Naturally Fresh dezodorants

Arī pirms dabīgās kosmētikas projekta, man bija vēlme atrast labu dabīgo dezodorantu. Es neesmu viegli ietekmējama, bet man vienmēr ir licies nedaudz aizdomīgi parasto dezodorantu svīšanas bloķēšana. Un vēl visas runas par iespejamo saistību ar krūts vēzi…. Naturally Fresh ir nejaušs pirkums, jo blakus esošā Biotēka, uz kuru devos ar atvērtu sirdi un maku, bija aizslēgta (un pārdevēja man vienkārši uzgrieza muguru, kad aiz durvīm rādīju jautājuma zīmes ar pirkstiem).

Dezodorantu pirku Eurokos veikalā. Bija arī klasiski kristala dezodoranti un šis, kurš likās vieglāk izmantojams. Es neesmu diža speciāliste šāda veida produktos, tāpēc lūgums komentāros droši izteikties par šī produkta sastāvu.

Google apgalvo, ka sastavā ir dabīgie sāļi. Uz iepakojuma nekādi sertifikāti nebija, kas liecinātu par atzītu eko kvalitāti.

Par pašu produktu- nekādas smaržas, žūst nedaudz ilgāk par parastu dezodorantu. Ja šis ir dabīgs, tad man patīk! Man mazliet pietrūkst smaržas, bet aizsargā pietiekami labi. Nezinu kā būtu ļoti karstā laikā, bet riteņošanu mežā izturēja godam.

Cena- Ls 1.20 akcijas laikā

26 thoughts on “Naturally Fresh dezodorants

  1. Es arī šito biju lietojusi. Man kaut kā baigi nepatika tā ilgā žūšana, ja jāsteidzas, tad tas traucē. Turklāt pēc ilgākas lietošanas pārliecinājos, ka mani iemīļotie Nivea rullīšdezodoranti aizsargā ievērojami labāk. Laikam vis atkrīgs no tā, cik daudz konkrēts cilvēks svīst. Tiem, kas svīst mazāk, šis varētu būt labs variants.

      • Tas tiesa, bet atrast tikpat efektīvu dabīgo ir bezmaz vai Sīzifa darbs. Noteiktās mēneša dienās vajag ko iedarbīgu. Neiešu taču katram pretimnācējam skaidrot, ka es smirdu nevis tāpēc, ka nemazgājos, bet gan tāpēc, ka aizraujos ar eko 🙂

  2. Man nav paveicies atrast labu dabīgo līdzekli, kas tiešām darītu to, ko sola. Kaut kā vienmēr ar visiem mēģinātajiem ir sajūta, ka svīdina vēl vairāk 😀 Bez maz labāk jūtos tad nelietojot neko, nekā kādu eko dezodorantu, jo principā man nav aktuālās svīšanas problēmas.
    Bet ja saki, ka šis darbojas, varbūt būs man atkal jāiziet un meklējumu takas 🙂

    • Vairak nesvīdina pavisam noteikti 🙂 Es biju skeptiski noskaņota, jo palasot “za’los” forumus, secināju, ka ir tikai kristāliskie (kas daudziem nepatīk) un tādi ar smaržiņu, kas tikai maskē slikto smaku 😦 Bet šis liekas ļoti ok. Lai gan man nav īpašu problēmu ar svīšanu, līdz ar to nemāku teikt, vai der nopietnos gadījumos

  3. Man arī līdz šim nav izdevies atrast labu dabīgo dezodorantu, bet šo Naturally Fresh vēl neesmu mēģinājusi. Būs iemesls noprovēt. 😉

  4. Starp citu, Sebamed ir aptieku produkcija, tāpēc, ja Latvijā vispār ir, tad jābūt aptiekās. Man gan liekas, ka pēdējā laikā to neesmu manījusi. Pati šo to no viņiem pērku Lietuvas aptiekās (piemēram, Eiroaptiekās). Vajadzēs pamēģināt viņu dezodorantu.

  5. Runā, ka jebkuram cilvēkam pēc kāda laika dezīši ar alumīnija sāļiem pārstāj darboties, tu ņem stiprāku, stiprāku un vēl stiprāku un saproti, ka ne vella nestrādā, man arī tā bija. Tad kādu laiku “attīries” ar šāda tipa dezodorantiem bez alumīnija sāļiem līdz tie arī pārstāj uz tevi darboties, un tu atkal pārlec uz alumīniju, tāds riņķa dancis.

      • Man reāli 2x dzīvē bija tā, es ņemu stiprāku un stiprāku, bet nedarbojas un nebija ne vasara, ne karsts, ne smags darbs, ne sintētisks apģērbs… ļoti nepatīkama situācija.

    • Es izmantoju dezīti ar samērā lielu alumīnija sāļu % tā sastāvā un līdz šim par efektivitāti nevaru sūdzēties. (Lietoju jau 3 gadus.)

      Nu mani sabaidīji, jo tagad ar bailēm gaidīšu to dienu, kad man nāksies meklēt jaunu dezīti. 😀 (Parasti, ja sāku lietot kādu produktu un esmu ar to apmierināts, tad varu to lietot patiešām ļoti, ļoti ilgi.)

  6. Es arī labu laiku atpakaļ centos atrast zaļāku alternatīvu ierastajiem pretsviedru dezodorantiem. Sākumā likās, ka palīdz, bet beigās vairs neviens lāgā nepatika. Tagad lietoju pamīšus – vienu dienu parasto, otru dienu dabīgo. Gribās ticēt, ka šādi ir labāk kā ikdienā lietot tikai ķīmisko.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

