Lūpu spīdums -jaunums Bourjois Effect 3D Max

Rakstā par kosmētiku ceļojumā jau parādīju Boujois 3D Max jauno lūpu spīdumu. Tagad ir laiks mazliet detalizētākai informācijai.

Man jau ir pieredze ar šiem spīdumiem- pēc Lisa Eldridge video iegādājos 61. toni, kas bija ideāls ikdienai, kā arī kombinēšanai ar izteiksmīgu acu meikapu. Vecajā spīduma variantā man ļoti nepatika aplikators, kas atgādināja plastmasas laivu vai karoti. Ražotājs laikam būs mani sadzirdējis un šajā rudenī Effect 3 D Max spīdumi iznāca jaunā iepakojumā ar metālisku detaļu un, jā!- normālu aplikatoru. Lūk arī salīdzinošā bilde:

Ikdienai  perfekts ir tonis 11. Beige mellow – bēši rozā ar šimmeri. Otrs spīdums ir izteikti rudenīgs. 16. Prune exquisite ir vidēji tumšs plūmju tonis, kurš uz lūpām izskatās gaišāks. Šo toni gan varu lietot tikai dienās, kad mati savākti ciet, jo rudens vējš bieži vien uz ielas galvu ar gariem matiem padara līdzīgu tiem zāles bumbuļiem, kas vesternos vientuļi ripo pa pamestu kovbojpilsētu ielām (vai nebūtu forši, ja šeit varētu pievienot noskaņu mūziku un no stūra glūnošu Klintu Istvudu?). Tieši tāpēc mati mēdz pielipt pie lūpām un pēc tam atstāt spigltas švīkas uz sejas. Bet tā jau vienkārši čīkstēšana par laika apstākļiem.

8 stundas man neturas neviens spīdums, šis nebūs izņēmums. Bet pēc kafijas tas joprojām ir uz manām lūpām, kaut arī nedaudz pabalējis.

Cena: ap Ls 9.

18 thoughts on “Lūpu spīdums -jaunums Bourjois Effect 3D Max

  1. Dīvaini, bet es ne reizi neesmu pirkusi Bourjois spīdumus, kaut kā nav sanācis. Tas tumšākais (bildē izskatās tāds koši avenīgs) ļoti glīšš 🙂 Vai viņi ir lipīgi?

    • haha 🙂 Man ziemā prasās kaut kāds sildošs, pamatīgs dzēriens. Agrāk eksperimentējām ar kakao, tad ar karstajām sulām. Tagad ši tēja ļoti iegaršojusies. Ņemu melno tēju, apleju ar karsto ūdeni, bet uz pusi mazāk, nekā vajag krūzei. Tikmēr pienā karsēju garšvielas – krustnagliņas, kanēli, biku muskatriekstu. Ver likt visu, kas patik. Karsto pienu klāt tējai, karoti medus saldumam un gatavs!

  2. Okei, taatad par spiidumiem. Gliteru un shimmeru eera saakaas laicinju pirms milleniuma. Toreiz viss spiidiigais make-upaa bija very in. Never ever es pirktu kaut ko no kosmeetikas bez spiiduma, mateets bija teju vai mans personiigais tabu. To savu periodu es deeeveju par gloss & glitter abuse. 😀 Shobriid man kosmeetikaa ar spiidumu nav nekas atskaitot Korres luupu balzaminju, kas nedaudz spiid. Spiidumu eeru es esmu tik ljoti izdziivojusi, ka vienkaarshi nespeeju sev neko spiidiigu uzlikt, bet it kaa gribeetos, jo juutos apdaliita, ka citaam ir bet man nav. Sievieshu logika- pati es negribu, bet gribu jo ir citaam. 😀

    • ai, es saprotu! Man ari bieži vien ir tā, ka nopērku kādu produktu, jo visas normālas sievietes taču to lieto. Es pati esmu esmu lūpu balzamu cilvēk, bet man noteikti vajag arī spīdumus un lūpu krāsas plašā spektrā.

  3. Tas ikdienas tonis izskatās jauks, laikam tāds “manas lūpas, bet labāks” tonis 🙂 Šobrīd šie lūpu spīdumi ar Drogas karti maksā Ls 8.05.

  4. vakar, pēc mana vīra komentara par flaberiem (kas tas tāds, prasa mans vīrs ieraugot tavus swatch’us, flaberi?), es vairs nevarēju mierīgi noskatīties uz šiem swatch’iem, šodien smiekli pierima un varu iekomentēt.
    Košais patīk ļoti 🙂

    • haha- viņš īstu flaberi nav redzējis :)) :Lai nopērk Lush dušas flaberi burkā. Uzdāvinaju māsai. Viņai reiz tas izkrita no burkas. Masa teica, ka viņa apzinās, ka tā ir tikai dušas želeja, bet reāli likās, ka aizbēgs un sirds sitās kā traka 🙂

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

