Kas jauns matu kopšanas frontē?

Dabīgās kosmētikas mēneša garumā ir sakrājies ievērojams informācijas daudzums par jaunumiem, ko jums pastāstīt. Mēģināšu to sadalīt tematiskos postos. Bildes gan būs no PR materiāliem, jo fotografēt nav laika un lielu daļu jaunumu testēšanu uzticēju draugiem.

Garnier Fructis ir fenomens. Es neesmu dzirdējusi, ka tik daudzi cilvēki teiktu, ka lieto zīmolu X vai Y, bet Fructis ir milzīgs fanu loks manu draugu aprindās. Pie tam visi ar izteikti skaistiem matiem, kas manī izraisa nu gandrīz vai skaudību. Garnier Fructis Fruit Explosions jaunā sērija ar atsvaidzinošiem augļu aromātiem noteikti neliks faniem vilties. Pie tam šie produkti ir bez silikoniem un parabēniem. Atsauksmes no draugiem tikai pozitīvas.

L’Oréal Paris El Vital Extraordinary Oil ir vēl viens papildinājums matu eļļu saimē. Viegla tekstūra, sastāvā silikoni un labi piemeklētu eļļu maisījums, kas padara matus zīdainus, viegli ķemmējamus, nasaplacinot un nezaudējot matu apjomu (protams, lietojot samērīgās devās). Šai eļļai ir ari burvīgs aromāts. Noteikti iesaku pievērst uzmanību šim produktam, it sevišķi, ja mati ikdienā tiek fēnoti un taisnoti – ļoti pievilcīgs cenas / snieguma salikums.

Matrix Total Results Repair sērijai saku īpašu paldies. Ne tikai par kārtējiem kvalitatīvajiem matu produktiem, bet par zibenīgu laika mašīnas efektu. Pirmo reizi testējot šo sēriju, man apkārt sāka mainīties laiks un telpa. Ja esat lasījuši M. Prustu, tad lūk- viņa madlēnu izraisītās atmiņas par Kombrē ir nieks. Mani Matrix smarža aiznesa bērnības vannas istabā. Ābolu svaigums, kurš bija sovjetijas šampūnā no Spodrības. Atcerējos pat vannas stūri, uz kura stāvēja šampūna pudele, flīžu rakstu un mammu, kura man mazgāja matus. Burvīgi! Par pašiem produktiem- sērijā ir šampūns, balzams, maska un neskalojams krēmveida eliksīrs, kas paredzēti mehāniski vai ķīmiski bojātiem matiem. Līdzekļi nav par intensīviem arī tikai nedaudz bojātiem matiem, minimāli zaudēs apjomā, bet iegūs gludumā un zīdainumā. Cena Ls 6-9.

19 thoughts on “Kas jauns matu kopšanas frontē?

  1. Interesanti, bet UK Fructis netirgojas. Fructis peedejo reizi manaa vannas istabas plauktinjaa nokljuva, kad vel skolaa gaju un tas ir jau labus gadus atpakalj. Atceros, ka shiis firmas produktiem bija ljoooti salds auglju un ogu aromaats un veidoshanas produkti janciigaam frizuuraam, nu taads kaartiigs tiinju brends. 😀 Nezinu kaadam praata aptumsumam buutu jaanotiek, lai es savaa vecumaa kaut ko nopirktu no fructis 😀 deelj saldaa aromaata. 🙂
    Elvital ella ir iemeeginaata (taa ar zeltaino pupiiti) , nopirku kad skaistumlapaa paraadijaas atsaukse. Aromaats jauks, matus atstaaj ljoti ziidainus, bet ar daudzumu ko lietoju ir ljoti jaauzmanaas un arii ar balzamiem ko lieto pirms, lai mati nenoplok, bet nu tie ir mani pljeckoties ljoti miiloshie mati, jebkuram citam ar labaaka rakstura matiem shii ella buus teicama. Pie mana nieciigaa pateerinja shii eella pietiks izteikti ilgam laikam, ko es nevareetu teikt par Phyto mitrinoshajiem kreemiem….
    Matrix izklausaas dikti labi, vai tikai feel unique netirgoja?

