Svinīgā uzruna +bloga jubilejas konkursu laimētāji

Man bieži cilvēki, kam pastāstu, ka rakstu emuāru, jautā – un kāds tev no tā labums, tev par to maksā? Un kā tu lai šādam vientiesim ieskaidro, ka var būt vienkārši gandarījums par paveikto, ieguldot laiku, enerģiju lietā (un pat netaustāmā), kas nenes naudas zīmes vai pat monētas.

Skaistuma dienasgrāmata priekš manis ir simbols tam, ka es varu. Blogs radās pārmaiņu gadā, kad izlēmu aiziet no darba, kurā biju daudz mācījusies, bet izsmēlusi sevi un neredzēju nekādu izaugsmi ne sevī kā profesionālī, ne kā personībā. Man bija nepieciešams laiks, lai domātu un, ideālā gadījumā – saprastu, kur un kā gribu virzīties. Un domāju, ka man tas ir izdevies. Vismaz sagriezt manu pasauli kājām gaisā noteikti.

Skaistuma dienasgrāmata mani iedvesmo. Būt organizētai, cenšoties blogu veidot tā, lai man pašai būtu interesanti lasīt. Veidot rakstus regulāri, lai jums šeit iegriežoties, nebūtu jāviļas, ka nav nekā jauna, ko lasīt. Protams, ne vienmēr tas izdodas, bet cenšos. Iedvesmo cilvēki, kurus esmu satikusi tieši pateicoties blogam. Ar savām idejām, degsmi, pieredzi. Un, protams, lasītāji, kas man liek smieties, lasot komentārus, aizdomāties, saprast. Paldies jums!

Tiem, kas tikuši cauri ieraksta nopietnajai daļai, lūk arī mūsu šīs nedēļas konkursu uzvarētāji:

Maybelline dāvanu komplektu laimē Liene ar nr.18!

Sally Hansen roku kopšanas komplekts tiek blogerei Evijai, kura startēja ar nr.25!

Bourjois koplekts nonāks pie Diānas, kas piedalījās ar nr.23.

Cocos Code konkursa uzvarētāju uzzināsim gan tikai rīt.

Apsveicu uzvarētājas! Meitenes, lūdzu rakstiet manu uz meilu, lai varam sarunāt dāvanu nodošanas procesu!

12 thoughts on “Svinīgā uzruna +bloga jubilejas konkursu laimētāji

  1. No savas puses gribu pateikt tev lielu paldies par laiku, enerģiju un pieredzi, ko tu ieguldīji šī bloga tapšanā. Tavi asprātīgie, pamācošie un ļoti informatīvie raksti ne tikai noderēja kā orientieris skaistuma pasaulē, bet arī iedvesmoja mani sava bloga atvēršanai. Novēlu arī turpmāk iedvesmu un spēku tālākajai darbībai un milzīgu gandarījumu par paveikto! 🙂

  2. Ō, skatos, ka arī es esmu dabūjusi tieši to, ko visvairāk vēlējos! Lielais paldies!
    Ļoti iedvesmojoša uzruna! Būtu man Tava apņēmība… Pagājušogad iesāku blogot, bet saradās citas, svarīgākas lietas, tamdēļ tagad ieturu māksliniecisku pauzi…

  3. Kā man patīk raksti par to, kā radušies blogi.
    + Domāju, ka gandarījumam par padarīto jābūt, jo WordPress blogu vidū “Skaistuma dienasgrāmata” gandrīz vienmēr ir TOP 3 populārāko blogu vidū.
    Prieks par saistošo saturu, biežajiem bloga ierakstiem un rakstu daudzveidību. (Gribētu gan, lai ir vairāk info par vīriešu ķermeņa kopšanas lietām.)

    Lai blogs aug vēl lielāks, lai lasītāju ir vēl vairāk un, lai izdodas viss arī, kas neskar blogošanu!

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

