Jauna diena, jaunas balvas + iztaujāšana turpinās

Es joprojām gatavoju runu. Tās kontekstā šodienas jautājums. Jau pāris gadus piefiksēju paveicamos darbus sarakstiņā. Ne jau tik banālus, kad rēķins jamaksā, vai atgādinājumu, ka piens janopērk.

Tas ir saraksts ar lietām, kuras vēlos paveikt dzīves laikā. Ir gan lielas un pamatīgas lietas – iemācīties franču valodu, būt pacietīgai, izprast Visumu. Un ir tādas, kuras ir tik vienkāršas, ka jāsmejas, kapēc tās neesmu paveikusi iepriekš. Bet neesmu, tāpēc šis saraksts ir ļoti nepieciešams. Dažas lietas no mana “Bucket list`a”:
Peldēties kopā ar delfīniem (piezīme- uzmanīties no pudeļdegundelfīniem)
Vizināties kabrioletā (kaut kā nav sanācis līdz šim. Es zinu- dīvaini)
Kaut vai tikai iekāpt okeānā (kad jūras sāk likties par seklu)
Atvērt acis zem ūdens (cenšos saņemties jau vairākus gadus)
Peldēt ar pleznām – realizēts pirms gada, saceļot milzu ovācijas vietējā ezera sīko peldētāju starpā
Aizbraukt uz Venēciju ziemā
Mācēt “izrubīt ar galvu” (skatoties action filmas, vienmēr esmu ar apbrīnu vērojusi šāda veida manevrus. Nē, es tiešām esmu pret vardarbību, bet man vienkārši gribētos to mācēt. Ja nu tumsā nākas satikt kādu vietējo treniņtērpā ar 2l alu rokā, runājošu retā orku dialektā, šādas teorētiskas zināšanas būtu ļoti patīkamas. Katram gadījumam. Un vēl es gribu, lai man par to nekas nebūtu (galva nesāpētu pēc tam).

Un nu jūsu kārta! Vai ir kas tāds, ko vēlaties paveikt, lai vecumdienās  nebūtu jānožēlo? Mazas lietas vai globālas? Ceru kādu no jūsējām pievienot savam sarakstam!
Gandrīz aizmirsu – viens no jums, kas padalīsies ar savu sarakstiņu komentāros, laimēs Sally Hansen komplektu! Visi produkti, kas man ļoti patīk – nagu stiprinātājs, laka smukā plūmju tonī un mazs roku krēms, kas ideāli ietilpst somiņā.

Izloze notiks svētdien. Vienīgais noteikums – iespēja saņemt laimēto dāvanu Rīgas centrā. Ja vēlies padalīties ar domām, bet nagu lietas neinteresē- tā arī saki!

56 thoughts on “Jauna diena, jaunas balvas + iztaujāšana turpinās

  1. Lietas ” to-do” sarakstā:

    Vēlos iemācīties itāļu valodu;
    Vēlos aizbraukt uz Grieķiju;
    Vēlos nolēkt no klints un ienirt ūdenī (no augstuma man ir paniskas bailes), pierādīt sev, ka esmu uz to spējīga;
    Man ir mērķis – iemācīties domāt pozitīvi;
    noskriet maratonu;
    uztaisīt špagatu vai kādu no maģiskajiem salto- šis mērķis vairāk saistās ar sava ķermeņa attīstīšanu un uzturēšanu sevi formā;
    Iegūt autovadītāja tiesības;
    dzīvot saskaņā ar dabas un kosmosa likumiem, ievērojot domu, vārdu un rīcības saskaņas likumus.

