiskais „aptīšu ap pliko galvu garu matu šķipsnu un neviens to napamanīs”. Te nu tikai nopūsties un vārgi nošņukstēt:”…ļauj tiem aiziet ar cieņu”. Vai tad TV neskatamies? Viliss, Stethams – plikas galvas ir cieņā.

Un tad ir tie, kuriem ir vienalga. Kamēr nelien acīs vai zupā – viss kāŗtībā.

Un kāpēc es par to vispār rakstu? Elementāri. Mums mājās ir karš. Es tiešām atbalstu cilvēku pašizteikšanos ar ārējo izskatu, bet tie mati…. Man ir pāris nedēļas labsajūtas gadā. Kad dārgais ir bijis pie normāla friziera. Bet parasti ir galējības. Skūta galva. Kā jau teicu- nekas traģisks, bet konkrētajam cilvēkam man labāk tīk smuka frizūra. Savs labums no tā tomēr ir – pretīmnācēji uz ielas izvairās no acu kontakta un vietējo „čuvaku” sejās redzams respekts.

Otra galējība – uz galvas viļņojošs labības lauks, kas bīstami tuvojas pleciem. Salikumā ar rudu bārdu (protams ne ZZ Top stilā, bet tomēr). Starp citu- daļai Latvijas blondo vīriešu ir rudas bārdas. Citēšu savu draudzeni, kura savam puisim skumji nopūšoties teica: „Labi, ka mūsu sunītis ir krāsu akls. Viņš vismaz nezina, ka viņa tētim ir sarkana bārda”.

Nelīdz lūgšanās. Draudi. Apelēšana pie mana skaistuma blogeres statusa, kam japarādās ielās ar koptu pavadoni. Gara acīm redzu sevi pamostamies nakts vidū ar kalnrača lampiņu pie galvas, šķērēm rokās un maniakālu spīdumu acīs, cenšoties nošņikāt zeltainās cirtas. Un pēc tam kaut vai kā tajā anekdote par makšķernieka sievu:”Viņai bija atlicis dzīvot tieši divas stundas…”

Vīrieši un mati- tas tiešām ir īpaši. Īpaši traki.

13 thoughts on “Ah… skumja nopūta par vīriešu frizūrām

  1. Es nekaroju, jo tik, cik es savu vīrieti pazīstu, tad frizūra vienmēr ir bijusi viena un tā pati – vienkārši nogriezt mati. Pie friziera viņš steidz, ja mati sāk skarties pie ausīm. Taču vienreiz mums bija nelaime – viņa frizieres nebija (pie kuras jāgaida dzīvā rindā, kurš tā 21.gs. dara, un es nevaru pārliecināt, ka pierakstu sistēma ir daudz labāka!!!!) un viņš tika pie kādas hm… “meistares”. Ziniet, tā “frizūra” izskatījās kā bandītam no “Viens pats mājās 4”, kuram trimmeris uz galvas uzkrita. Viņs nezināja kur likties, es nezināju arī, labi, ka ātri atauga, a viņš, džentelmenis, vēl “meistarei” samaksāja! Ja es tur būtu, es kādai tur frizūru bez šķērēm uztaisītu!

    • Mīļā Velvet Mimosa! Tu jau tā esi lieliska, bet šoreiz ekstra paklončiks. Mēs te mājās burtiski LOLojam oar Tavu komentāru! :))))
      Došu pretī savu stāstu, tiesa bez vīriešu līdzdalības. Kaut kādā prāta aptumsuma brīdī pirms daudziem gadiem pusdienslaikā ieskrēju nepazīstamā vietā apgriezt matus. Apgrieza tiešām ok, bet meistarei likās, ka es tāda pelēcīga un neizteiksmīga laikam. Kamēr samirkšķināju acis, man uz celiņa bija uzpūsta zaļa krāsa! Nu kurā Universa daļā sūnaina galva ir kas garu pacilājošs un stilīgs???

  2. Nē, viņa vienkārši parādīja tev, ka biju tobrīd iesūnojusi! 😀
    BEt nesaprotu, kā šitā var izdarīties! Rēka! 😀

  3. man draudzenei vienreiz bija atgadījums. viņai pašai tumši mati un kādu laiku atpakaļ bija krāsoti kastaņbrūni, bet krāsoja pati ar kaut kādu drogu krāsu un tā krāsa izbalēja un palika tāda riži-riža 😀 nu skats bija pa rubli. mati atauguši pa kādiem 3 cm, pie saknēm tumši, a tālāk riži 🙂 Aizgāja viņa pie friziera (arī kaut kur pa ceļam ieskrēja) teica, ka grib īsus matus – karē vai kaut ko tādu. Un baigi gribējās gulēt, tāpēc pa pusei bezsamaņa īpaši procesu nevēroja. A friziere izdomāja, ka puse garuma riži un puse tumši būs nesmuki, tāpēc nogrieza visus krāsotus nost! Draudzene teica, ka nekad nebija tā raudājusi

  4. Tā ir, kad sievietēm sāk skaust vīriešu mati. Sievietes domājat laikam, ka vīrieši ir jūsu pavadoņi, pakaramie, daļa jūsu aksesuāru, kam jāpielāgojas jums? Nē tā nav, Vīrietis ir pats personībā gan iekšēji gan ārēji. Un vai jums patiktu, ja jums nakts vidū matus grieztu nost? Raganas ne sievietes. Tas man atgādina latviešu filmu “Aija”.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

