Stenders Shower Souffle – garšīgas vannas lietas

Par Stendera atgriešanos pēc vannas bumbu norieta ar jauniem produktiem vēsta ne tikai Latvijas, bet pat aizrobežu skaistuma blogi. Mani vienmēr pavelk veiksmes stāsti par pašmāju produktiem, tāpēc iegriezos arī es pirms kāda laika Stenders veikalā. Lai gan mani ne visai uzrunāja smaidoši izpalīdzīgā, bet agresīvā pārdošanas maniere (varbūt gan tā bija tikai atsevišķai censonei raksturīga īpatnība),dušas zefīru (tā produkts saucas latviski) ar greipfrūtu ēterisko eļļu izmēģināju ar lielu interesi.

Produkta radītāji ir pacentušies iepriecināt našķus mīlošos cilvēkus, piešķirot saldu nosaukumu, kārdinošu tekstūru un veselīgā greipfrūta smaržu, kurš liekas kalorijas nesniegs un, saskaņā ar urbāno mītu, pat sadedzinās kādu kaloriju. Man tiešām patīk šis “zefīrīgums”. Tik kārdinoši, ka burtiski sevi ir jāatrauj no burkas, jo zefīrs ir viens no maniem iecienītajiem kārumiem un šī produkta tekstūra diezgan precīzi to kopē.

Uzputo produkts labi, bet te arī pozitīvisms priekš manis beidzas. Man ir izteikti sausa ķermeņa āda. Stenders dušas zefīrs sausina to salīdzinoši maz, pateicoties ādai draudzīgam sastāvam, bet tomēr nedaudz sausina. Otrs faktors- uzputojot pazūd greipfrūta smarža, atstājot vienu vienīgu ziepjainu aromātu. Nē, es saprotu, ka dabīgās eļļa, bla,bla,bla, bet man tomēr gribētos, lai kaut nedaudz šī atsvaidzinošā aromāta saglabātos, jo vasarā tas ir patīkams un ļoti uzmundrinošs. Pirms vairākiem gadiem man bija Stenders skrubis ar šo pašu aromātu un smarža bija kaut kāda izteiktāka un noturīgāka.

Bet kopumā man ir patīkami, ka Stenders piedāvā ko jaunu, paplašinās, atver jaunus veikalus un nes Latvijas vārdu pasaulē.

13 thoughts on “Stenders Shower Souffle – garšīgas vannas lietas

  1. Eh, ja man nebūtu sakrājušās vēl kādas 3 dušas želejas, es pamēģinātu, tagad atliek vien gaidīt!
    Starp citu, esmu no tām, kas joprojām regulāri iepērk bumbas, tikai piegājiens tai lietai ir mainījies, ja agrāk katru izsmaržoja un izvēles process bija ilgs, tad tagad to visu ātri samet un steidz prom! 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

