Stenders sojas vaska svece Revital

Vasaras beigas iezīmē tumšāki vakari, kurus skaistākus un siltākus noteikti padara sveces. Man tā ir neatņemama rudens/ ziemas sezonas sastāvdaļa. Svecēm man arī ir jau izveidojusies noteikta prasību liste. Es mīlu tikai baltas sveces, tām jābūt askētiskā iepakojumā, lielām (nemīlu niekoties ar simtiem tējas svecīšu) un ar pēc iespējas dabīgāku aromātu. Dabīgās kosmētikas mēnesī apzināti pievērsu uzmanību arī attiecīgu sveču izvēlei, tāpēc šodien par Stenders aromātisko sojas sveci Revital.

Dabīgo sveču lauciņā jau kādu laiku aktuālas ir sojas vaska sveces. Tas ir dabīgs produkts, izgatavots no atjaunojama resursa.Stenders savas sveces ir iepakojis godam- tās nav kauns pasniegt pat kā dāvanu. Kartona apaļš bundulītis, kur iekšā ir stikla trauks ar sveci.  Dabīgās eļļas, kas izmantotas sveču aromatizēšanai, vismaz man izslēdz galvas sāpes, ja svece tiek dedzināta slēgtā telpā. Lai gan sveces izmērs nav pats lielākais, tomēr tā deg ļoti ekonomiski un ir paredzēta 45 stundām atpūtas.

Par aromātu. Manis izvēlētais Revital ir paredzēts noskaņojuma uzlabošanai un spriedzes noņemšanai. Paostot kastītē, aromāts ir diezgan spēcīgs. Tomēr dedzinot tas kļūst ļoti maigs. Sajūtu to tikai atkārtoti ieejot istabā. Sveces aromātu veido litseja, apelsīnzirņi, ilang-ilang, ģerānija, eikalipts un ciprese. Es jau atkal ar savu jokaino degunu jūtu tikai ģerāniju un mazliet cipresi. Vai dabīgās kosmētikas mēnesī mans deguns pārprogammējies tikai uz viena aromāta uztveršanu?

Uz iepakojuma nav informācija par sastāvdaļu organisku izcelsmi. Bet produkts dabīgs. Cena: Ls 8.90.

Kā ir ar jums, dārgie lasītāji? Vai sveces mājās jums ir svarīgi? Un cik būtiski, lai tās būtu ar pēc iespējas dabīgāku sastāvu? Kur pērkat un kādas? Neturiet sveci zem pūra- pastāstiet arī citiem!

27 thoughts on “Stenders sojas vaska svece Revital

  1. Es dievinu sveces, vakara pie gultas noteikti kādu aizdedzinu. Uz stenders svecēm arī skatījos, bet likās pārāk spēcīgs aromāts, tagad skatīšos vel reiz 🙂
    Man vis labāk patīk Munio Candela sveces, ļoti patīkami un dabīgi aromāti. Bet lētāks variants ir Joik sveces, ne tik estētiskās un starp aromātiem jāizvēlas ilgi, bet ir skaisti mierīgi aromāti arī Joik’am

  2. kaķi neko, viņi zin kas ir uguns, man tak kamīni 🙂 Stenders aromatizētājus neesmu mēģinājusi atkal dēļ aromāta 🙂 Tāda veida aromatizētāji ir arī TheBodyShop tie patika.

  3. Dievinu sveces. Dabiigaas es sheit veikalos nekur neesmu redzejusi, bet no sinteetiskajaam man vienkaashi shkjeermi metas, tomeer istabas atsvaidznaataajus lietoju. Pareizaak sakot biju spiesta saakt lietot, citaadi viirietis manas prombuutnes laikaa ieviesis savu kaartiinu un saacis lietot ambi pure atsvaidzinaataajus, ko es nomainiiju uz eeterisko ellu elektrisko pliitinju.
    Kakju nav. ;D

  4. Sveces arī manās mājās drūmajos rudens uz ziemas vakaros ir noteikti. Tomēr īpašu uzmanību sastvām nepievēršu, iegādājos tādas, kuru aromāts man liekas patīks. Vai arī parastās “tējas sveces”, ko likt glītajos svečturīšos.

  5. man tāpat kā Velvet Mimosa – patīk, bet kaut kā nav iegājis 🙂 man ir kamīns aromātiskās eļļas :)starp citu iešu uzlikšu kādu eļļiņu 🙂 vajadzēs pamēģināt kādu sveci 🙂 Man ļoti iepatikās dabīgo sveču smarža kādā veikalā Vācijā, bet cenas svecēm bija sākot no 40 eiro 🙂 Manuprār priekš sveces padārgi 🙂

  6. Man ļoti patīk sveces – arī lielas un baltas, bet paradoksāli ir tas, ka dedzinu tās diezgan reti. Man atkal ļoti svarīgs svečturis. Man ir tāds balts māla svečuris ar visādiem smukiem caurumiņiem – ļoti skaisti izskatās kad deg svece. Manai draudzenei savukārt ir visskaistākie svečuri, kādus esmu redzējusi, bet sev tādus neesmu atradusi – tādas “burzguļainas” un lielas stikla bumbas, mazliet atgādina vīnogu ķekarus. Uz tādu gaismu varu skatīties nepārtraukti. Jā, man, laikam, svarīgi kā telpā tā gaisma izskatās, ne tik daudz aromāts.

  7. Man ļoti patīk sveces, bet tā ļoti uz dabīgajām neiespringstu. Gluži kuras katras arī nededzinu, man ļoti patīk sveces, ko Pier var nopirkt, lielas, skaistas, dažādas krāsas un aromāti.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

