Ceturtdiena ar Bourjois dāvanām – bloga jubileja turpinās

Izvēloties jaunu tušu, smaržas, krēmus (šos jo īpaši), cenšos vispirms atrast atsauksmes par šiem produktiem internetā. Visbiežāk tie ir dažādi pašmāju un aizrobežu skaistuma blogi. Nu, protams, ir arī impulsīvi pirkumi, bet lielākā daļa tomēr tiek iegādāta pēc atsauksmēm. Tā nu es šodien gribētu uzzināt, vai ir kāds skaistumkopšanas produkts, kuru esat iegādājušies, balstoties uz manā blogā izlasītu atsauksmi! Vai kurš raksts ir bijis noderīgs? Skaidrs, ka daļa no jums šeit iegriežas retāk vai viesojas blogā pat pirmo reizi. Droši tā arī saki, jo ar komentāru Tu jebkurā gadījumā piedalīsies izlozē.

Šodien balvā – Bourjois jaunākie produkti!

Queen Attitude daudzfunkcionāla apjomu palielinoša skropstu tuša. Unikāla birstīte ar slīpiem zariņiem palielina apjomu, pagarina un izceļ sānu skropstas. Intuituve laineris– atkal jau inovācija ar trīszaru otiņu. Lainera ideja radusies, iedvesmojoties no punktēšanas tehnikas. 123 Perfect tonālais krēms ar krāsainiem, maskējošiem pigmentiem, kas palīdzēs tikt galā ar ādas blāvumu, ziliem lokiem un apsārtumiem. Un tas viss būs melnā Bourjois iepirkumu somā ar bantīti! Es nespēju paiet garām baletkurpēm ar bantītēm. Uz somas tās izskatās tikpat mīlīgi!

Kā parasti, vienīgais nosacījums – iespēja balvu saņemt Rīgas centrā. Laimīgo izlozēsim 7.10.  Veiksmīgu dienu!

96 thoughts on “Ceturtdiena ar Bourjois dāvanām – bloga jubileja turpinās

  1. Hmm, ja lasa daudz blogus, tad grūti atminēties, kurus produktus esmu iegādājusies, iedvesmojoties tieši no tavām atsauksmēm 🙂 Pilnīgi noteikti zinu, ka raksts par taukainas ādas kopšanu man lika paskatīties Bioderma Sebium un vispār aptieku produkcijas virzienā. Rezultātā esmu atklājusi Sebium Mat, par ko esmu ļoti priecīga 🙂 Tāpat arī Vichy Cellu Destock virzienā lūkojos, pateicoties tavam blogam. Ar iegādi vēl pamazām nesteidzos, jāizlieto krājumi.

  2. Tavam blogam sekoju jau kādu laiciņu, vienmēr ar interesi izlasu Tavas atsauksmes, bet līdz šim vēl laikam pēc Taviem ieteikumiem nav sanācis kaut ko nopirkt. Parasti ir otrādi, ka jau esmu kaut ko nopirkusi, un tad palasu, kādas ir Tavas atsauksmes par konkrēto produktu.:D

  3. Blogam sekoju gandrīz no pašiem pirmsākumiem, tāpēc droši varu teikt, ka tavas atsauksmes ir gan palīdzējušas izvēlēties noderīgus produktus, gan izvairīties no man nepiemērotiem.
    Bloga ieraksti bija kā papildus stimuls pašai izmēģināt vairākus Biodermas produktus, no kuriem, diemžēl, man piemērots bija tikai Sensibio attīrošais ūdens. Rakstu iespaidā iegādājos arī Artdeco All In One Manicure un Seche Vite virslaku – par šiem abiem esmu sajūsmā.
    No tādiem jaunākiem ierakstiem, esmu nolēmusi izmēģināt Graenn hidrolātus un Anna Liepa lūpu balzamu, tikai jāizbrīvē laiks grafikā un jāatrod tuvākais veikals 🙂

    P.S. Šajā izlozē nepiedalos.