    • Patiešām iedvesmojošs saraksts, Laura! Itāļu un spāņu valodas arī es vēlētos iemācīties. Grieķijā esmu bijusi. Bet par ielekšanu no klints- baidos pat skaļi to pateikt. Bet bailes taču jāpārvar, vai ne? Labiiii…. ielikšu es mazliet pieticīgāku mērķi – ielekt ūdenī no laipas, kas priekš manis ir pilnīgs vājprāts.
      Salto -labs! Vadītaja tiesības ir manā nakamās vasaras plānā.
      Es esmu noskrējusi mazītiņo Rigas mini maratonu – tikai 5 km, bet sajūtas vienalga fantastiskas! Un ar kaut ko taču ir jāsāk! 🙂
      Nr.1 izlozē

  2. Man īsti nav šāda saraksta (būs jāizveido), bet tādas divas lietas, kas uzreiz nāk prātā un kuras jau sen gribu realizēt ir: noskriet pusmaratonu un aizbraukt uz Indiju.

  3. Mana “to-do” liste!
    1. pirmais man ir gluži tāds pats kā Tev – peldēties ar delfīniem ..un jaa..ta nosacījums, lai tas ir ilgāk par 5 minūtēm,
    2. iemācīties spāņu valodu,
    3. iemācītes braukt lūk šādi: http://femwindsurf.blogspot.com/2010/05/fantastic-photos-of-winsurf-wave.html
    4. iemācīties nostāties pincha mayurasana pozā un pēc tam nedoties uz traumatoloģijas nodaļu
    5. aibraukt uz lidostu un nopirkt bileti vienā virzienā uz tuāvko reisu
    6. aizbraukt uz Alasku
    7. aizbraukt uz Vjetnamu
    0oo..vēl varētu un varētu rakstīt..bet palieku pie šim pagaidām.. 🙂

  4. – studēt maģistru Itālijā
    – iepirkties Ņujorkas ielās
    – paviesoties Kioto, Japānā
    – nolēkt ar gumiju
    – aizbraukt uz Tomorrowland festivālu
    – lieliski sagaidīt Jauno gadu kādā greznā ballītē uz kādas mājas jumta
    – nopelnīt daudz naudas

  5. -iemācīties spēlēt ģitāru
    -pagūt rudenīgu izjādi ar zirgu
    -iegūt autovadītāja tiesības
    -izbaudīt laiku kāda augstāka kalna virsotnē
    -UN PāRI VISAM IZAUDZINāT BēRNUS PAR KāRTīGIEM,Dievam tīkamiem cilvēkiem un PAšAI AIZVIEN IESAKņOTIES DIEVATZIņā

  6. oj cik mīļi, Tev tādas romantiskas vēlmes 🙂
    Es tā uz sitienu atceros tikai ka gribu braukt kruīzā uz Karību jūru, vai arī padzīvot vienā no tropu valstīm, tā ilgāk, lai varētu izbaudīt vietējo kolorītu 🙂

  7. -iemācīties braukt ar auto ļoti labi (nevis vidēji kā tagad)
    -aizstopēt līdz Francijai
    -pabūt New York time-square
    -aizvest mammu ceļojumā uz kādu eksotisku valsti
    -aizbraukt uz Jaunzēlandi
    -iegādāties auto
    -iegādāties jaunu, foršu ričuku priekš gariem izbraukumiem
    -samazināt laiku, bezmērķīgi sēžot pie datora

    un vēl, vēl 🙂

  8. Sasmējos par “mācēt izrubīt ar galvu” :))
    Nezinu, vai tēma radusies filmas iespaidā, bet pagājušā nedēļā to noskatoties pa tv, es aizdomājos, ka tādu sarakstu būtu lietderīgi izveidot. Jā, šobrīd man tāda nav. Kā pirmos punktus liktu:
    * pārvākties uz dzīvi mājā ārpus pilsētas (vienmēr man bij licies, ka esmu dzīvokļu cilvēks, bet pēdējā laikā saprotu, ka tā nav, es gribu māju!)
    * nomainīt profesiju un saprast, kā lai nopelna naudu ar hobiju
    * dzemdēt un izaudzināt vismaz 2 bērnus
    Man tādi eksistenciālie punkti, pēdējā laikā vislaik dzīvojas pa manu galvu.