      • Man no Phyto ir tikai kreemi bijushi, tos var smeereet matos iekshaa cik nav slinkums, neko nesalipina. 😀

      • Noveersh matu sausumu, lietoju arii profilaksei meitai. Es nezinu ko bez taa iesaaktu, vieniigais kondicionejoshais liidzeklis no kas tieshaam nekad nesatauko un nesalipina matus, ar visiem paarejiem liidzekljie stpri jaauzmanaas. Ljot gibeetos atrast kaadu alternatiivu Phyto kreemam vienkaarshi paarmainjas peec, jaunas tuubinjas tachu ir interesantaak. 😀

  2. Man tik ļoti patīk Fructis smarža, bet jebkuri no Fructis šampūniem matus matus padara nepārspējami blaugznainus un ļauj uzliesmot manai mīļajai psoriāzei. Kas ir dīvaini – divām manām draudzenēm no Fructis ir līdzīga reakcija, tikai bez psoriāzes ilgajiem un sāpīgajiem priekiem, bet ar kārtīgām blaugznām un sausiem matiem. Kaut kā vienmēr tagad metu tomēr līkumu.

    Toties tā Elvital eļļiņa izskatās laba. Būs jānoprovē. ^_^

    • Psoriāzes gadījumā jau vispār dikti uzmanīgi jāizvēlas šampūni- labāk no aptieku klāsta.
      Ar Fructis tā jokaini- man māsai un kolēģei ļoti patīk un mati tik skaisti! Man pašai ir problēmas ar šampūniem, kur sastāvā ir citrusi. Uzreiz blaugznas klāt. Bet pēdējos Fructis mēģināju un bija ok

  3. Es arī esmu pieskaitāms Fructis fanu lokam. Man pārsvarā visi matu kopšanas līdzekļi ir no Garnier Fructis – ļoti patīk matu veidošanas želeja un matu laka + tās smaržas dēļ vien ir vērts pirkt.

    Arī par šampūniem nesūdzos – lietoju vīriešiem domāto šampūnu sēriju. (Šampūns pret matu izkrišanu smaržo kā enerģijas dzēriens – ļoti tīk tā smarža, pat par spīti tam, ka ar enerģijas dzērieniem neaizraujos.)

    Tikai tagad mazliet nožēloju, ka aizvakar savus matus saīsināju no 13cm līdz 3cm. Kaut kā nepierasti, jo pēdējos 4 gadus man bijuši vidēji gari mati. Tagad uz laiku varu aizmirst par smaržīgo Fructis matu želeju un laku. Vismaz šampūnu vēl vajadzēs. 😀

      • Man māsīca centās iestāstīt, ka man no Fructis izkritīšot mati, bet neļāvos viņas spiedienam un turpināju lietot tikai Fructis. 😀

        Ja nav noslēpums, tad cik Tavam draugam ir gari mati?

      • Nu neizkrīt ne no Fructis, ne no ziepēm mati. MAti izkrīt no izmaiņām organismā 🙂
        Interesanta aktivitātes iniciatīva no Tevis- nekad nebiju mērijusi matus cm 🙂 Tā parasti runā tikai par īsiem matiem, bet ne gariem. Tātad varu Tevi informēt, ka pēc manas mērlentas datiem, viņam ir 17 cm matu, bet man 47!!!

      • Zinu, ka mati, īpaši vīriešiem, izkrīt arī no stresa. Vispār uz stresa pamata var notikt dažādas izmaiņas organismā un veselības stāvokli.

        Wow, super – tagad gribētu, lai man ir tikpat gari mati kā Tavam draugam. Tā kā mans elks ir Kurts Kobeins, tad vienmēr esmu vēlējies tādu pašu frizūru kā viņam.
        + Tā tieksme mērīt matu garumu man nav īpaši sena. Sākās ar to, ka brāļa draudzene ir apsēsta ar matu garuma mērīšanu. 😀

Komentēt

WordPress.com blogs.

