Verdant Eco Spa

Vietai, tāpat kā skaņai vai smaržai, ir spēja izraisīt spēcīgas atmiņas un atgriezt mūs pagātnes notikumos. Mājā 11. Novembra krastmalā esmu pavadījusi lielisku gadu kopā ar brīnišķīgiem kolēģiem. Tagad šajā ēkā dzīvo Verdant Eco Spa. Savas dzimšanas dienas priekšvakarā man bija iespēja tur paviesoties, atslābt pēc stresa pilnas nedēļas un sagatavoties nākamās dienas izklaidēm.

Verdant Eco SPA ir pirmais Latvijas SPA, kur visās procedūrās lieto dabīgo kosmētiku (skaidrs, ka nagu lakas nemēdz būt dabīgas, bet arī manikīram tiek lietots daudziem vismaz nedaudz mierinošākais zīmols Zoya). Nākot uz salonu, biju pierakstījusies uz sejas procedūru. Izrunājot manas ādas īpatnības, alerģijas un vēlmes, ar meistari vienojāmies par sejas attīrīšanu, masāžu un atjaunojošu un īpaši mitrinošu spirulīnas masku.

Jāsaka, ka viss notika lēni, relksējoši, klusi. Uzvelkam čībiņas un ejam uz pagraba stāva kabinetu. Ja priekštelpas ir noformētas optimistiski patriotiskā stilā ar bērzu birzs motīviem, tad iekštelpas ir tuvākas man ar silti brūnajiem toņiem un puskrēsu, svecēm un mājīgām lampām.

Meistare pirms procedūrām manā klātbūtnē nomazgāja rokas. Spriežot pēc mūsu diskusijām iepriekš, ne man vienai šis ir ārkārtīgi būtisks elements. Viss norit absolūtā klusumā, relaksējošas mūzkas pavadījumā. Nedaudz patraucē ielas trokšņi, jo šodien ir kaut kāds pasākums uz krastmalā pietauvotās laivas, bet tur līdzēs tikai trīskāršais logu stiklojums vai cits kabints. Meistare procedūras laikā klusē kā partizāns – tikai rāmas, līganas kustības.

Vispirms seja tiek attīrīta, tad seko papaijas enzīmu pīlings, sejas masāža ar aprikozu kauliņu sviestu. Masāža laba, pietiekami ilga, maiga uz sejas, stiprāka plecu zonā. Nedaudz arī tiek lietots tvaiks, lai viss labāk iedarbotos uz ādu. Ik pa brīdim seja tiek apsmidzināta ar ziedūdeņiem. Iespringu es tieši divas reizes. Kad piekritu uzacu korekcijai, jo to es veicu pati. Man patīk biezas uzacis. Tagad tās ir plānākas. Otrs- ar spirulīnas masku. Man seja traki reaģē uz dūņām, tāpēc nezināmas vielas mani vienmēr biedē. Maskas laikā alveja un spirulīna atvēsināja un kņudināja, tāpēc meistare ik pēc brīža pēc mana lūguma skatījās, kas notiek zem maskas. Bet viss beidzās ļoti pozitīvi ar paštaisītu sejas un diļļu acu krēmu. Mana misija ir visu sīki pētīt, tāpec palūdzu pēc procedūras parādīt lietotos produktus- bez pašgatavotajiem krēmiem, pārējas lietas bija no BBFactory.

Teikšu atklāti- es negaidīju nekādu lielo efektu, vairāk relaksāciju. Tāpēc mani pozitīvi pārsteidza rezultāts- ļoti svaigs, vienmērīgs sejas tonis, kāds man mēdz būt pēc spēcigas klasiskas visa ķermeņa masāžas. Āda ļoti labi mitrināta, īpaši acu zonā, kur efekts bija visizteiktākais. Tā kā es eksperimenta laikā nelietoju dekoratīvo kosmētiku (vel neesmu neko atradusi no dabīgās kosmētikas klāsta, kas man patiktu), ādas stāvoklis man ir ļoti svarīgs. Nākamās dienas vakarā sevi rūpīgi nopētīju lielveikala nežēlīgajā apgaismojumā  spoguļos un biju apmierināta ar rezultātu.

Pēc procedūras atpūtas telpā padzēru ūdeni un izpētīju salonā nopērkamo produktu klāstu. Izvēle liela, man bija interesanti – Lavera, Kiwi Natural, MaiŠoko, Anna Liepa, Bioscreen Bio organics, Rica, Norden Cosmetics. Wild Good mežacūku saru ķemmes, kuras es jau biju pētījusi internetā, Pranamat Eco paklājiņi, Munio Candela sveces.

Verdant Eco SPA ir pieejami arī friziera, manikīra pakalpojumi un dažādas ķermeņa procedūras. Lai raksts nebūtu pārāk garš, visu info par cenām un pakalpojumiem (kas ir vidēja līmeņa) varat apskatīties SPA mājas lapā.

7 thoughts on “Verdant Eco Spa

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

