Timotei Organic Delight – dabīgie matu kopšanas produkti

Dabīgos matu kopšanas produktus vajadzētu pārdot litra pudelēs. Lai gan matus vienmēr esmu mazgājusi bieži un tie pēdējos 10 gadus ir gari- tik fantastisks patēriņš vēl nav pieredzēts. Nepilna mēneša laikā “piebeigti” divi šampūnu+balzamu komplekti. Tādēļ cenas faktors var kļūt par nozīmīgu šķērsli draudzībai ar videi un cilvēkiem labvēlīgākiem kosmētiskajiem brīnumiem. Timotei Organic Delight ir atvieglojuma pilna nopūta maciņam.

Timotei ir jaunums Latvijas veikalos. Visā sērijā izmantoti augu ekstrakti, taču EcoCert sertifikāti ir tikai šai sērijai -kopumā četriem produktiem. Es izvēlējos Health & Shine līniju normāliem matiem ar zaļās tējas ekstraktiem, kur sastāvā nav SLS, parabēni, silikoni, krāsvielas.

Šampūns ir bezkrāsaina želeja, kas tīri viegli uzputu. Matu garumā man joprojām ir šampūns jālieto divas reizes, lai būtu sajūta, ka mati ir izmazgāti. Balzams ir balts, viegli klājas, nesaķepina matus. Turu 3-5 minūtes.

Man patika, ka ražotājs jau laicīgi brīdina nervozākos lietotājus: “Produkts ražots, izmantojot bioloģiskas sastāvdaļas, tāpēc tas var šķist ne tik zīdains mitros matos. Bet neuztraucies, Tevi pārsteigs patīkamais rezultāts pēc izžūšanas”. Mati tiešām ir jau tuvāki tam rezultātam, kuru es parasti gaidu no matu kopšanas produktam. Ne ideāli, bet ir jau labāk.

Sastāvs šampūnam:

Sastāvs balzamam:

Līdz mēneša beigām šiem produktiem kā jaunumam Drogās atlaides. Cenas precīzi neatceros, bet nedaudz zem Ls 2 par katru (180 ml šampūns, 150 ml balzams).

19 thoughts on “Timotei Organic Delight – dabīgie matu kopšanas produkti

    • Kad sāku mēgināt dabīgo matu kosmētiku, dzirdēju viedokli, ka mati ar dabīgo paliek ilgāk tīri un ir kuplāki. Es neko tādu nemanu, vismaz pagaidām. Bet ātrāk arī netīri nepaliek ar šiem produktiem 🙂
      Ir vēl sērija krāsotiem matiem, bet to neņēmu, jo baidījos, ka sataukos ātrāk.

      • Nu paldies par atbildi 🙂 Man visnejaukākā pieredze bija ar Faith in Nature rozmarīna šampūnu. Mati bija nenormāli sausi, savēlušies, neizķemmējami, pūkaini, pieplakuši pie galvas (tas viss ņemot vērā to, ka mani mati pēc dabas nav baigi sausi). Cerams, ka tas nebija tas citu solītais “ilgāk tīru matu” efekts. Ja bija, tad man tādu nevajag 🙂

  1. Nu šie izklausās tīri normāli, bet laikam pamēģināšu tikai šampūnu.
    Ir tā, kā saki – šampūns ar savu uzdevumu tiek galā labi, bet no dabīgajiem kondicionieriem un maskām nejūtu to efektu, kuru vēlētos.

  2. Ko lai saka interesanti. Faith in nature shampuunus un kondicionierus lietoju jau gadiem, jo no dabiigajiem matu kopshanas liidzekljiem tie ir leetaaki (nepilni 6£ par 400 ml) un pieejami vieteja health market liidz ar to atkal nav jaapasuuta internetaa un kosmeetika man teju visa tiek iegaadaata internetaa. Ar Faith in nature shamuuniem un kondicionieriem esmu pilniibaa apmierinaata, citaadi jau tos nelietotu. 😀 Shampuuns ljoti labi puto un attiira, peec mazgaashanas matiem pieskaroties tie zhviikst. Kondicionieris arii dara savu darbu. Tieshi vizuaalajaa rezultaataa es neredzu nekaadu atshkljiriibu starp SLS shampuunu un silikona kondicionieri, atskaitot to ka ilgterminjaa SLS shampuuns ljoti sausina matus, savukaart silikona kondicionieri matus man satauko un salipina.
    Pateerinjs arii nav liels, 400 ml pudeles maniem plecu garuma matiem pietiek uz 6-8 nedeljaam, matus naakas mazgaat gandriiz katru dienu, jo vingrojot sataukojas. Nezinu, varbuut sls shampuuni ir ekonomiskaaki, bet es personiigi nevaru vien sagaidiit kad pashreizejais shampuuns beigtos. 😀 Esmu noporveejusi visus atskaitot shokolaades shampuunu, taa manaa health market nav.

    • jā, tā “skvīk” skaņa arī maniem matiem pēc dabīgā šampūna ir 🙂
      Man šampūni ar SLS reizēm var satracināt galvas ādu līdz blaugznām, bet tas ir ‘ļoti reti un tikai ar retiem šampūniem. Vairāk sūdzību nav. Pagaidām neviens dabīgais šampūns man nespēj sniegt tādu zīdainumu, vijīgumu un dzīvīgumu. Tāpat ari kondicionieri un serumi ar silikoniem- mati viegli ķemmējami, zīdaini, ar pirkstiem bez aizķeršanās varu izbraukt cauri.
      Bet jau atkal- domāju, ka matiem kas+/- ap plecu garumu, īpašas starpības nav. Tā pinkošanās un nepaklausības ir tieši matu galos.

  3. Atceros, ka Timotei pirms vairākiem gadiem kā arī Herbal Essences bija pieejami Latvijā, bet tad tie nozuda. Ceru, ka ka šie Timotei šampūni ir vēl joprojām tik pat labi kā bija.

  4. Mjā… Tā gurkstošā (laikam žvīkstošā) matu sajūta man īsti nepatīk, patīk zīdaini mati pēc mazgāšanas. Tikko no “atmiņu krājumiem” man “uzpeldēja” daudz kur lasīta informācija par to, ka vieni no labākajiem dabīgajiem šampūniem esot Lavera (sevišķi rožu) un kondicionieri labi esot tie paši Lavera un vēl Sante Brilliant Care (dod zīdainumu). Tos vēl neesmu mēģinājusi, vēl viņu rinda nav pienākusi 🙂

  5. O, tieši uz šo akciju noskatījos, meklējot šampūnu bez SLS un pārējām “fui” sastāvdaļām, jo jutu, ka mati ir nespodri un diezgan nekādi. Mana izvēle gan beigās apstājās pie “Baikal Herbals” šampūna un balzama, jo veikalā “Siberica” iegāju pirms “Drogām”. Cik saprotu, tad eko sērijā ir 2 veida šampūni un balzami: Tava izvēle un krāsotiem matiem? Ja ir tikai divi, tad neviens tā īsti man neder…

Komentēt

WordPress.com blogs.

