Zelta izlase – Fructis Oil Repair 3

Noslēgšu rakstu sēriju par matu kopšanas produktiem ar eļļām ar laikam vienīgo budžeta klases līniju Fructis Oil Repair 3.

Ražotājs: līnija satur 3 eļļas – olīveļļu, avokado un šī eļļu, kas atjauno un baro matus no iekšpuses. Olīveļļa satur vitamīnus, minerālvielas un proteīnus. Savukārt šajās sastāvdaļās ir lipīdi, kas matiem piešķir mirdzumu. Katrs avokado satur 20% svarīgākās taukskābes un arī vitamīnus. Tas ir pazīstams matus mitrinošo un mīkstinošo īpašību dēļ. Šī eļļa sastāv no dziļi barojošiem elementiem, kas nogludina matus un padara tos zīdainus. Rezultātā mati ir baroti un stiprināti, tie kļūst mīksti un mirdzoši.

Šie produkti bija paredzēti manai māsai, bet pirms atdošanas izmēģināju arī es. Mans mīļākais produkts no visiem laikam būs ātrās iedarbības kondicioniers tūbiņā – ļoti labs brīžos, kad jāsteidzas. Tiešām burtiski dažu sekunžu laikā mīkstina, pabaro un izlīdzina matus. Masku izmēģināja mana kolēģe, kurai ir blondi, balināti mati. Viņai, starp citu, ļoti patika- maska nav smaga, mati nepaliek taukaini ātri, bet ir jūtams kopjošais efekts.

Sērijas plusi -iespēja pamēģināt matu kopšanas “modes produktus” ar eļļām, netērējot tam lielas naudas. Plašais produktu klāsts līnijā. Pluss arī par produktu vieglajām, bet iedarbīgajām tekstūrām, jo neviens no produktiem matus nesaķepina un nepadara smagus.
Kas man pietrūkst? Tieši tas, kas man tā patīk , piem., Mythic Oil. Tā pievienotā vēŗtība, ka pie produktiem ir pamatīgi piestrādāts. Tekstūras, iepakojums, smarža. Tādas mazas nianses.  It kā sīkums, bet patīkami.

4 thoughts on “Zelta izlase – Fructis Oil Repair 3

  1. Matu kopšana topā, jāsāk man arī pievērsties, no tiem priekiem man ir: šampūns, maska un matu putas! Viss! Iedomājies?

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

