Anna Liepa Piparmētru pirts skrubis

Ar Latvijā ražoto dabīgo kosmētiku reizēm kļūst garlaicīgi- sviesti, skrubji, eļļas. Viss jau redzēts, mēģināts. Anna Liepa ražotais Piparmētru pirts skrubis priekš manis bija patīkams pārsteigums.

Pēdējās nedēļās mani ir parādījušās visas “izdegšanas” pazīmes sākot no noguruma un beidzot ar padošanos tramvajos klīstošajiem vīrusiem. Tādā noguruma pilnā vakarā arī izmēģināju piparmētru skrubi. Pirts man nav pa rokai, bet arī vannai šis ir labs papildinājums.

Jāsaka, ka es neesmu piparmētras fans kosmētikas līdzekļos. Tējā – jā, bet piparmētra krēmos, smaržās vai lūpu balzamos mani nefascinē. Bet šī skrubja piparmētra… Tā nav maiga, drīzāk īsta veču zālīte. Kad iznācu no vannas, man acis bija apaļas kā pogas un enerģijas līmenis atjaunojies uz visiem 100%. Es nevaru beigt sajūsmināties par šī produkta uzmundrinošo, aromaterapeitisko efektu. Noteikti iesaku visiem, kam vajag papildināt spēkus n-tās kafijas krūzes vietā.

Skrubja sastāvā ir smalkā sāls (patīkama pārmaiņa pēc ierastajiem rupjajiem graudiņiem), magoņu sēkliņu eļļa, sasmalcinātas piparmētru lapas un piparmētru ēteriskā eļļa. Ļoti vienkārši, bet efektīvi. Pati masa ir sausa un birstoša. Skrubē maigi, uz ādas atstāj tikai nelielu nojausmu par eļļas klātbūtni. Patiks tiem, kas necieš ļoti eļļainos dabīgos skrubjus. Lai gan pēc skrubja lietošanas tiek rekomendēts lietot kādu krēmu vai eļļu, man nekas papildus neprasījās.

Vienīgais mīnuss – iepakojums. Sāls un vannas mitrums neiet kopā. Lai pasargātu produktu, es vajadzīgo daudzumu atberu atsevišķā trauciņā.

Priekš manis šis ir īsts atradums. Reizēm pat vienkārši atveru burciņu un pasmaržoju – uzmundrina un dod jaunus spēkus visai dienai.

Cena- nedaudz virs Ls 5.

Kur nopirkt- veikalu saraksts.

14 thoughts on “Anna Liepa Piparmētru pirts skrubis

  1. es kaut kā uz pirtij domātiem produktiem nekad neskatos, ja rakstīt pirts tātad, manā izpratnē, to var lietot tikai pirtī 🙂 Piparmētra ne visai patīk, uz vakaros man parasti vajag kaut ko nomierinošu nevis uzmundrinošu. Ir arī skrubji ar citiem aromātiem?

  2. Es laikam hiperaktīvā, man grūti dabūt sevi pie dzīvības no rītiem, bet kad aiziet tad grūti apstāties 🙂 Tāpēc es nekad neizvēlos ķermeņa kopšanai vakaros kaut ko uzbudinošu, tad simts % nevarēšu aizmigt līdz rītam, tikai miers, lavanda un sveces.

  3. Es šādus skrubjus gatavoju pati, savulaik dabīgās kosmētikas periodā pievilku pilnu māju ar ēteriskām eļļām. Man roka neceļas par sāls un eļļas maisījumu maksāt tādas cenas, kādās parasti piedāvā šos skrubjus.

  4. Es nejauši izlasīju “padošanos tramvajos klīstošajiem VĪRIEŠIEM” 😀 Par tēmu runājot, kaut kā nekad neizvēlos neko ar piparmētru aromātu. Laikam derētu vienreiz “izkāpt no savas komforta zonas”. Lai gan, piemēram, http://www.cosmeticscop.com lasīju, ka ādas lielākie nedraugi esot tās kairinātāji, kaut arī kairinājumu uzreiz nejūt, pēc laika tas iedarbojas graujoši un piparmētras, mentolu utt. uzskata par kairinātājiem. Vispār interesanti palasīt Paula Begoun domas par kosmētiku, tās sastāvdaļām, par to, kas darbojas un kas nē, dažādu brendu kosmētikas apskatus. Vai esi lasījusi?

    • HAHA, uzmanīšos tramvaja turpmāk 🙂
      ja, esmu lasījusi, un arī ikdienai neko neizvēlos ar mentolu. Burt Bees lūpu balzams ar mentolu bija tiiiik pretīgs, ka uz ilgu laiku atsita man visu patiku pret piparmētru. Šis nav ikdienas produkts, vismaz man. Un paelpot to tak var arī biežāk kā reizi nedēļā (tik bieži lietoju skrubi) 🙂

  5. Izklausās baigi labs. Man tieši vajag uzmundrināties (tieši vakarā), jo savādāk esmu gatava aizmigt jau astoņos vakarā. Man nepalīdz nedz kafija, nedz vēsa duša – esmu miegamice 🙂

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

