Lielisks ziemas krēms rokām – Avene Cold Cream Hand Cream

Kāds mīļš cilvēks man bieži atgādina, kā mums paveicies, ka dzīvojam klimatā ar izteiktiem gadalaikiem. Es cenšos domāt pozitīvi. Bet visa mana būtība, iestājoties aukstajam laikam, kliedz : “Tev negaršo cūkas šņukurs, tev vienmēr salst, tu neciet ziemu un tagad tev ir sarkana seja un rokas kā omei! Brauc, kur siltāks!”.  Pagaidām es šo balsi ignorēju un cīnos ar risināmām problēmām, piem., sasprēgājušām un sūrstošām rokām. Savējie sapratīs- ziemā parastos roku krēmus varu ziest bez pārtraukuma un situāciju tas neuzlabo. Es zinu, kurš krēms atrisinās problēmu – The Body Shop kaņepju krēms ( tekstūras un smakas dēļ der tikai naktij) vai L`Occitane šī sviesta krēms (absolūti nav man pa ceļam ikdienas gaitās). Parastie roku krēmi vairs netiek galā ar manām ziemas rokām, tāpēc aptiekā jautāju “visniknāko roku krēmu”. Man piedāvāja Avene Cold Cream roku krēmu, kuru lieliski noreklamēja arī aptiekā strādājoša, gados veca kundze.

Šis ir tiešām labs krēms. Bieza, bagātīga tekstūra. Ekonomisks, jo pietiek ar nelielu daudzumu, lieliski iesūcas ādā un padara to mīkstu, maigu. Sūrstēšana pārgāja jau pēc pirmās lietošanas reizes. Mazs mīnusiņš – spēcīga, oldskūlīga pūdera smarža, bet es to varu pieciest dēļ perfektā krēma snieguma. Pēc pāris minūtēm smarža paliek maigāka. Krēms ir tik labs, ka nešķiros no tā visas dienas garumā. Telefons un Avenes roku krēms – bez šiem diviem es nekur!

Cena nedaudz virs Ls 8/ 75 ml.

Kāds ir tavs mīļākais roku krēms ziemai?

31 thoughts on “Lielisks ziemas krēms rokām – Avene Cold Cream Hand Cream

  1. Nezinu, kur man būtu jāmeklē roku krēms, jo man ir alerģiska roku āda – kā kaut ko uzsmērēju, tā pumpas uzreiz sametās. + Āda krēmus neuzsūc, bet ziemā rokas gandrīz vienmēr ir sausas un bieži arī plaisā.

  2. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – maijs | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

