Rudens jaunās sejas – Oriflame, Maybelline

Jaunās rudens kolekcijas nu jau labu brīdi kā ir atceļojušas līdz mūsu veikaliem. Šīs sezonas jaunumus papildina arī vairākas jaunas sejas kosmētikas zīmolu reklāmās.

Oriflame sadarbībā ar Demiju Mūru oktobrī piedāvās īpašu kolekciju More by Demi, kur ietilpst luksuss klases skaistumkopšanas produkti un aksesuāri plašā klāstā. Varbūt viņa arī nav laikmeta izcilākā aktrise, bet kura no mums gan nenoelsās ieraugot DM “Čārlija enģeļos” iznākam no okeāna? Mēs taču mīlam Demiju, vai ne?

Savukārt par  Maybelline NY jauno seju kļūs  Freja Beha Erihsena (Freja Beha Erichsen), kura līdz šim ir bijusi redzama vadošo modes namu reklāmās.

Vai uz jums iedarbojas produktu reklāmas sejas? Vai tiešām mēs sevi identificējam ar šīm meitenēm un tikai tāpēc pērkam konkrēto krēmu vai lūpu krāsu? No savas pieredzes varu pastāstīt divus gadījumus, kad reklāmai ir bijusi izšķiroša nozīme. Abi par smaržām. Pavisam noteikti nenopirku Guerlain My Insolance dēļ Hilarijas Svankas, kas to reklamēja. Savukārt, YSL  Parisienne iegādājos bez testēšanas- Keita Mosa, Parīze, rozes, jutekliskums, nesalda romantika – pārdots!

25 thoughts on “Rudens jaunās sejas – Oriflame, Maybelline

  1. Mani arī reklāmas sejas īpaši neietekmē. Lai gan, ja produktu reklamēs kāds, kurš man ne sevišķi patīk, tad varbūt man būs mazāka vēlēšanās to izmēģināt. Laikam jau visvairāk to “patīk/ nepatīk” izjūt tās zvaigznes, kuras izlemj pārdot sava vārda kosmētiku. Piemēram, ja kādam šausmīgi nepatīk Britnija Spīrsa, tad diez vai viņš pirks viņas smaržas, jo nevēlēsies, lai Britnijai tiek viņa sūri grūti nopelnītā nauda 🙂

  2. Lai kaa arii man patiktu kaada reklaamas seja vai reklaamas kampanja kaa taada, taa deelj vien produktu nepirkshu, jo kosmeetiku vienmeer peerku ar kaadu meerkji un censhos atrast sev labaako produktu.
    Tomeer neieteikmejama neesmu. Diezgan stipri ietekmee citu cilveeku viedoklis. Man labaak patiik redzeet ko produkts var izdariit ar parastu cilveeku nevis ar kaadu ap kuru darbojusies desmit,ja ne vairaak, profesionaalju komanda, lai cilveeks izskatiitos taa kaa izskataas reklaamaa.

  3. Man vizuālais tēls ir ļoti svarīgs, jo pasauli uztveru vizuāli. Ja nepatīk fotogrāfijas, krietni mazāka iespēja, ka kaut ko iegādāšos. Visbiežāk tam nav nekāda sakara ar konkrēto personību, kura reklamē kolekciju, vai kādu produktu. Vienīgais izņēmums, kuru varu iedomāties ir Dita Von Tīsa, kura ir reklāmas seja Artdeco rudens kolekcijai (man vienmēr viņa ir ļoti patikusi).

  4. Principā, jā, iedarbojas gan! Atceros piemēru par Guerlain smaržām, kuras daudzām nav nopirktas tikai Hilarijas Svankas dēļ. Vēl man nepatīk Keita Mosa un uz precēm, ko reklamē viņa, es neskatos, izņemot Dior Addict Extreme, jo to es nopirku pirms vēl ieraudzījusi reklāmu. Un vēl, noteikti nepirkšu kosmētiku, ko reklamēs Mika Džegera meita. Vēl mani ne visai uzrunā Guerlain seja Natālija Vodjanova, bet ar to nav tik traki kā ar Keitu, Es tagad nesaku, ka viņas ir neglītenes utt. u.tml., tās ir vienkārši manas personīgās vizuālās antipātijas.

