Sākam bloga jubilejas svinības!

Man būtu jāsaka svinīgā runa, bet nespēju saņemties.

Dodiet man brīdi pārdomām, un sāksim labāk ar dāvanām. Iesildīsimies ar Maybelline lielisko laineri un jaunajām Colorama nagu lakām.

Kas jādara? Uzraksti komentāros 1. par ko vēlies lasīt šajā blogā tuvakajā laika – roku krēmiem, smaržām, par pēdu kopšanas produktiem suņiem vai ko citu konkrētu vai mazāk konkrētu. 2. Ja vēlies piedalīties izlozē, tā arī saki komentāros, jo dažiem no jums varbūr šīs lakas jau ir, bet jūsu viedokli par nākotnes tēmām dzirdēt tomēr gribētos. Vienīgais noteikums: iespēja saņemt dāvanu Rīgas centrā. Izloze svētdien, 7.10.

Jauku pirmdienu, mīlīši! Svinības blogā turpināsies visas nedēļas garumā!

66 thoughts on “Sākam bloga jubilejas svinības!

  1. Hip-hip urrā jubilejā blogam 😉
    Tuvākajā laikā gribu lasīt par jaunumiem dekoratīvajā kosmētikā un lieliskiem atradumiem starp tiem.
    Izlozē piedalīties gribu, centrā satikties varu 😉

  2. Es arī vēlos piedalīties izlozē 🙂
    Es vēlos lasīt par dekoratīvo kosmētiku, un ja tā ir no kaut kurienes sūtīta, tad ar norādēm no kurienes.
    Vēl vēlos lasīt par sejas, ķemeņa un roku kopšanas līdzekļie.
    Bet manuprāt, jau tā tavu blogu ir interesanti lasīt!

  3. Vēlētos uzzināt tavu viedokli par Paul Mitchell – awapuhi līnijas produktiem, ļoti iesaku izmēģiņāt, jo maniem pārbalinātajiem matiem šis ir vienkārši kautkas fantastisks 🙂

    … vēlos piedalīties izlozē 🙂

  4. Apsveikumi jubileja!

    ari turpmak gribetu lasit par jaunumiem Rigas kosmetikas veikalu klasta, uzzinat par jauniem produktiem un ne tik populariem veikaliem, kur atrodamas forsas skaistumlietas.

    Labprat piedalisos izloze.

  5. Esi sveiks svētkos!!!

    Man ļoti patika un turpmāk patiks iespaidi par skaistumkopšanas un spa saloniem , ir interesanti ielūkoties interjērā, personīgās atsauksmēs, “paņemt” kaut ko no redzētā un patikušajos salonos iegriezties.
    Vēl man patīk tādi provokatīvie pļāpājamie raksti, piemēram, bija par gejiem vai par skaistuma slinkumu.

    2. Izlozē nepiedalos.

  6. Apsveicu!
    Labprāt lasītu pēc iespējas vairāk rakstu par sejas kopšanas produktiem (krēmiem, serumiem, maskām utt.). Vēl man ļoti patika Tavi raksti par draudzeņu kosmētiku, tādu arī varētu būt vairāk 🙂
    P.S. Izlozē nepiedalos

  7. Sveicieni! Manam blogam arī šomēnes būs pirmā jubileja 🙂

    Man patīk, ja skaistuma blogeri ik pa laikam atpūšas no review rakstīšanas un dalās pārdomās par kādiem plašākiem notikumiem. Man patīk uzzināt blogeru uzskatus arī par citiem jautājumiem, ne tikai kosmētiku.

    Labprāt piedalītos izlozē.

  8. Daudz daudz laimes 1 gadiņa jubilejā.. 🙂 Un lai būtu vēl daudz daudz šādu gadiņu!!
    Lasu šo blogu diezgan nesen, tāpēc nezinu vai ir bījuši rakstiņi par mājas apstākļos pašgatavotajām sejas, matu maskām! 🙂 Manuprāt, būtu interesanti par to palasīt!
    Ar lielāko prieku piedalīšos izlozē!

  9. Apsveicu ar bloga pirmo jubileju! 🙂
    Labprāt lasītu atsauksmes par līdzekļiem, kas domāti kombinētai sejas ādai. Tāpat arī interesētu iespaidi par smaržām. Man kā reiz vairākas smaržas tuvojas uz beigām un kas zina, varbūt rakstu iespaidā atklātu sev kādas jaunas, patīkamas smaržas:)

    Izlozē noteikti vēlos piedalīties!

  10. Oh, apsveicu ar jubileju! Interesanti butu uzzunat par taviem favoritiem blogosfera. Starpcitu, tu esi vieniga ok es lasu no vietejam meitenem;) izloze piedalos

  11. Apsveicu jubilejā!
    Man jau tāpat patīk raksti, bet ja nu tomēr jāsaka, tad, papildus visam jau esošajam foršajam, labprāt lasītu vairāk salonu apskatus 🙂
    Izlozē nepiedalos.

