Masku tests- Vichy Aqualia Thermal maska

Vichy priekš manis ir klasika, jo šī zīmola produktus lietoju ļoti sen. Arī mitrinošo masku mēģināju jau daudzus gadus atpakaļ. Tāpēc iekļāvu to masku testa apskatā. Tā manis sen atpakaļ mēģinātā bija ar citu nosaukumu, bet būtiski nekas nav mainījies- Vichy Aqualia Thermal maska man patīk.

Maskai ir viegla un atsvaidzinoša krēmveida tekstūra, tāpēc, manuprāt, tā ir piemērota visiem ādas tipiem, pat jutīgai. Maigs aromāts, kas raksturīgs visai Vichy kosmētikai. Tā satur Aquabioryl™ – ļoti mitrinošu aktīvu sastāvdaļu, kas rada komforta sajūtu un padara ādu maigu (tā saka ražotājs). Nav melots, jo āda pēc maskas lietošanas ir ļoti maiga, mīksta, it kā piepildīta. Sastāvā ir arī termālais ūdens un hialuronskābe, kas arī ir labas sastāvdaļas ādas mitrināšanai. Maska ļoti labi tiek galā ar ādas diskomforta sajūtu, kas man rodas apkures sezonas laikā. Lietošanas laiks- 10 minūtes uz iepriekš attīrītas ādas.

Sajūsmas spiedzienus nedzirdēsiet tikai tāpēc, ka es pie Vichy esmu pieradusi un labs sniegums man nav pārsteigums. Tas ir pašsaprotams. Šo masku noteikti iesaku visiem, kuri lielāko daļu dienas pavada pārkurinātās telpās ar sausu gaisu.

Cena: ap LS 15/ 50 ml.

Kur nopirkt -aptiekās.

6 thoughts on “Masku tests- Vichy Aqualia Thermal maska

      • Mana topa augšgalā ir Belitas (Baltkrievija) maska “Maska sivorotka dlja lica”, kas paredzēta jutīgai ādai. Joprojām esmu šokā, ka kaut kas tik lēts man tik labi der un darbojas. Tad patīk Dr. Irena Eris mitrinošā maska. Vēl regulāri lietoju Dizao Express mitrinošo masku paciņās.
        Jā, Vichy krēms man patika 🙂

      • Man patik baltkrievu līnija ar AHA-superīga par tādu cenu! No Dizao patīk mazās paciņmaskas, kas skaitās dabīgas. Gribēju iekļaut testā, bet tuvējos veikalos nebija manas mīļākās – mitrinošā un anti aging ar sarkano vīnu

Komentēt

WordPress.com blogs.

