Mazliet par iepirkšanos un sejas attīrīšanu Āzijas stilā

Vispār es sākotnēji tikai gribēju pastāstīt, cik man ļoti patīk saņemt sūtījumus no Āzijas- Singapūras, Taizemes utt. Vienmēr virsū ir skaisti zīmodziņi un eksotiskas pastmarkas… Šodien pie manis atceļoja paaciņa no Honkongas ar putniņu markām. Bet pie viena nolēmu parādīt ari pirkumu.

Sāku izmēģināt Āzijas ādas kopšanas sistēmu ar dubulto sejas attīrīšanu un interesantu dažādu produktu lietošanas niansēm.  Par to sīkāk pastāstīšu citu reizi. Pirmajam ādas attīrīšanas posmam tradicionāli tiek izmantota hidrofīlā (es nezinu, vai latviski tas tiešām tā saucas) eļļa. Piem., Kanebo variants, kuru varam nopirkt Latvijā, maksā Ls 36! Paskatījos uz cenu un noliku atpakaļ plauktiņā. Es nezinu, cik man ilgi gribēsies šo visu mēģināt, kā man patiks, tāpēc man tā liekas neadekvāti augsta cena. Tad nu tādiem nīgriem pircējiem ir viens ceļš- Ebay. Attīrošās eļļas piedāvā neskaitāmi ražotāji par ļoti dažādām cenām. Izvēlējos pirmo, kas iepatikās – vietējam tirgum ražoto Shiseido eļļu.

Kopā ar piegādi pāri puspasaulei samaksāju USD 13. Pasta izdevumi tikpat lieli, ja vēlētos kaut ko aizsūtīt uz Rēzekni. Pārdevējs ātri atbildēja uz visiem jautājumiem, brīdināja, ka sūtījums var iet līdz 30 dienām. Saņēmu pēc 2 nedēļām perfekti iesaiņotu. Man patīk iepirkties internetā!

10 thoughts on “Mazliet par iepirkšanos un sejas attīrīšanu Āzijas stilā

  1. Man ar beidzot kādu attīrošo eļļu gribās izmēģināt – es tā kā skatos uz Dior (it kā labas atsauksmes), jo nav tik mežonīgi dārga kā Kanebo. Man vienreiz no Kanebo iedeva paraudziņus – attīrošo eļļu un attīrošo želeju. Labāk nebūtu devuši, jo produkti tiešām dievīgi, bet zinot cik ātri man izlietojas visādi sejas tīrītāji, tik dārgus nevaru atļauties.
    Gaidīšu atsauksmi par šo 🙂

  2. O, bože, es gribu šo eļļu! Jā, latviski arī ir hidrofīlā. Ko es varu teikt šajā sakarā, izmantoju dubulto sistēmu, man ļoti patīk!
    Ja runājam par hidrofīlām eļļām, tad aptiekās ir pieejams Lierac eļļa.
    Bet var vēl sabrūvēt pati: bāzes eļļa, ja or vēlme + nedaudz ēteriksās atkarībā no ādas vajadzībām + emulgators, uzsildīt, samaisīt ļaut nostāvēties.
    Proporcija 85- 90% eļļa 10 -15% emulgators.

    • Daudzi no mums jau tāpat dara- vispirms noņem kosmētiku ar pieniņu vai micellu udeni, tad seju mazgā ar putām. Tikai Azija viss ir nedaudz savādāk – viņi pirmajā solī izmanto hodrofīlo eļļu. Uzklāj uz sausas ādas, masē, tad saslapina rokas un tā eļļa sāk putot. Pēc tam lieto putojošu sejas mazgātāju. Pie tam lietot tikai putas – tās sakuļ ar speciālu tīkliņu. Pēc tam vēl fiška- 3 sekunžu laikā jāuzklāj losjons. Tie viņiem kā toniki, tikai nedaudz biezāki. Es lieku parastu mitrinošu toniku uz plaukstām un iemasēju sejā – pilnīgi nekāds ādas sausums, kāds mēdz man būt pēc sejas mazgāšanas.

      • Es domāju, kaut kas īpašāks :)) Es kosmētiku noņemu ar zaļo Garnier losjoniņu, pēc tam man iet putas, un toniks obligāti. Kāda fiška ir tajā eļļā? Varbūt man arī vajag 😀 Un kāpēc 3 sekunžu laikā jāuzklāj losjons? Lai nepaspēj savilkt seju tā dubultā tīrīšana?

      • tur visadas nianses, kuras nezinaju lidz shim:)
        30 sekunzhu laika ada zaude lidz 50% mitruma pec mazgashas. Ja uzklaj 3 sekunzhu laika- neko nezaudes.
        Ella pati par sevi loti labi nem nost visu kosmetiku, bet fishka taj, ka vinja pec tam uzputo un labi nomazgajas nost

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

