Toniki – Madara un Stenders

Lai gan toniki man parasti ir tikai patīkams nieks ikdienas ādas kopšanā, dabīgās kosmētikas mēnesī tieši šī produktu grupa ir lielākais palīgs. Tā kā gandrīz nelietoju dekoratīvo kosmētiku (izņēmums ir minerālu pūderi īpaši svarīgos gadījumos, kad negribu staigāt ar “pliku” seju) , seju es attīru tikai ar ūdeni un tonikiem.

Pēdējās nedēļās lietoju Madara un Stenders ūdentiņus. Un abi man patīk. Stenders nomierinošais un mitrinošais toniks ir paredzēts sausai un jutīgai ādai. Satur dažādus labumus- hialuronskābi, rudzupuķu ziedūdeni, alveju un žeņšeņu. Ērts iepakojums ar dozatoru.  Tam ir diezgan izteikta ziedu smarža, tekstūra piesātināta, var atstāt mazliet lipīgu sajūtu uz sejas. Tieši šo toniku es izmantoju minimālista meikapa noņemšanai. Cena: Ls 10.50 / 150 ml.

Sastāvs:

Madara jaunās kosmētikas līnijas prezentācijā dāvanā saņēmu Madara līdzsvarojošo toniku. Pati to noteikti nebūtu iegādājusies, jo tas ir paredzēts jauktai ādai un satur spirtu. Bet produkts negaidīti man ļoti iepatikās! Tas ir kā ūdens, tikai papildināts ar dažādām ādai noderīgām vielām – kumelīti, rožūdeni, aveni. Ražotājs saka, ka toniks sašaurina poras un līdzsvaro taukainās un sausās ādas zonas. Par porām nezinu, bet līdzsvarojošs tas noteikti ir. Nekāds lipīgums, bet ļoti atsvaidzinošs, ideāli sadraudzējās ar manu jutīgo ādu. Saturu parādīt nevarēšu (dizaina “ups”- melni burti uz zaļa fona, nofotografēt neiespējami).

Un runājot ar spirtu kosmētikā -lasot par dabīgo kosmētiku, sapratu, ka spirti ir dažādi, pie tam ļoti gaistoši- praktiski neiespaido ādu. Acīmredzot, iepriekš mēģinātie spirtotie toniki man nepatika dažādu citu sastāvdaļu dēļ.

Meklējot informāciju par šo toniku Madara mājas lapā, nedaudz apmulsu, jo atradu to tikai izpārdošanas sadaļā  pie vecā dizaina produktiem. Varbūt tas iet ārā no sortimenta? Tātad izpārdošanas cena ir Ls 6.80 / 200 ml.

Kāda ir jūsu pieredze ar tonikiem no dabīgā piedāvājuma? Vai varbūt lietojat ziedūdeņus, zāļu tējas vai varbūt avota ūdeni?

15 thoughts on “Toniki – Madara un Stenders

  1. Es diezgan bieži lietoju kumelīšu tēju sejai- lieliski nomierina ādu, noņem iekaisumus un apsārtumus, pat liekas, ka sašaurina poras, āda kļūst ievērojami gludāka, tā ir kā pirmā palīdzība, kad ādai ir kādas problēmas. Runājot par spirtu, ir taču dažādas tautas receptes ar dažādu zālīšu spirta uzlējumiem, kas palīdz pret visādām slimībām (gan iekšējām, gan ārējām). Gan jau tas spirts tiešām nav tik ļauns, kā tiek mālēts 🙂

  2. Man patīk šis Madaras toniks, taču man tomēr nedaudz sausināja ādu. Bet tā pieredze ar dabīgiem tonikiem un ūdeņiem ir un visnotaļ laba, kā arī man tāpat kā Alisei šad tad patīk izmantot dažādas tējas toniku vietā. Esmu iecienījusi Tereško tēju ādas veselībai + uztaisu, sasaldēju klucīšos un kad nav slinkums, vai bailes no aukstuma, lietoju šādi.

  3. Es arī esmu kumelīšu tējas cienītāja. Man reizēm patīk uztaisīt sejas kompreses ar siltu kumelīšu tēju – pēc tam jūtos kā no jauna piedzimusi. Stendera tonikus neesmu mēģinājusi, bet no Madaras nopirku Comforting toner – man pavisam nepatīk, jo man viņš neko nenomierina, nemitrina un nemīkstina. Sajūtas tādas, it kā ar pliku ūdeni smērētu seju. Un smarža arī šķiet nepatīkama.

  4. Šovasar kā toniku izmantoju Florame rudzupuķu ziedūdeni. Ļoti patīkams saules skartai ādai. Secināju, ka vairāk izmantojums ādas atsvaidzināšanai dienas laikā, nekā tonizēšanai.

  5. Šo toniku lietoju jau pāris gadus, manai ādai tas ļoti patīk, bet jāatzīst, ka tieši vecā versija patika vēl labāk – līdz ar zaļo iepakojumu tika nedaudz mainīts arī sastāvs. Bet tās ir tikai nianses – grūti iedomāties ādas kopšanu bez šī līdzsvarojošā produkta

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

