Kosmētika ceļojuma somā

Mīļie, atvainojiet, ka nepabrīdināju par pauzi blogā un laicīgi nevarēju atbildēt uz vēstulēm, zvaniem un komentāriem. Brauciens uz baņķieru un debesskrāpju pilsētu Frankfurti bija ļoti izdevies. Šī pilsēta man noteikti paliks atmiņā tieši ar vīriešiem, kuri lietišķo stilu spēj padarīt nepārspējami atraktīvu un elegantu. Bet ne jau par to ir šis blogs, tāpēc parādīšu, kādu kosmētiku es ņēmu līdzi šajā braucienā.

Atvainojiet par bildi, bet tā tapa naktī pirms izbraukšanas  ar nenormālu laika deficītu. Es parasti līdzi ņemu tikai absolūtu minimumu – vairāk ādas kopšanas produktus, kad āda satrakojas izmaiņu rezultātā. Pie tam viesnīcās vienmēr ir labi ķermeņa un matu kopšanas produkti, lai varētu ietaupīt vietu čemodānā kam svarīgākam. Dekoratīvās kosmētikas minimums, plānotajai dienas lietišķajai sadaļai un vairākiem vakara pasākumiem. Viss maksimāli paraugu izmērā.

Ādas kopšana- Madara mitrinošais fluīds, kas man ļoti patīk. Tomēr bija nedaudz par švaku ar mitrināšanu, jo lielu komandējuma daļu pavadīju iekštelpās, kur ir ļoti sauss gaiss. Bioderma AR -obligāts cilvēkiem ar jutīgu ādu. Momentāli noņēma apsārtumu pēc lidojuma. Bioderma Sebium sērijas krēmi- ja nu uznāk ādas trakums ar pumpām. Par laimi- nevajadzēja izmantot. Dr. Hauschka pieniņš kosmētikas noņemšanai – maigs un efektīgs.

Dekoratīvā kosmētika ļoti maz (mans lielais glābšanas riņķis bija draudzene, kura ielidoja dienu vēlāk ar milzīgu kosmētikas somu, ja nu man nepietiktu ar maniem krājumiem). Nu jau mana kosmētikas klasika- Catrice izgaismojošais konsīleris. Lēts un ļoti labs. Skaistumlapas Baibas tieši laikā piegādātais jaunums – YSL Le Teint Touche Eclat tonālais. Patīk ļoti! Delikāts, izgaismojošs un atsvaidzinošs efekts. Mans mīļākais ikdienas acu zīmulis pelēcīgā tonī Catrice Take The Grayhound. Vakaram zīmulis tumšas nakts tonī Essence Feel the Eclipse.

Paņēmu līdzi izmēģināšanai arī divus jaunumus. Loreal Volume Million Excess Lashes skropstu tuša ar gumijoto birstīti izturēja mežonīgu dienu līdz pat pusnaktij. Mazliet nobira dienas beigās, jo bagātīgi uzklāju arī uz apakšējām skropstām. Secināju, ka man tāpat  kā aziātiem ļoti patīk mazas birstītes. Ar zigzagu kustību uzklājot no saknēm, sanāk labs apjoms un smuks uzliekums, kas saglabājas visas dienas garumā. Bet es vispār mīlu tieši šīs sērijas tušas, kuras pirms tam bija melnā/ zelta iepakojumā.

Bourjois Effect 3D Max lūpu spīdums ir uzlabotā versija manā īpašumā jau bijušiem spīdumiem. 8 stundas gan neturēsies, bet man noderēja gan dienā, gan vakarā pie jebkura apģērba. Man ir tonis 11 Beige mellow – klasiskais bēši rozā ar nelieliem spīdumiņiem. Un “urrrā!”- nomainīts plastmasas “laivas” aplikators ar daudz ērtāku klasisku.

Smaržu klasika, kas mani brīnumainā kārtā nekaitināja – Chanel Coco Mademoiselle.

Kā redziet, dabīgas kosmētikas diēta beigusies, lai gan par to turpināšu aktīvi rakstīt un mēģināšu jaunus produktus, mixā ar man ierastajiem.

18 thoughts on “Kosmētika ceļojuma somā

  1. Es arī tieši skatījos un nopriecājos, ka Bourjois nomainījuši lūpu spīdumu aplikatoru, izskatās labs tonis spīdumam. Un apbrīnojams minimālisms, mana kosmētikas somiņa pat ceļojumos ir diezgan paliela. 😀

    • haha 🙂 Kā mēs ar draudzeni smējāmies- mums laimīgas attiecības, tāpēc mēs tikai ar actiņām. Jā, nu forši tie baņķieri – uzvalki laba piegriezuma, lakatiņi, pat brošu redzēju, uz riteņiem apkārt braukā. Pat ikdienas apģērbā tieši vīriešie superīga elegance. Nu jāsaka uzreiz, ka ārpus centra gan nebiju, tā kā nezinu, kas tur stila ziņā darās 🙂

      • Es iedomājos, ko maksātu piedabūt manu vīrieti vilkt brošu! 😀 Bet tiiiik forši, es parasti Stokholmā apsēžos uz soliņa pie operas un vēroju, vīrieši – kopti un, droši var teikt, ka pat skaisti, bet sievietes nu tā, stipri so-so.

      • taisnība- ļoti so so. Vienīgi dāmas sākot no 40 ir līmenī- kašmirs, zīds kopā ar džinsiem un dārgām rotām. It kā vienkārši, bet redzams, kur liela nauda ieguldīta 🙂
        Eh, man vispār patīk cilvēkus vērot. Varu stundām sēdēt āra kafenē un vienkārši baudīt pilsētas atmosfēru un cilvēkus

  2. Nja, ja es pateikshu ko es njeemu liidzi celjojumaa uz divaam nedeljaam, skaistumkopshanas policija mani ietupinaatu uz muuzhu. 😀 Nu labi pateikshu ko es panjeemu- Faith in nature teejas koka ziepes (sejai un kermenim), Dermalogica mitrinoshs kreems, shampuuns, kondicionieris un shii sviests un nekaa vairaak. Divaas nedeljaas tieshaam nekas taads nenotika, pat melnie punkti kas man ir liela probleema, lielaas plantaacijaas nesavairaojaas. Ir pieraadiijumi. 😀 Peec tam jau protams sejai prasiijas kaada maska, dziljaaka attiiriishana utt., lai uz tausti buutu tik pat gluda un samtaina kaa agraak. Vel piemirsu piebilst, ka nepanjeemu nekaadu spf pat sejai, ne tikai neapdegu, bet pat vieglu apsaartumu nedabuuju, vot! :))

  3. Atpakaļ ziņojums: Bourjois Effect 3D Max jaunie lūpu spīdumi | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