  12. 1.) Būtu jauki palasīt rakstus par sezonas produktiem, kas ir tieši tavi must have produkti rudenī/ziemā. Piemēram, kā nesenais raksts par rudens toņu nagu lakām. Vēl ļoti patīk rakstu sērija, kurā tavas draudzenes/ paziņas dalās ar saviem mīļāko produktu aprakstiem. Protams, ar interesei lasīšu arī par kosmētikas jaunumiem un taviem atklājumiem.
    2.) Vēlētos piedalīties izlozē. 🙂

  13. Sveicu jubilejā. :*
    Gribētos redzēt vairāk par dekoratīvo kosmētiku, tieši acīm, vaigiem.
    Un jā, gribētu piedalīties izlozē. 🙂

  14. Hip hip uraaa 🙂 sveicieni
    Labprat lasiitu par acu dekoratiivo kosmetiku (gan dargais gals, gan letais), kjermenja ellinas un lidzekļi matiem-ir mans TOP 1
    visumaa buutu forshi ja biezhaak paraaditos raksti par taviem top produktiem un otradi produkti, kuri lika vilties 🙂
    Labprat piedaliitos izlozee 🙂

  15. Sveiciens jubilejā! 🙂
    Labprāt lasu par nagu lakām, nagu dizainiem un visu pārējo, kas ar to saistīts. Arī kāju nadziņiem.
    Jā, vēlos piedalīties izlozē 🙂

  16. Dekoratīvā, kopjošā kosmētika un matu kopšanas līdzekļi (maskas, kondicionieri, serumi, eļļas) ir manu interešu topa augšgalā. Par tiem arī labprāt palasītu.
    Konkursā arī labprāt piedalos!

  17. Man liekas, ka interesanti būtu palasīt arī par citiem kosmētikas aspektiem, kā piem. testēšanu uz dzīvniekiem un to kā tās letas tiek regulētas LV vai citās valstīs, par trendiem (piem nenormālais Q10 vilnis sejas krēmos,par ko tagad vispār gandrīz vai neko nedzird) un to, cik tie ir pamatoti vai arī vnk histērija. Man ļoti patīk raksti par ne-mainstream zīmoliem (piem. tagad esmu dikti ieinteresējusies par tām traki dārgajām dabīgajām smaržām). Būtu arī forši palasīt salīdzinājumus strap līdzīgiem produktiem no profesionālajiem kosmētikas zīmoliem un “cenas ziņā izdevīgākajiem” ražotājiem, pros/cons, efektivitāte , utt.
    Konkursā piedalos! 🙂

  18. Šis gan nav tieši saistīts ar uzdoto jautājumu, tomēr, man patīk tas, ka raksti ir regulāri, nav jāgaida nedēļa vai divas, kamēr tiek pievienots kaut kas jauns. Gribas, lai tas saglabājas. Savukārt lasīt es gribētu par sejai paredzētiem produktiem, arī ar smaržām saistītie raksti man patiktu. Un vēl man patiktu tādi īsi un kodolīgi produktu salīdzinājumi, piemēram, tabulu veidā, kur A vai B produktam ieliek krustiņu jomā, kurā tas vinnē – cenā, efektā, labākā sastāvā etc.

    Izlozē es vēlētos piedalīties.

  19. Vispirms apsveikšu jubilejā. Blogs ir lielisks, izlasu vienmēr visus rakstus. Gada laikā manu interesi nav zaudējis. Novēlu tā turpināt un augt! 🙂
    Varu pateikt tikai to, ka mani pārsvarā neinteresē raksti par smaržām. Tos es pat īsti neizprotu, bet intereses pēc palasu, ja ir rakstīts par kādām no manām vai pats rakstīšanas veids ir interesants. Tādus rakstus es neciešu žurnālos. 😀 Bet salīdzinājumam varu pateikt, ka laikam pēdējajā Pastaigas numurā šāda tipa raksts bija izveidots ļoti interesanti.
    Nav nekā vairāk tāda konkrēta, ko vēlētos lasīt. Interesanti ir lasīt dažādus atgadījumus, domas, savādāka tipa pieredzi saistībām ar skaistumkopšanu un kosmētiku, kas nav tikai produkta pārskats utt.. Manuprāt, Tev tas izdodas.
    Vēlos piedalīties.

  20. Es labprāt lasītu pat kāju un roku kopšanas līdzekļiem. Ziemā šī tēma man aktualizējas – sevišķi roku ādu gribētos palutinā, bet savu mīluli man tā arī neizdodas atrast…
    Labprāt piedalītos izlozē un sveiciens jubilejā (man jau likās, ka šo blogu lasu krietni ilgāk par gadu :D)

  21. Apsveicu jubilejā! Arī turpmāk Skaistuma dienasgrāmatā labprāt lasītu par jaunajiem produktiem Latvijas tirgū, vairāk par dekoratīvo kosmētiku, minerālu kosmētiku, kā arī par mitrinošiem kosmētikas līdzekļiem sejai – krēmi, serumi, maskas, un par matu kopšanas produktiem no Paul Mitchel un Giovanni. Piedalos!

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

