Oga Oga Sauja Saules roku krēms

Kad mans draugs jautāja, kāpēc esmu aizkustināta līdz asarām, kad Rūta Meilutīte izcīnija zeltu Londonā, es teicu: ” Tie taču ir mūsu brāļi!”. Par brāļiem (un māsām) sirds taču priecājas ne mazāk kā par paša sasniegumiem. Par igauņu Joik kosmētiku jau esmu rakstījusi, tāpēc ar prieku stādu priekšā Lietuvas zīmola Oga Oga krēmu rokām Sauja Saules.

Ražotājs: Krēms satur smiltsērkšķu eļļu, kas ir pazīstama ar savām ārstnieciskajām un pretiekaisuma īpašībām, kā arī mīkstina sausu ādu un mazina rētas. Mango un Šea sviests veido aizsargājošu, mitrinošu slāni. Makadāmijas riekstu eļļa ātri uzsūcas un bagātīgi baro ādu, padarot to elastīgāku.

Oga Oga ir mācījušies no labākajiem -visiem produktiem ir ļoti atraktīvi un vilinoši nosaukumi. Krēms Sauja Saules ir piesātināts un krēmīgs, labi klājas. Iesūcas ne zibenīgi, bet pēc pāris minūtēm var turpināt ikdienas gaitas. Viegli smaržo pēc ilang ilang, bet ne izteikti. Vēl sajūtāms tāds… hmzmm… “sviestains” aromāts, ja tas vispār kaut ko izsaka. Mango sviestam pašam par sevi ir tāds dīvains aromāts, ta kā varbūt tieši to es sajūtu. Vārdu sakot- ir jūtamas pārējās sastāvdaļas. Labi mīkstina roku ādu. Man patīk- lietoju gan dienā, gan vakaros.

Sastāvs:

Cena: Ls 6.15 / 50 ml.

Nopirkt var interneta veikalā vai šeit.

14 thoughts on “Oga Oga Sauja Saules roku krēms

  1. Atpakaļ ziņojums: Ziedes briesmīgam pirkstam | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

