Skaistumkopšanas salonu apskats

Mīļie lasītāji! Turpmāk laiku pa laikam Skaistuma dienasgramata iegriezīsies arī Rīgas skaistumkopšanas salonos. Paskatīties – kas jauns, kā strādā, par ko domā, un par ko pavisam noteikti nedomā.

Iespējams, mani ir sabojājuši pirmie apmeklējumi, kad mani – no mazpilsētas atbraukušu studentīti, tētis aizveda uz tā laika labāko salonu. “Tev ir jāaiziet pie šī friziera!”. TAS frizieris bija Igors Tolstiks. Arī pārejās toreiz piedzīvotās salona procedūras un serviss kopumā manī ir radījuši noteiktas prasības, ko es gribu redzēt, atdodot savu grūti pelnīto naudiņu. Otra galējība- meistars, kuram sekojam uz jebkuru , pardon, ūķi. Tapēc, ka esam tik ilgi jau kopā, tapēc, ka pakalpojuma kvalitāte ir izcila. Tad nav nozīmes interjeram un vīnu ar neviens nepasniegs. Vārdu sakot- es neprasu neizpildāmo. Es gribu elementāru cieņu pret klientu, rūpīgu darba veikšanu, higiēnu. Ja pats salons ir ar pretenzijām uz ekstra klasi, tad tādiem ir jabūt arī pakalpojumiem un visam servisam. Es varbūt esmu grūts klients, jo man ir ilgi jāmeklē īstie meistari, ar kuriem es jūtos komfortabli. Kas nekad neiešļakstīs šampūnu acīs, necentīsies man mācīt dzīvot, necentīsies pāŗdot savu kosmētiku, netarkšķēs  bez apstājas, utt.

Patreiz pat man ir gŗūti orientēties salonu pasaulē. Uz katra stūra veras kas jauns vaļā, kaut kas  -ciet. “Pelēkie” saloni dzīvokļos. Šausmu stāsti par piedzīvoto ar otrreizējiem vaskiem, sabojātiem matiem, infekcijām. Brīnumainas pāŗvērtības. Manuprāt, ir vērts papētīt dziļāk šo jautājumu!

Labprāt dzirdētu arī jūsu pieredzi ar saloniem! Un, protams, sūtiet uz e-pastu ierosinājumus, uz kuru salonu man vajadzētu aiziet un kam pievērst pastiprinātu uzmanību! Kurš ir jūsu mīļākais salons?

26 thoughts on “Skaistumkopšanas salonu apskats

  1. Man ir viena sava mīļākā friziere. Viņai sekoju – kā tu saki – uz jebkādiem ūķiem. Šobrīd pauzīte, gaidu, kad atgriezīsies no bērna kopšanas atvaļinājuma. Pie citām iet baidos – izlīdzos ar draudzeņu rokām. 😀

  2. Man pieredze ir hmm..dažāda, ļoti patīk baltic beach hotel SPA. Frizieris man tā arī joprojām nav, kaut pēdējais apmeklējums Pastelle apmierināja un frizieris Alex arī patika.

  3. Lieliska tēma, par šo ļoti pat labprāt lasītu!
    Man šobrīd nav ne sava friziera, ne kosmetologa. Ir periodi, kad tādi ir bijuši, bet kaut kādu apstākļu dēļ pazūd no redzesloka. Man ļoti svarīgi ir arī atra;sanās veta, jo vienkārši fiziski nav laika braukt pie kāda meistara, lai cik tas labs, uz otru Rīgas malu.
    Lasīšu par taviem atklājumiem ar lielu interesi 🙂

  4. Es arī šobrīd apmeklēju nejaušu kosmetologu, frizieri, vaksieri utt. Ir bijuši patīkami atklājumi visās šajās jomās, bet vai nu īsti nav apmierinājusi atrašanās vieta, vai vienkārši kaut kā vēl labāka meklējumos tā arī neesmu saukusi attiecīgos meistarus par savējiem. Savs man ir tikai zobārsts un ginekologs :))
    Ar interesi sekošu līdzi šai rubrikai.
    Ja par ieteikumiem, tad man patika friziere no Pastelle, kas atrodas Sky. Vārdu nezinu, bet salīdzinoša īsa auguma, nedaudz apaļīga, gariem tumšiem matiem, krieviete, bet labi runāja latviski.