    • Jā, tēma ir filmas iespaidā. Es pirms vairākiem gadiem to noskatijos un biju ļoti iedvesmota!
      Saraksts tiešām nopietns un jauks.
      Par to māju- es ari tā domāju pirms kāda laika. Gribu dzivot laukos, audzēt alpaku un ķirbjus, blablabla. Pēc pirmās nakts tantes lauku mājā gandrīz nosirmoju. Aiz viena loga vecs parks, aiz otra migla. Suns skatās miglā un rej. Neviens cilvēks vairāku km attālumā. Brrrrr. Ja uz laukiem, tad tikai pamatīgā barā 🙂
      Un nr.8

      • Nē nē, uz klasiskiem laukiem nekādā gadījumā. Man patiktu kādā privātmāju ciematā, bet tā lai kaimiņš no savas terases nevarētu iespļaut manējā :))

  9. Mans “to do” lists:
    -iemācīties peldēt (nu nevaru atmest tās bailes, kad nejūtu pamatu zem kājām :D) ;
    -aizbraukt uz kādu no valstīm pie Vidusjūras, jo mans sapnis vienmēr ir bijis pabūt kādā zemē, kur ir tirkīzzils ūdens 🙂
    -aizbraukt līdz Plitvices nacionālajam parkam Horvātījā (pēc bildēm skatoties, liekas, ka tā ir visīstākā paradīze)
    -iemācīties mazāk kreņkēties par mazāk svarīgām lietām

  10. Pirmkārt, sveicieni jubilejā! 🙂
    Otrkārt, tādu konkrētu “to do” sarakstu pat īsti neesmu veidojusi, tomēr ir pāris lietas, ko vēlos, piemēram, pilnībā apgūt franču valodu un paviesoties Dubaijā.

  11. cik intereants jautajums! konkreta saraksta man ari nav, bet velmes dazas ir lidzigas – loti gribetu apcelot pasauli, cik tas ir iespejams, paviesoties visos apdzivotajos kontinentos.
    no prozaiskakam lietam – iegut autovaditaja apliecibu, iemacities labi drukat ar kirilicas tastaturu un iegut ipasuma mulberry bayswater somu 😀

  12. Vēlos:
    – iemācīties zviedru, vācu un spāņu valodas (pa druskai sapni jau realizēju)
    – vēlos nākamgad tikt tajā augstskolā kurā esmu ieplānojusi stāties
    – grībētu kaut vienu reizi paņemt rokās zirnekli vai čūsku bez paniskām bailēm
    – iegūt autovadītāja tiesības
    – beidzot aiziet uz kādu teātra izrādi (sen nav būts)
    – spontāni aizbraukt uz ārzemēm un apciemot visus tos cilvēkus, kurus mīlu un pēc kuriem ļoti ilgojos
    Ja ļoti īsi, tad viss, bet grūti man vēl pateikt ko es dzīves laikā vēlos izdarīt, tas būtu ļoti daudz. Domāju, ka tādu sarakstu sastādīšu tikai pāris gadus vēlāk, jo iespējams ka lielu iespaidu dod jaunības maksimālisms, kad vēlos daudz ko.

    Tavi plāni man likās ļoti interesanti, ko tādu ne katra vēlās.:)

    p.s. nagu lakas tonis fantastisks!!

  13. Jā, man ir tāds sapnis kādu dienu pēc daudziem, daudziem gadiem lasīt kādu kursu universitātē. Par ko — tas vēl jāizdomā 🙂

    Man ļoti patika tā Venēcijas vēlēšanās! 🙂

  14. Manas viss viss karstākās velmes būtu ir:
    *Iegūt autovadītāja apliecību, šo velmi es atlieku un atlieku, jo vienmēr pietrūkst tās naudas..
    *Tuvākajā laikā iestāties augstkolā.
    *Kaut reizi dzīvē pabūt pie okeāna un salasīt gliemežvākus!
    *Aizbraukt uz ASV ( nezinu kāpēc, bet gribas tur aizbraukt.. 😀 )
    *Padzīvot kādā vietā, kur ir stipri siltāks nekā Latvijā..

