Dabīgās smaržas – Florame Rose Eclatante Eau de Parfum

Visā šajā dabīgās kosmētikas eksperimentā es pagaidām jūtos kā diētas laikā. Tā kā projektam  pieeju nopietni, nelietoju nagu lakas, dekoratīvo kosmētiku, jo pagaidām neesmu atradusi neko sev piemērotu. Sintētiskās smaržas mani sāka kaitināt jau pirmajā nedēļā- es tās jūtu visapkārt un tās ir drausmīgi uzbāzīgas un kodīgas! Tāpēc nolēmu, ka sevis uzmundrināšanai ir kaut kas jādara lietas labā. Pirmā dāvana sev pašai- Florame Rose Eclatante smaržas.

Izpētījusi dabīgo smaržu  piedāvājumu, sapratu, kas tas, ko vēlos (Rich HippieStrange Invisible PerfumesTsi-Las un dudz kas cits), projekta laikā ir nesasniedzami – kamēr pasūtīšu, kamēr atnāks. Pie tam jāpērk praktiski kaķis maisā bez testēšanas. Tāpēc Biotēkā, izsmaržojot daudzus piedāvātos variantus, paliku pie Florame Rose Eclatante.

Šīs man likās visvienkāršākās-neapniks, nekaitinās, derīgas jebkuram garastāvoklim un situācijai tieši ar savu neitralitāti. Kā jau nosaukums saka priekšā, tas ir rožu aromāts. Lai gan sastāvā ir lavanda, ģerānija un vēl kaut kas- es jūtu tikai rozi. Mazliet pietrūkst parasto smaržu buķetes daudzveidības, kas atklājas dažādos laika apstākļos un gadalaikos. Bet pirmajam laikam man derēs. Noturība vidēja, bet ilgāka par cerēto -aptuveni 2-3 stundas.

Tā kā sastāvā ir ēteriskās eļļas, jāuzmanās ar sauli. 100% šo smaržu sastāvdaļu ir dabiskas izcelsmes, 85%- organiskas. Nesatur fenoksietanolu, parabēnus, silikonus (vai tad tos kāds liek smaržās??), sintētiskas krāsvielas un smaržvielas.

Precīzs sastāvs interesentiem:

Kā jau minēju, mans deguns eksperimenta laikā ir kļuvis niķīgs un izvēlīgs. Lai gan šīs smaržas priekš manis ir vairāk kompromiss no Latvijā pieejamo dabīgo aromātu klāsta, tās mani nemaz nekaitina un neliekas riebīgi sintētiskas.

Cena: Ls 22.50 / 50 ml.

4 thoughts on “Dabīgās smaržas – Florame Rose Eclatante Eau de Parfum

  1. sintētiskās vispār nepatīk, var jau būt kāda sastāvdaļa sintētiski izveidota ingredientam kurš vairs nav pieejams vai arī aizliegts, dabas aizsardzības nolūkos, bet kad pat vis vienkāršākas puķes aizstāj mākslīgi izveidoti puķu aromātu, šausmas.

Komentēt

WordPress.com blogs.

