Stenders šampūns un balzams normāliem matiem Hydra Care / Gloss

Matu kopšana dabīgās kosmētikas mēnesī ir kļuvusi par problēmu. Esmu pieradusi pie zīdainuma un gluduma, kuru piešķir ar silikonu papildinātie produkti. Un jā, man tas pietrūkst! Pirmie matu kopšanas produkti, kurus izmēģināju šī mēneša ietvaros, bija Stenders Hydra Care / Gloss šampūns un balzams normāliem matiem . Pudelītes ir jau tukšas, tāpēc varu padalīties ar iespaidiem.

Ražotājs: Piepildīts ar inovatīvu ECOCERT izejvielu – pracaksi augļa eļļu – tas padara tavus matus sevišķi spožus. Pamani, kā reducētie kviešu proteīni un rozmarīna ēteriskā eļļa baro un spēcina matus, lai tu varētu iemirdzēties pilsētas gaismās. Nesatur: sulfātus, parabēnus, PEG, silikonu, krāsvielas.

Pirms tam pāris reizes esmu lietojusi šampūnus bez SLS, tāpēc nešokējos, kad mati mazgāšanas laikā ir kā saņurcīta lupatiņa. Uz galvas šampūns puto pietiekami labi, bet garumā to liku vairākas reizes. Tāpēc patēriņš ir diezgan liels. Smarža ļoti neitrāla un dabīga. Man bija sajūta, ka smaržoju kā nezāļu kaudze – pēc dažādiem augiem.

Sastāvs šampūnam: Aqua (Water), Lauryl Glucoside, Sodium Lauroyl Glutamate, Glycerin, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Citric Acid, Disodium Capryloyl Glutamate, PCA Glyceryl Oleate, Sorbitan Sesquicaprylate, Sodium Chloride, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Shea Butteramidopropyl Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Potassium Undecylenoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Hydroxypropyl Oxidized Starch Succinate, Pentaclethra Macroloba (Pracaxi Fruit) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Sodium Stearoyl Lactylate, Xanthan Gum, Chondrus Crispus (Carrageenan), Stearyl Citrate, Parfum (Fragrance), Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Oil,Tocopherol, Sodium Phytate, Cetyl Alcohol, Sodium Lactate, Urea, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Limonene, Linalool.

Balzams viegli izlīdzina un atvieglo ķemmēšanu, bet ne tik lielā mērā, kā ierasts ar man ierastajiem balzamiem. Izžūstot mati ir viegli, bet mazliet elektrizējas, pūkojas un arī nav ideāli gludi. Lielākais pluss, ko ari ir uzsvēris ražotājs- ļoti smuks spīdums.

Sastāvs balzamam:

Manuprāt, šie produkti būs piemērotāki matiem, kas nav ļoti gari. Mans draugs izmēģināja šampūnu un neredzēja starpību ar sev ierastajiem matu produktiem.

Cena katram : Ls 6.90 / 250 ml.

23 thoughts on “Stenders šampūns un balzams normāliem matiem Hydra Care / Gloss

  1. Tā sajūta, ka mati ir kā švamme ir tādēļ, ka nav silikoni, kas matus nogludina. Es sen jau šādus matu kopšanas līdzeklus lietoju un vienkārši ar to apradu. Jāsaka, ka mati man kļuva labāki, ne uzreiz, bet kāda gada laikā + netaukojas tik ātri, mazgāju vidēji 1x divās-trijās dienās, kas maniem īsiem matiem tiešām ir reti.

    Esmu lietojusi arī šo kombināciju, bet atradu daudz-daudz lētāku alternatīvu no Lactimilk, Natura Siberika vai Recepti babušķi Agafji, jo patērīnš tiešām ir ļoooti liels.

  2. Man ir taada teorija, ka dabiigajam vajag dabiigo un sinteetiskajam sinteetisko, respektiivi uz kjiimiski apstraadaatiem matiem nav ko gaidiit no dabiigiem liidzekljiem taadu pashu efektu kaa no kjiimiskajiem.
    Mati man ir tikai dabiigi kraasoti (ar hennu) un taadas kjibeles kaa shvammiite vai lupatinja ir pilniigi sveshas, ja vien nelieto shampuunu ar SLS. Katru reizi kad sniedzos peec kondicioniera man ir ruupiigi jaapadomaa vai tieshaam vajag, jo mati jau taa ir speeciigi kondicioneeti (henna darbojas kaa permanents kondicionieris atskaitot mitrinaashanu) un katrs liekais piliens kondicioniera var rezulteties pljeckainos matos, kas no sava gluduma pazaudee jebkaadu apjomu. Bet kondicioniers noteikti ir jaalieto, jo tiko mati paaugas garaaki taa paraadaas sausi gali. SLS dabiigiem matiem ir lielaakais iendaidznieks, sausina un sapuuko matus. Silikonam nav ne vainas kameer vien to lieto tikai uz matu galiem.

  3. Es jau vienreiz ieteicu Live Clean šampūnus un balzāmus. No tiem matiem ir ievērojams kuplums, nav nekādas pūkošanās, mati ir mīksti un viegli ķemmējami. Tiesa, tie nav sertificēti, taču ir bez visām tām sliktajām vielām un patīkami smaržo. Vārdu sakot, tāds kompromisa variants starp galīgi ķīmiskiem un galīgi dabiskiem, no abiem savācot tās labākās īpašības 🙂

  4. Man arī gari mati, tādēļ pārāk labi ar eko šampūniem nedraudzējos. Labi, ja būtu tikai lupatiņa, bet visbiežāk es iegūstu pakulas 😀 Vienīgais, kas patika bija Giovanni Smooth as Silk, bet tad pamēģināju citu no Giovanni un tas galīgi nederēja, vienas vienīgas pinkas ne mati.

  5. man patika Siberika, tie kas rozā bija ļoti ok. Mati pagari un bija diezgan sašķēlušies, bet griezt vēl negribējās, tad pēc šī šampūna un kondicioniera lietošanas palika zīdaināki un matu gali gludi.

Komentēt

WordPress.com blogs.