  5. Domāju, ka reklāmas sejas ietekmē katru – vismaz saku to, balstoties uz paša pieredzi.
    Ja kaut ko reklamē kāds no maniem elkiem, tad zemapziņā iesēžas doma, ka man to vajag un, agrāk vai vēlāk, es šo preci nopērku. Īpaši tā ir ar apģērbu. Kaut gan arī smaržas esmu pircis tikai tāpēc, ka uz tām ir mana elka vārds.
    Jā, produktu sejas spēlē lielu lomu. Šaubos vai Deivida Bekhema smaržas cilvēki pirktu tik aktīvi, ja uz tām nebūtu viņa vārda. (Tas pats attiecas uz H&M apakšveļas līniju – bez Bekhema vārda vienkāršas “apenes”, par kurām neviens nemaksātu vairāk par 2-3 ls.)

      • Bekhemu pāris vispār ir mārketinga haizivis, jo abi ir modes ikonas. Tikai Deividam ir tā spēja piesaistīt gan vīriešu, gan sieviešu auditoriju – tāpēc, ka vīriešiem viņš ir elks, bet sievietēm iekāres objekts.

        Ja nemaldos, tad reiz Forbes bija raksts par to, ka Bekhems ar mārketinga aktivitātēm nopelna 35 reizes vairāk, nekā ar savu darbību kā profesionāls futbolists.

      • Man Bekhema kundze vispār nekā. Bet par Deividu taisnība- uz tādas personas banāla, balta veļa izskatās izcili. Meitenes saviem puišiem pērk kaudzēm 🙂 Mani gan vairāk uzrunātu Stathems šajā reklāmā, bet, ehh, nav.
        Vispār jau šie reklāmas līgumi ir daudzu slavenību galvenais peļņas avots. Tā pati Demija- mēs viņu mīlam par uzdrošināšanos, tāpēc nav jābūt izcilai aktrisei, lai dabūtu līgumus. Vai Gossip Girl meitene- īstas lomas tā arī nav, bet līgums ar Gucci gan.

      • Bekhema man vienmēr šķitusi pārāk drūma un, teiksim atklāti, arī pārāk kārna. Bet augstajai modei tādas laikam vajag.
        Pats pirms kāda laika uz atlaidēm internetā iepirku dizaineru apakšveļu – ērta, bet vilšanās faktā, ka “Calvin Klein” apakšbikses man neizskatās tāpat kā Markam Vālbergam un “Armani” apakšveļa kā Deividam Bekhemam. Laikam jāsāk domāt par aktīvu sportošanu. 😀

        + Par Demiju – man viņa patīk, pat ļoti – stipra, skaista, talantīga sieviete, kura citām sievietēm ir kā apbrīnas objekts.
        Par Gossip Girl meiteni – man viņa vienmēr asociējusies vairāk kā modes dāma, nevis kā aktrise.

      • Haha, Valbergs jau vecs un apvēlies- nav ideāls, ko likt pie ledusskapja vai trenažiera. Vīriešu veļai ir jāmeklē “reklāmas dupsis”, savādāk baltas kokvilnas apakšbikses paliek vienkārši “apenes”, kā Tu teici. Un vai vispār vīriešu veļa mēz būt arī neērta?
        Sievietēm nedaudz savādāk, jo tur ir iespēja izvērsties ar dizainiem un tiešām pamanāmu kvalitāti. Man, piemēram, nav ne jausmas, kas reklamē Chantelle vai La Perla. Manu attieksmi tas nemainīs

      • Neērta vīriešu apakšveļa ir tikai tad, ja nopirkts pārāk mazs izmērs. 😀 Bet pagaidām nav gadījies valkāt tādu apakšveļu, kas būtu neērta. Galvenais jau, lai apakšveļa būtu no kokvilnas. (Vismaz man tas ir galvenais kritērijs.)

        Tautā jau saka, ka labai mantai reklāmu nevajagot. 🙂 (Par to gan varētu pastrīdēties, bet daļa taisnības tajā teicienā ir.)

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