  4. Mani ļoti interesē smaržas. Tā, protams, ir sarežģīta lieta, jo gaumes ir ļoti dažādas, bet labprāt lasītu par dažādām smaržām. Pašlaik visvairāk interesē Lancome piedāvājums.

  5. Jau esmu iegādājusies Eveline nagu kopjošo laku/līdzekli (strādā ļoti labi), Rimmel match perfection un Catrice allround konsīlerus, kā arī esmu pievērsusies Biodermas produktiem. Pagaidām viss bez vilšanās 🙂
    Un plānoju pēc algas dienas aizstaigāt uz Abru vai kādu citu no tiem dabīgās kosmētikas veikaliņiem. 🙂

  6. iegādājusies esmu Bioderams micerālo ūdeni un Scholl krēmu.
    wishlistā- Bourjois healthy mix serum tonālais, pāris Biodermas produkti, kā arī iedvesmo papildināt savu matu serumu klāstu!

  7. Tavam blogam sekoju līdzi apmēram pusgadu. Pārsvarā visi raksti man liekas patiešām izdevušies un noderīgi! 🙂 Pateicoties Tavai atsauksmei, esmu tikusi pie sava jaunā mīļākā tonālā krēma Bourjois Flower Perfection, kā arī izmēģinājusi jauno Timotei dabīgo šampūnu, ar kuru arī esmu apmierināta!

  8. Blogam sekoju nu jau mēnešus 3. Jāsaka ka bieži izlasītā ietekmē produktus eju vismaz apčamdīt veikalā.
    Kas attiecas par to, kas ir nopirkts lasot atsauksmes te, nemācēšu teikt, jo blogu skaits ko lasu ir liels, un atsauksmes arī tiek meklētas daudz un dikti. Ko es skaidri atceros – nopirku Fructis kuplinošo šampūnu. Maniem matiem gan sanāca par smagu un rezultātā efekts bija pretējs – kā pēc keratīna taisnošanas! Mammai gan patika.
    Ā, un vēl izmēģināju Catrice acu zīmulīti.

  9. Ja godīgi, tad ir visai grūti atcerēties, kura bloga padomi mani ir uzrunājuši, un esmu tā iespaidā riskējusi pārbaudīt produktu arī uz savas ādas. Šo blogu netīšām atradu mēnesi atpakaļ, meklējot padomus matu kopšanā, lasot zelta izlases apskatu par loreal firmas produktiem, kā rezultātā viens tika iegādāts. Kā arī MAC Studio Fix Fluid būs nākošais tonālais, ko vēlēšos izmēģināt. FIT ME tonālā apskats mani iedrošināja tādu iegādāties arī sev, par šo pirkumu biju ļoti apmierināta.Lasot blogu par Annas Liepas lūpas balzāmiem, uzzināju par Latvijas dabīgo kosmētiku, kā rezultātā nevarēju noturēties, lūpu balzāmu nevar būt par daudz! 🙂
    Īstenībā daudz daudz eco produktiņu no lasītā ir vērts izmēģināt, bet tas pakāpeniski.
    Visu to labāko varu teikt par bloga rakstītāju, ir patīkami te iegriezties un uzzināt, kas jauns skaistumkopšanā.

  10. Kā jau daudzas meitenes te minējā, arī es iespaidojoties no tava rakstiņa par taukainās sejas ādas kopšanu, tuvākajā laikā plānoju iegādāties Bioderma Sebium udentiņu, kas paredzēts taukainas un kombinētas ādas kopšanai! Atradu vienu veikalu kur par salīdzinoši lētākām naudiņām viņu dabūt! 😀
    Tāpat lasot gan tavu, gan vēl pāris meiteņu blogus vēlos iegādāties jaunos Garnier Fructis Fruit Explosions šampūnus! 🙂
    Tā kā esmu nedaudz apsēsta ar nagu kopšanu, lakošanu un nagu laku pirkšanu, esmu iegādājusies arī pāris maybelline colorama nagu lakas! 😀

