Skaistuma dienasgrāmatas viesi. Sanita

Sanita ir mana kolēģe.

Nē, ne jau pie blakus galda sēž, bet blogu raksta. Par modi, par stilu un citām būtiskām lietām un jaukiem sīkumiem. Tā, un kas tad Sanitai kosmētikas jomā patīk?

Garnier Daily All-in-one B.B. cream. B.B. krēmi ir mans pēdējā laika atklājums un pamazām esmu pārgājusi uz viņu lietošanu, parastos tonālos krēmus lietoju vairs ļoti reti. Šis B.B. krēms ir ļoti viegls un pietiekami mitrinošs.

Vaseline. Lūpu balzāms, kas vienmēr ir manā somā vai kabatā, bez tā nekur jau kādus gadus 5 vismaz. Man ir sausa āda un lūpas, un šis ir pats labākais ko man nācies lietot. Starp citu, var lietot arī uz sausas ādas. Latvijā diemžēl nav nopērkams, vismaz man nav sanācis to nekur manīt, tāpēc vienmēr esot UK nopērku vairākus uz priekšdienām.

Kerastase Cristaliste Lumiere Liquide. Matu kopšanas līdzekļi ir viena no manām vājībām. Tā kā man mati ir balināti, tad to kopšanai pievēršu pastiprinātu uzmanību un šī mazā brīnumeļļa gariem matiem ir viens no maniem iecienītākajiem matu kopšanas līdzekļiem.

Kafijas sviests. BB Factory veikalā Lāčplēša ielā vai arī www.bbfactory.lv var iegādāties dažādas labas eļļas, sviestus, izejvielas kosmētikas pagatavošanai un daudz ko citu. Tieši šo sviestu lietot pamēģināt man ieteica mamma un manai ādai tas dara brīnumus. Izmantoju īstenībā to nevis kā ķermeņa sviestu, bet tā sejas krēmu. Pirmās stresa pazīmes man vienmēr parādās uz pieres, kas ir mana problēmzona un, kad tā gadās, tad uz nakti uzklāju šo sviestu un ir ne tikai patīkami gulēt dēļ burvīgā aromāta, bet arī ādas stāvoklis uzreiz uzlabojas. Nezinu gan vai visām meitenēm derēs, bet šajā veikalā jebkurā gadījumā iesaku iegriezties.

Batiste. Sausais šampūns Batiste ir mans uzticamākais draugs rītos, kad steidzos un matu mazgāšanai nav laika. Latvijā laikam arī nav nopērkams. Ražots UK, bet es to iegādājos Vācijā.

11 thoughts on “Skaistuma dienasgrāmatas viesi. Sanita

  1. MADARA – sejai!!! viennozimigi. Bet jap, par vaselinu piekritu. Masa atsutija no Vācijas savadaku – tas ir labakas kvalitates, beet vaselins viennozimigi lupam :)!

    • Es briinos, ka daudzi tik labi atsaucas par vazeliinu. Man ar to ir beediiga, jo beediiga pieredze. Aadu it kaa baro, it kaa no virspuses miikstina un pasargaa no izhuushanas, bet tai pashaa laikaa dziljaak aada jutaas izteikti sausa un no stiivuma vilkaas vienaas grumbaas.

  2. ar vaseline arii man ir nepatiikamas attieciibas – arii sausa aada un taa bet ne nee – vienmeer esot lv sapeerkos dzintars luupu balzaamu – vislabaakais kaads lietots – vazelinam shim pasham zaljajam piejaucu klaat iistu medu – ooo taa pavisam cita lieta bija

Komentēt

WordPress.com blogs.