    • Man jau gadiem nemainās tikai vaksācijas meistare.Lai gan ir daži mīnusi, tomēr labāk, ātrāk un arī cenas ziņā labāk neviens pagaidām nespēj strādāt. Frizieris arī jau gadus 7 ir viens un tas pats. Pārējie meistari mani ir noveduši ritīgi. Pēc situācijas “noliec ķemmi/ masku/ manikīra šķērītes uz grīdas, pacel rokas un tad nevienam nekas slikts nenotiks” es jau raustos no šiem “speciālistiem”

  5. Man salonu pieredze nebuus iipashi komplementeejosha nedz saloniem, nedz frizieriem. Parasti iegriezhos vidusmeera salonaa, jo uukjii var sanjemt tikai uukja cieniigu servisu, tas no personiigaas pieredzes, bet augstaakaas klases frizeetava, kas tieshaam sniegs augstaakaas klases pakalpojumu vel ir jaatrod. Friziere, kas man tieshaam patika kaa nogrieza ir bijusi vien reizi dziivee, no pusuukja, par visu paarejo frizieru darbu es varu teikt, ka mani mati ir labaak izskataas meenesi (un vairaak) peec salona apmeklejuma….
    Frizieru teem man ir kaa kaapshana uz varzhaciim. Oktobrii buus gads kee neesmu bijusi matus griezt, tie ir smuki ataugushi, malziet lokojus un ir kljuvushi biezaaki, bet ir kaada probleeminja, kuras deelj frizieris nogrieziis tik pat iisus kaa pag. gadaa, bet nogriezt mazliet prasaas. 😦

    • Nu labi, pierunāji, man laikam arī tomēr ir pusūķis 🙂
      Bet par frizieriem- esmu 100% pārliecināta, ka jāiet ir pie friziera vīrieša. Daudzu gadu uzkrātā pieredze liecina, ka šiem mazāk velk uz ekstrēmu, labāk redz, kas piestāvēs, un vispār viņi ir ļoti rūpīgi un piesardzīgi, apejoties ar mūsu krāšņāko rotu.

      • Es pilniibaa piekriitu, viirieshiem ekstreemas paarveertiibas nepatiikt, bet tas tik pat labi var buut kaa pluss taa miinus. Savaa laikaa biju ataudzeejusi dabiigo matu kraasu, aizgaaju pie viiriesh friziera, izbalinaaja man shkjipsnas, par rezultaatu apkaartejie visi kaa viens teica “nevar saprast labi vai slikti”, laikam jau labaak nekaa slikti…. Turpinaaju iet pie taa pasha friziera,patika tomeer kaa vinjsh balina, liidz dienai kad izleemu atkal par labu melniem matiem. Vinjsh bija shokeets, pazudeejies, shokeets un visiem speekiem centaas atrunaat. Nekad dziivee man nav bijis tik smagi pielauzt viirieti, nekad! Tie kas peec tam izteica viedokli, saciija ka patiikot. Nu taa.