  11. Iepriekš iedvesmojuši komentāri par Bioderma produktiem, kā arī tagad ir vēlme nomēģināt šo to no Annas Liepas produktiem.
    un jā – bija vēl viens raksts par matu eļļām, no tā arī iespaidojos 😀

    Piedalos izlozē 😉

  12. Nopirku Maybelline Dream Fresh BB. Patīk!
    Tagad testēju Biodermas Hydrabio iepazīšanās komplektu. Viteks augļskābju maska ir ielikta wishlist. 🙂

  13. Lasu Tavu blogu jau kopš pirmsākumiem – mani ļoti daudz kas ir iedvesmojis un vedinājis uz pārdomām, piemēram, Tavs raksts par retinola krēmiem lika man padomāt, vai man pašai arī nevajag. Nopirkusi arī šo to esmu pēc Tavu rakstu izlasīšanas, piemēram, Sally Hansen kāju krēmu un Vichy Aqualia Thermal krēmu. Iespējams, ka vēl kaut ko, tikai nevaru atcerēties. Galu galā, Tavs blogs man viens no mīļākajiem 🙂

  14. Es bloga ieraksta dēļ iegādājos Vichy Aqualia Thermal krēmu, biju tikusi kaut kur pie testera, kas man patika, tomēr atsauksme bija izšķirošais iemesls, kādēļ es to iegādājos. Bet vispār jau visi raksti ir vairāk vai mazāk, bet tomēr noderīgi, ja ne tādēļ, ka palīdz saprast, ko ir vērts iegādāties, tad vismaz tādā ziņā, ka palīdz saprast, ko tieši man nevajadzētu iegādāties.

  15. Patiešām grūti pateikt, ko esmu iegādājusies, jo pa lielam jūk kopā ar citu blogeru atsauksmēm. Zinu, ka man palīdzēja raksts par jaukta tipa sejas ādas kopšanu. Šobrīd plānoju iegādāties kaut ko no Annas Liepas un to hidrolātu sejai. Lielākoties man patīk salasīties visas šīs atsauksmes, viedokļus, pašai pētīt un veidot savējo. Tuva tēma, bet diemžēl pārāk slinka lai regulāri komentētu, lai gan teikt ir ko. Šito jau vienreiz skaistumlapai teicu, bet mainījusies neesmu. 😦

  16. Atcerējos, ka jau ilgu laiku vēlos izmēģināt to Body Shop hailaiteri par ko biji rakstījusi arī Tu, bet kaut kā nav sanācis. Vēl nopirku to Geomar skrubi, bet lielo iepakojumu – ļoti patīk. Un vispār laikam ir daudz produktu, kuru iegādāšanās vai neiegādāšanās ir atsauksmju nopelns. Zinu, ka noteikti blogeru dēļ neesmu nevienu Loreal nagu laku pirkusi. 🙂
    Un vēlos piedalīties.

  17. Blogam uzdūros nejauši, bet nu jau vairākus mēnešus esmu aktīva lasītāja. Bloga iespaidā aizbraucu uz nometņu ielas NYX veikalu, lai apskatītu lūpu spīdumus, par kuriem bija tik labas atsauksmes, kā arī šī bloga iespaidā pirmo reizi pievērsu uzmanību essence kosmētikas stendam Drogās, kuram pirms tam biju gājusi garām. Kopumā esmu ļoti pateicīga blogam, jo šī ir vieta kur uzzināt par reāli labu kosmētiku, nemaz ne par astronomuskām summām, kurām iepriekš tika iets garām 🙂

  18. Tieši šodien iegādājos Fructis jauno šampūnu, jo galvā iesēdās komentārs: “Fructis ir milzīgs fanu loks manu draugu aprindās. Pie tam visi ar izteikti skaistiem matiem, kas manī izraisa nu gandrīz vai skaudību.” Lai gan vispār Drogu ķīmisko produkciju var teikt, ka nelietoju. 😀 haha

  19. Sveika. Tavam blogam sekoju nedēļu un esmu priecīga, ka to esmu atklājusi. Tagad tajā ieskatos katru dienu lai uzzinātu visu jauno par sievišķīgiem nieciņiem. :). Pēc tavām rekomendācijām iegādājos nagu laku Colorama 150 un nejūtos vīlusies, jo tas ir izcils tonis pelēcīgajam rudenim. Arī nagu laka turās labi un ilgi. Esmu droša, ka nākamais pirkims būs kaut kas no raksta par taukainas sejas ādas kopšanu. Paldies Tev par ieguldīto darbu, jo ir forši visu interesējošo uzzināt vienuviet.

