Ziedes briesmīgam pirkstam

Kā jau saprotams no nosaukuma, stāsts būs par pirkstu. Un, protams, tieši to, ar kuru man būtu jārāda nepieklājīgi žesti, bet šoreiz “pirksta saņēmējs” varētu man atbrēkt pretī riebuma pilnā balsī: “Dāmīt, tevi manikīrs sveicina!”. Vārdu sakot pēc dabīgās kosmētikas mēneša manas rokas bija katastrofālā stāvoklī. Nagus nelakoju, kutikulas noņēmēju nelietoju, un rokas sāka pārvērsties ļoti nesmukā veidā. Ap augstāk minēto pirkstu izveidojās Marianas dziļvaga un Lielais kanjons kopā ņemti, kas draudēja kļūt par sāpīgu un atrautu ienadžu ieleju. Nejauši blogā ieklīdušie intelektuāļi šajā brīdī drīkst  atgriezties pie saviem “rīgas laikiem”, jo es stāstīšu kā tikt galā ar šo Pirmo Pasaules Problēmu.

Tātad plāns bija sekojošs – vispirms neļaut problēmai iet plašumā, mīkstināt kutikulu, noņemt visu lieko ar speciāliem līdzekļiem un sadziedēt. Eļļas varu lietot tikai vakaros, tāpēc es no gultas apakšas un apputējušām lādēm vilku ārā visus trauciņus ar krēmiem, kuri spētu līdzēt šādā gadījumā.

Pirmkārt, darot netīros darbus (cimdus joprojām nelietoju), nagus izcili labi aizsarā DNC vasks. Ievaskojam nagus un ķeramies pie darbiem. Maksā kapeikas, pietiek ilgam laikam. Nopērkams Drogās un ir vairāku veidu. Diemžēl mana burciņa ir pasena, visi uzraksti noberzušie un nemācēšu pateikt, kurš ir man.

Līdzi sāku staipīt Šī sviestu, kuru man ir vienkāršāk lietot nekā nagu eļļu. Labi mīkstina un pabaro. Iesmērēju ādu ap nagiem vairākas reizes dienā. Man ir Stendera ražojums (Ls 3.90 / 7g), bet sviests nopērkams dažādos eko veikalos un to var iepildīt sev patīkamā tarā, pievienojot klāt dažādus labumus pēc savām vēlmēm.

Vēl viens produkts, kuru lietoju- Afrodīte kliņģerīšu ziede (Ls 3.49 / 25 ml). Tāds retro produkts! Sastāvā bišu vasks, mandeļu eļļa, E vitamīns, kliņģerīšu ekstrakts un lavanda. Cieta ziede, kuru vai nu jākausē ar pirkstiem vai jāgrābj ar ko cietāku. Lai gan ziede tiek saukta par barojošu, man akcents jāliek uz mīkstināšanu un dziedēšanu – tur šī smērīte ir lieliska. Der rokām, pēdām, pilošiem deguniem un, manā gadījumā, arī sabeigtiem pirkstiem. Un smarža ir lieliska- parasti uzsmērēju uz rokām un pēc tam pāris minūtes turu tās pie sejas, izbaudot nomierinošo lavandas aromātu.

Visi šie produkti mīkstināja ādu ap nagiem, bet nenovērsa ielaisto problēmu pilnībā. Ar kutikulu noņēmēju tiku vaļā no visa liekā, bet tā vaga gar nagu joprojām bija turpat, gan nu jau nedaudz koptāka. Kādu vakaru, jau tuvu izmisumam, rokas un nagus biezā slānī sasmērēju ar Oga Oga krēmu rokām, par kuru jau esmu stāstījusi. Rokās tas tādā daudzumā nebija spējīgs iesūktiem, bet ap nagiem burtiski pus stundas laikā viss sausums bija pazudis! Iespējams, ka šo brīnumu paveic mango sviests, kurš ir krēma sastāvā un nav nevienā citā no manis iepriekš pielietotajiem līdzekļiem.

Tā kā nāk ziema un sākas sauso roku periods, ceru, ka kādam šī informācija noderēs!

21 thoughts on “Ziedes briesmīgam pirkstam

  1. Saprotu, ka bizness ir bizness, bet Stendera, gribētos teikt, nekaunība pārdot 7 g šī sviesta par gandrīz 4 latiem mani mazliet atstāj bez vārdiem.
    Apskatījos tikko bbfactory cenas, 100 g šī sviesta var nopirkt par latu un sešdesmit santīmiem. Ok, nav mazā trauciņa, bet droši vien arī tādus tur tirgo.

    • jā, cena liela. Bet pilnīgi adekvāta cilvēkiem, kā es, kas 100 g šī sviesta dzives laikā neiztērē :)Ne jau Stenders vienīgie to ir sapratuši. Piem., L`Occitane ari ir šāds mini sviestiņš. Ja ir kāds paziņa, kas gatavo dabīgo kosmētiku, tad tādu mini burciņu var uzpildīt bez maksas:)

    • Zini, to pashu var attiecinaat arii uz luupu balzamiem, tiem pashizmaksa ir santiimi desmi, piecpadsmit, no kaa lielaakaas izmaksas sataada iepakojums, bet tirgo par 5-7 lati. Nu labi dazhreiz par triiniiti var atrast kaadu dabiigu luupu balzamu.

      • Es parasti iHerb par 3 dolāriem pērku savus dabīgos lūpu balzamus, bet, jā, protams, nevar nepiekrist, vienkārši šis tā baigi acīs iedūrās 🙂

  2. Ļoti noderīgs raksts! Man nagi arī tagad izskatās katastrofāli, pazeminoties gaisa temperatūrai.
    Būs kāda no šīm smērēm laikam jāiegādājas.
    Kādu līdzekli kutikulām izmanto?

  3. Man visādi sviesti ir ļoti “ejoša” lieta. Pusgada laikā esmu iztērējusi 70 gramus Stendera sviesta un 50 gramus Lush lemony flutter – ļoti labi noder gan rokām, gan kājām, ceļgaliem, papēžiem un tātālāk 🙂 Ieinteresējos par kliņģerīšu ziedi 🙂

      • Eedu. 😀 Ja nopietni tad lietoju visam- luupaam, rokaam, peedaam, kjermenja aadai. Ne vienmeer tiiraa veidaa, uz ziemu sajaucu no vel citiem sviestiem, ellaa un vaskiem taadu kaa sviestu-ziedi kas aizsargaa un baro aadu.

      • Man kaut kā pēc ilgstošākas lietošanas uz ķermeņa pec dabīgajiem sviestiem iestājas ādas sausums. Nezinu, kāpēc

      • Pateicoties sviestiem, kam biezhi es klaat piejaucu arii vasku, man ir mazaak jaasmeerejas ar kreemiem, to iedarbiiba ilgst arii peec nomazgaashanas. Jo biezhaak mazgajas, jo protams sausaaka aada, bet mazaak mazgaaties nesanaak. Rokas (kutikulas ieskaitot) iesmeereju 3x dienaa, peedas, kaajas liidz celjgaliem un rokas liidz elkonjiem 1x dienaa.

      • šito zināju, jā. Bet laikam svarīgi būtu to pieminēt rakstos par dabīgajiem sviestiem. Paldies, ka atgādināji!

    • Shim ir tik daudz atsauksmes, ka vairaak tieshaam nevajag. Es arii uz sho nesen metu acis. Tas ir domaats kaadam, kas daudz lieto dekoratiivo kosmeetiku un kam aada pati negrib lobiities un nav gribeeshana daudz lietot attiiroshos liidzekljus.

Komentēt

WordPress.com blogs.

