Baltic Beauty 2012

Četras stundas Latvijas lielākajā skaistumkopšanas izstādē Baltic Beauty 2012. ir pietiekami, lai satiktu draugus un paziņas, iepazītos ar jaunumiem, uzmest aci konkursu dalībniekiem un veiktu nelielu iepirkšanos. Kā vienmēr, ļoti daudz apmeklētāju, čalošana, priecīgas sejas. Liekas, ka šajā nozarē darbojas ļoti pozitīvi cilvēki.

Izmēģināju jaunās lakas no OPI kolekcijas, kas veltīta slavenajam spiegam Dž. Bondam. Un, beidzot mans laku jaunumu nīgrums ir garām! Esmu sajūsmā! Toņi burvīgi, nosaukumi atbilstoši filmām. Uz maniem nagiem šodien ir vissarkanākais tonis- The Spy Who Loved Me + virskārta no 18 karātu zelta lapiņām The Man With The Golden Gun. Lūk arī atbilde uz jautājumu, ko dāvināt cilvēkam, kam ir viss, jo laka maksā nedaudz zem Ls 20. Es gan lakas neiepirku, jo vēlos toņus izpētīt mierīgākā gaisotnē, bet izmēģināt tos vari doties pie superjaukās manikīres Oniks Beta stendā.

Tumšā zāles stūrī bāzējas Inglot stends, ja kādam interesē. Es tiešām nesaprotu, kā tādā pustumsā var izvēlēties kosmētikas toņus.

Man bija plānots nopirkt jaunu matu fēnu, bet, protams, nopirkās arī pāris citas lietas.

Pievērsīšos parafīna terapijai, tāpēc GiGi parafīns ar vaniļas aromātu un speciālie cimdiņi. + štučka, kas normāli tur matus prom no sejas.

Slavenās Tangle Teezer ķemmes. Viena man, otra dāvināšanai.

 

Daži produktu paraugi + China Glaze laka, kuru saņēmu no Māra Oltes rokām, jo garāmejot pareizi atbildēju uz jautājumu par Bondu (pfttt… es par spiegiem zinu gandrīz visu). Vēl daži neredzēti kāju kopšanas produkti un sīkumi manikīram, kurus aizmirsu nofočēt.

Bijāt jau izstādē vai iesiet rīt? Ko interesantu redzējāt?

24 thoughts on “Baltic Beauty 2012

    • es te testēju Lierac masku un man ir jautājums – kāpēc tik maz skaistumkopšanas lietu ir rozā krāsas iepakojumos??? Es, visa tāda nopietna, atnākot no darba, labprāt uzvelku rozā čībiņas un vēlos kaut ko nenopietnā iepakojumā :))
      uz fēnu lieku lielas cerības. Pagaidām tikai notestēju uz kaķa. Jaudīgs- minka joza kā traks 🙂

      • Ar visām četrām esmu par rozā 🙂 Atzīšos, es arī atnākot mājās uzvelku savas pūkaini rozā biezzeķes un mājas tērpu ar nenoteikta dzīvnieka zīmējumu, kuram ir ļoti lielas ausis. Jāsaka, šādā paskatā jūtos ļoti labi 🙂
        Manuprāt, tas vien, ka tādu ražotāju, kā Benefit, vai Paul & Joe kosmētika ir ļoti iecienīta, liecina par to, ka sievietēm patīk tāds nenopietns, bet ļoti meitenīgs iepakojums. Žēl, ka pie mums nav pieejami.
        Sasmējos iedomājoties kā Tu ar mežonīgi rēcošu fēnu dzenājies pakaļ kaķim.
        P.S. Kas par Lierac masku?

      • Var būt skaistu rozā un lēti rozā. Otro variantu man nevajag, bet pirmā tiešām ir par maz mūsu kosmētikas piedāvājumā.
        Man ir plānota rakstu sērija par maskām, tā kā testēju tādu palielu kaudziti. Un Lierac ir superduper maskas! Tā rozā iepakojumā ir bagātīgi mitrinoša, kuru tikai noņemu ar salvetīti (ja ir ko noņemt) un atstāju pa nakti. Fenomenāli maiga āda no rīta.

      • Es ar kādu laiciņu atpakaļ testēju Lierac…patika. Bet pēc laiciņa, kad izbeidzās, laikā nenopirku un ar to ar piemirsās. Paldies par atgādinājumu;)
        Labprāt izlasītu tavas atsauksmes par šo lietu!:)

  1. Es ar Tangle teezeru iepirku, esmu sajūsma. Nebiju domājusi, ka pat maniem traki uz velšanos tendētajiem matiem ir kads brīnumlīdzeklis, vienīgais, ko pārdzīvoju- ka nenopriku to agrāk.

  2. Es biju piekdien vakarā pēc sešiem, cilvēku bija maz, bet pārdevēji pie stendiem bija pusdzīvi un gandrīz gulēja)))) žēl ka neredzēju Tangle teezer((( cik tās maksāja? Nopirku triskrāsu Inglot ēnas, vińiem patiešam bija švaks apgaismojums, tušas no Gosh un Nivea, OPI laku, to pašu ko tu minēji, Jessicas laku, šampūnu no Kneipp un vitamīnus. Łoti gaidīju,ka būs Konad, vai tam līdzīgas lietas un gribēju redzēt vairāk otińas….

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