  15. Kaut kāda iekšējā māņticība neļauj rakstīt to, ko vēlētos paveikt, tāpēc padalīšos ar jau izdarīto:
    * tradicionāli tiesības un bakalaurs;
    * ~ 8 mēneši nodzīvoti pie Vidusjūras 1 gada laikā;
    * esmu apmetusies pie couchsurfing’eriem;
    * padziedāju karaoke (man ir briesmīga dziedamā balss:D);
    * iemācījos jaukt kokteiļus (šī bija tā kvēlākā vēlēšanās).

  16. Manas tuvākā laika vēlmes- īstenot plānoto medusmēnesi, kas būs vēlāk nekā pieņemts 😀
    atrast darbu, kas apvieno prieku un labus ienākumus
    nezaudēt iegūto formu nedz fiziskā, nedz vizuālā ziņā

  17. Vēlme kurai cītīgi sekoju līdzi (Nezinu, vai skaitīsies), bet tomēr – iepriecināt apkārtējos! Rūpēties par saviem mīļajiem, priecāties. Un atklāšu, ka pagaidām, izdodas!

  18. Man pa pusei ir šāds saraksts. Vairāk jau domās. Bet kādā brīvā mirklī ķeršos savējo uzlikt uz papīra. Paldies par iedvesmu! Un tad jāpārskatas šie komentāri, varbūt kāds pieķersies klāt. Super!
    Vēlos izlasīt kaudzi ar klasiķu darbiem, pazīt tos utt.. Literatūra vienmēr mani ir interesējusi, bet tas laiks…
    Vēlos iemācīties ļoti labi spēlēt volejbolu un boulingu. Un izmēģināt spēlēt skvošu.
    Iemācīties lekt ūdenī ņurkā (nezinu kā pareizi būtu teikt). Tā skaisti ar rokām un galvu pa priekšu, nevis bombenē vai zaldātiņā.. 😀
    Vēlos piedalīties šajā izlozē. 😀

  19. Zinu, ka vecumdienās vai vienalga kad nokļūšu Glāstonberijas festivālā un izbaudīšu īstu festivālu nedēļas garumā. Otra lieta noteikti būtu road trips cauri visai Amerikai, no Ņujorkas līdz LA, tas būtu skaisti 🙂

  20. Nolekt ar izpletni, sasniegt karjerā augstos mērķus, dzemdēt bernu/s, iemācikties braukt ar moci, aizlidot uz citiem kontinentiem, daudz daud ceļot, attīstīt ideju, kas cilvēkiem nesīs lielu labumu, izveidot savu ideālo mājokli, iemācities vēl 3 valodas, kļūt par dabas bērnu.. un vispār galvenais mērķis – laime..

  21. Man pat ir izveidots saraksts ar lietām, ko gribētu izdarīt dzīves laikā. Minēšu tikai dažas:
    *Vairāk iepazīt kādu cilvēku, kurš man nepatīk.
    *Iemācīties spēlēt ģitāru.
    *Iemācīties itāliešu valodu un aizbraukt uz Itāliju, lai liktu to lietā.
    *Aizsūtīt ar roku rakstītus Ziemassvētku apsveikumus.
    *Iemācīties cept plānās pankūkas.
    *Piedalīties maratonā.
    utt.

  22. Manas “to-do” listes galvenie punkti tuvākajam pusgadam:
    – turpināt mācīties norvēģu valodu un apgūt to, cik labi vien varēšu un paspēšu;
    – pēc bērna piedzimšanas (gaidāms decembrī) likt lietā visas savas organizatoriskās spējas, lai tiktu ar visu galā un atstātu laiku arī sev (galvenokārt satraucos, vai būs pietiekami daudz laika un spēka, lai atgrieztos sporta zālē, ko tik ļoooti vēlos);
    – kamēr būšu mājās ar mazuli, rūpēties par sevi – gan ārējo izskatu, gan pašsajūtu.

  23. Mans bucket-list (pagaidām) :
    -izlekt ar gumiju
    -iemācīties vēl vismaz 3 valodas
    -saņemties un uzsākt kaut ko savu,piemēram, blogu 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