  20. Godīgi sakot, neatceros, ko esmu iegādājusies Tava bloga iespaidā 🙂 bet man ļoti patika raksts par kāju kopšanas produktiem un plānoju pamēģināt bourjous healthy mix serum 🙂

  21. Pilnīgi noteikti BIodermas produkti, īpaši micellārais ūdens un visa Sebium līnija. Neesmu vīlusies. 🙂 Paldies par blogu un tā tik turpināt. 🙂

  22. Blogam sekoju regulāri un noteikti daudzi tavi raksti ietekmē manu izvēli, bet konkrēti nevaru atcerēties. Ja nemaldos, tavu atsauksmju ietekmē iegādājos Catrice konsīleru paleti un vairākus Bioderma produktus. Gan jau ka vēl daudz ko, jo bieži ietekmējos no blogeru atsauksmēm. 😀

  23. Es vairāk sekoju atsauksmēm no youtube modes un grima guru. Protams, lielākā daļa produktu nav nopērkami Latvijā, bet priekš tam taču ir internetveikali. :)) Izlasot tavas atsauksmes esmu iegādājusies Maybelline Dream Fresh BB, jo ilgi domāju par šī produkta iegādi, likās, ka nebūs tik labs, bet tu mani iedvesmoji un liels paldies par to. Arī esmu sajūsmā! 🙂

  24. Blogu palasu ik pa laikam, kā sanāk.. ieinteresējuši daudzi produkti, bet uz rudeni savajadzējies kādu nedaudz maskējošu līdzekli.. pēc tavām atsauksmēm Maybelline bb krēms derēt, tā nu domāju iegādāties 🙂 ..vēl esmu atradusi tavā blogā forša toņa Loreal nagu laku 🙂

  25. dublis nr.2, pirmais ieraksts laikam nav saglabājies, nav ko nakts vidūs sē’dets ppie datora 😀
    Esmu ļoti priecīga par rakstu par Florame rožu smaržām! ilgi meklkēju tieši šādu aromātu! Paldies par šo rakstu.
    Un arī daudziem citiem. jau kādu pusgadu cītigi sekoju šim blogam! 🙂

      • Vēl nav, tik nesen man sanāca iet garām Biotēkas veikalam, atcerējos par Tavu rakstu un iegāju paskatīt. Pasmaržoju, iemēģināju, un sapratu, kas tas ir tas, ko meklēju! Man drīz ir dzimšanas diena un esmu izlēmusi, ka tieši šīs smaržas sev uzdāvinšu! 😀

  26. es ari tavam blogam sekoju regulari un tavi raksti noteikti ir mani tiesak vai netiesak ietekmejusi. visspilgtak laikam atceros Bioderma – apsveru pore refiner iegadi, lasiju dazadu info interneta, un tiesi ap to laiku paradijas tavs raksts par so produktu. nolemu izmeginat, un neesmu vilusies! lai prieciga svinesana un sestdiena!

  27. Arī kādu laiku sekoju tavam blogam 🙂 Pēc pozitīvajām atsauksmēm nopirku Bioderma micelāro ūdeni un esmu sajūsmā! Kā arī atklāju vairākus Bourjois produktus, kas pašlaik ir topā ,piemēram Healthy Mix tonālais.

  28. Man ļoti patika šī te nesenā dabīgo velšu sērija. Ļoti iedvesmojoši, lika padomāt par to, ka labāk ir investēt ir dabīgās lietās, kuras cilvēks bez maz vai pats ir gatavojis. 🙂

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

