Masku tests – Lavera revitalizējošā sejas maska

Šī maska pie manis nonāca kā pārpratums. Jau dabīgās kosmētikas mēnesī Baiba no Skaistumlapas man ieteica izmēģināt rožu masku. Un es nezinu vai nesadzirdēju pareizi vai kas. Bet veidojot atsauksmi, meklēju Baibas rakstu un atklāju, ka viņa ir mēģinājusi Logona, kamēr es Lavera variantu. Lai nu kā, bet maska man patīk un tas taču galvenais. Tātad par prieku visiem maniem lasītājiem, kuri mīl dabīgo kosmētiku- Lavera revitaizējoša sejas maska ar organisko savvaļas rozi, avokādo eļļu un makadamijas elļu.

Ražotājs: Intensīvi kopj un uzlabo ādas elastību.100% organiskas eļļas un ekstrakti. Setificēta atbilstoši BDIH un NATRUE standartiem.

Paciņā ir pietiekami 2 lietošanas reizēm. Krēmveida maska ar saldenu (jā, smarža nav mana mīļākā, bet nav ari nepatīkama) aromātu, domāta sausai ādai. Man nezkāpēc pēc tekstūras atgādina mālu maskas, lai gan nekas tur nesacietē. Turam uz sejas 10-15 minūtes, var neskalot, ja uzsūcas pilnībā, var skalot. Es izvēlos vidējo aritmētisko – notīru seju ar toniku bez skalošanas.

Maska lieliski mitrina, mīkstina un pabaro ādu. Pēc tās lietošanas man nekāds sejas krēms nav vajadzīgs un otrā rītā āda jūtas lieliski. Manuprāt, šai maskai ir diezgan ilgstošs efekts. Nekādas alerģiskas reakcijas nenovēroju. Lai gan tā ir barojoša un satur eļļas, ar porām arī nekādu problēmu pēc 2 lietošanas reizēm nebija.

Sastāvs (sorry par bildēm- tagad bildējam tikai nakts laikā zem naktslampiņas) :

Cena: Ls 2.90 / 10 ml.

Kur nopirkt? Eko veikalos, Stockmann, Drogās (kur ir eko kosmētikas stendi).

One thought on “Masku tests – Lavera revitalizējošā sejas maska

  1. Šajās brīvdienās tieši izmēģināšu masku no šīs sērijas, bet ar citu efektu – “regenerating” (sastāvā baltā tēja, karandža eļļa un granātābolu eļļa).

Komentēt

WordPress.com blogs.