      • es reiz nomainiju vienu virieti (frizieri) pret otru, jo pirmais man negrieza nost garos matus. Bet kopumā viņi tomēr ir jauki.
        Es esmu pret jebkuru diskrimināciju, bet šoreiz tā ir 🙂

  6. Man arī ir paveicies ar manu frizieri-vīrieti. 🙂 Eju pie viņa jau gadus piecus. Griež un krāso ļoti labi, ir tolerants pret manām vēlmēm, bet jebkurā brīdī arī gatavs uz ko ekstrēmāku, ja vien es kādreiz saņemšos uz kādu īsāku frizūru. 😀

  7. Visi mani “apčubinātāji” – frizieris, kosmetologs, masieris, fizioterapijas speciālists ir atrasti tikai caur atsauksmēm no klientiem. Turklāt, arī es ar kritisku aci izvērtēju to ieteicēju, teiksim, ja man iesaka frizieri, tad es paskatos, kas tad ieteicējai ir ar matiem u. tml., pēc viņu pakalpojumiem esmu gatava doties pat uz citu pilsētu. Piebildīšu, ka tieši tā dēļ es neizmantoju salīdzinoši lētos kuponu piedāvājumus, jo svēti ticu tam, ka labam meistaram šāds konvejers nav vajadzīgs, jo slava iet viņam pa priekšu. Pie manas frizieres ir vismaz mēneša pieraksts, bet pie masieres 2 nedēļas, viņām nav laika nodarboties ar kuponiem. Protams, tā nav nekāda nopelšana, tikai manas pārdomas.

  8. Pilnīgi tas pats ir medicīnā. Piemēram, cik bieži, ņemot analīzes (asinis šajā gadījumā), laborants tavā priekšā uzvelk jaunus cimdus? Ne reizi!!! Es ienāku, laborants jau ir cimdos un taisās ar tiem rokās ņemt analīzes arī man, un es ļoti šaubos, vai, iepriekšējam pacientam izejot, ārsniecības persona tos ir paspējusi tik ātri nomainīt. Vienmēr lūdzu nomainīt cimdus. Zini, reakcija vienmēr ir tāda, it kā es palūgtu, nezinu, pupus parādīt!

  9. un vel- ja pajautasi, lai tava prieksha nomazga rokas vai uzvelk cimdus, tad tiešām- reakcija ir neprognozējama 🙂 Durs toč sāpīgāk pēc tam.
    Vienā krievu raidījumā uzskaitīja, kas ir jāizdara, lai bez bažām varētu kafe dzert svaigi spiestu sulu. Tātad japārbauda augļu izcelsme, kādā stāvoklī tie ir (nav sapuvuši, bez tārpiem), vai personālam ir sanitarā gramatiņa, vai nomazgaja rokas, vai uzvilka cimdus, vai visas iekārtas ir tīras. Ja to realizētu dzīvē, tad skaidrs, ka oficianta spļāvienu taja sulas glāzē proporcionāli būtu daudz vairāk nekā sulas

  10. Aha, skaidrs, tagad zināšju, iešu tikai uz Gulbja laboratoriju. Par tām kafejnīcām es īpaši neuztraucos, jo veikalā jau būtībā ir tas pats, īpaši, ja šad un tad tiek pirkti kulinārijas izstrādājumi, salīdzinoši vienkārši pārdzīvojami varianti. Bet par ārstniecību un stomatoloģiju gan un pat ļoti. Man tuvos draugos gadījums: C hepatīts. Kur? Kā? Nonāca pie secinājuma: tikai slimnīcā, kur cilvēks tika ievietots infektoloģijas nodaļā ar lauztu kāju, normāli ne? un pēc gadiem, lūk, kas atklājas.
    Daļēji arī tāpēc manikīra un pedikīra saloniem metu līkumu.

    • mani īpaši iedvesmo raksti no sērijas “ejiet uz pedikīru no rīta, jo tad ir mazāka iespēja saķert sēnīti, jo būsiet pirmā, kam lietos lielo, netiro bļodu”. Ewww.
      Pie zobārsta man nav bail- cimdi, maskas visam personālam, kaut kāda mistiska anti HiV sistēma, brilles pat man- jūtos droša 🙂

  11. vaksācijai iesaku salonu “Liora”, labi, bet dargi – pilnais bikini 20 ls.
    manikiram un pedikīram – salons “Fleur”, pie 1. gimnāzijas. vairākas meistares, cik esmu bijusi – vienmēr apmierinata.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

