Tušas apjomam – L`Oreal un Bourjois

Esmu apsēsta ar ideālās skropstu tušas meklējumiem. Ja vēl pirms pāris mēnešiem man pietika ar to, ka tuša labi klājas, nebirst un negrauž acis, tad tagad es gribu ekstrēmu kuplumu un garumu, kas droši vien reāli ir sasniedzams tikai ar mākslīgajām skropstām. Tomēr es turpinu meklēt. Lūk pirmās divas (ir vēl) no izmēģinātajām.

Tests divām Francijā dzimušām un augušām tušām –  L’Oreal Paris Volume Million Lashes Excess un Bourjois Paris Full Volume Mascara. Millon Lashes skropstu tušas ir vienas no manām mīļākajām no drugstore zīmolu piedāvājuma. Man ir bijusi gan melnā ar zeltu, gan zelta ar melnu, šī arī nelika vilties. Birstīte jau ierasti ļoti ērta, tuša krēmīga, klājas viegli. Ļoti labi atdala skropstas, pagarinot un kuplinot, bet bez ekstrēma, ko gribēju. Man šīs tušas birst superminimāli – dienas beigās varbūt atradīšu dažus melnus gruzīšus, bet ne vienmēr.

Bourjois Paris Full Volume Mascara ir šķidrāka pēc tekstūras, sniedz lielāku, bet neakurātāku kuplumu.. Birstīte, sekojot pasaules tendencēm, lielāka un spuraināka. Man divās kārtās dod nedaudz bumbuļainu efektu, kas, protams, dod papildus apjomu. Tāpēc es  skropstas pēc tam izķemmēju. Jādarbojas gan diezgan ātri, jo tuša fiksējas.

Man noteikti ir vieglāk darboties ar L`Oreal tušu, ko ari izvēlos ikdienā.

Ir mēģinātas? Kā jums patika? Kura tuša no jūsu izmēģinātajām dod vislielāko kuplumu?

12 thoughts on “Tušas apjomam – L`Oreal un Bourjois

  1. Pēdējā kupluma favorīte man ir Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp, par ko jau rakstīju savā blogā. Tik labus rezultātus no YR negaidīju un biju patīkami pārsteigta, jo tuša sniedz super apjomu un tādu “vēdekļveidīgu” efektu.

  2. Man arī ļoti patīk miljonu tušas, laikam tās varu uzskatīt par mīļākajām. Sen atpakaļ man bija maxfactor 2000 kaloriju tuša un tā tiešām labi kuplina un pagarina. Vēl youtube biju saklausījusies slavas dziesmas Loreal Voluminous tušai, bet tā man lika vilties- par daudz tušas uz birstītes, liela ņemšanās ar ķemmēšanu (salipina kā traka) un turklāt tā ikreiz pamanījās manas skropstas atliekt uz pretējo pusi, nekā vajadzētu (uz leju), lai gan man no dabas ir atliektas skropstas 🙂 Vārdu sakot, nesapratu, kas tur var patikt 🙂

  3. Klau, saki kā tā Bourjois tuša ņemas nost? Silts ūdens, parasts kosmētikas noņēmējs vai nepieciešams kaut kas stiprāks? Man bija Bourjois volume glamour max. Nerakstījās kā ūdensnoturīga, bet gan vienkārši ļoti noturīga. Noņemt varēja tikai ar ūdensnoturīgās kosmētikas noņēmēju. Bet, godīgi, tuša laba, ar diezgan dramatisku efektu utt.. Noturība arī lieliska. Piemēram, esmu lietojusi Maybelline ūdensnoturīgo, tai dienas beigās dūmaciņa zem acīm bija, šai nav. Vienīgi varbūt arī ir vairāk jāpiestrādā, lai klājums būtu korekts, bet līdz šim neesmu lietojusi volume tušu, kurai tā nav. Ja tiešām nav, tad nav arī mega efekta. Tāda man pieredze. Pirktu jau to pašu, bet traki kaitina, ka vienmēr gribas izmēģināt kaut ko jaunu. Un tā noņemšana arī.. Un šai Bourjois tušai iepakojums nepatīk.. Atgādina Essences tušas.. 😀

      • Nu jā, tas arī ir tas. Ar to varēju tik noņemt skropstu tušu. Bet ar parastajām tušām, man patīk darīt tā, ka ar ūdeni noskaloju un burtiski uz skropstām nekā vairs nav, tikai liela panda zem acīm. Un tad to pandu ar parastu kosmētikas noņēmēju var notīrīt.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

