Lush Bubblegum skrubis lūpām

Produkts, kas jums noteikti nav obligāti vajadzīgs, bet ir patīkams (un garšīgs) nieks skaistumkopšanas plauktiņā – Lush Bubblegum skrubis lūpām.

Teorijā šim produktam būtu jāatbrīvo mūsu lūpas no vecajām ādas šūnām (skan pabriesmīgi, jā)  un jāpadara lūpas maigas. Praktiski man šāds skrubis īpaši nav vajadzīgs- pietiek, ja regulāri lietoju kādu kopjošu lūpu balzamu. Bet patīkams Lush Bubblegum gan ir. Bērnības nostaļģija košļenes smaržā- tādā milzīgā, kuru var uzpūst burbulī galvas lielumā, uzspridzināt un tad atlikumu kasīt nost no deguna.

Tikpat laba ir garša un nemanot mazliet skrubja vienmēr tiek apēsts, jo garšo tas saldi. Sastāvs primitīvs- cukurs, eļļa un garšiņa. Tekstūra, vismaz priekš manis, ir mazliet par rupju, tāpēc lūpas ar skrubi berzēju ļoti minimāli.

Cena- ap Ls 5.

Kur nopirkt- Lush veikalos Dzirnavu ielā, “Alfa”, “Domina”.

Mani joprojām nav pārņēmusi lushmānija. Varbūt es neesmu mēģinājusi pareizos produktus? Ir ieteikumi, lai mani pievērstu Lush?

16 thoughts on “Lush Bubblegum skrubis lūpām

  1. Ieteikums – Lush fresh grass dušas želeja(spēcīga, diezgan vīrišķīga svaigi pļautas zāles smarža, kas arī saglabājās uz ķermeņa un izplūst pa visu māju!) un Comforter – rozā un pilnīgi apburošs klucītis, kas rada burbuļus vannā 🙂

      • Tad noteikti izmēģini vismaz maziņo Grass dušas želeju 🙂 Brīdinu, ka pudelītē smarža mazliet atšķiras no tā, kāda tā būs dušā.
        Lush fane es neesmu, bet atsevišķi produkti man patīk ļoti.
        Mazliet neuzticos viņu šampūniem ripiņās, dušas želejām želejas gabalu veidā, zobu pastai tablešu veidā utt. – Tas viss kaut kā vēl nav aizķēries manā wishlistā.

  2. Mani mush-have produkti no Lush ir Herbalism sejas tīrīšanai un Mask of Magnaminty maska. Bet mana āda laikam ir pilnīgs pretstats tavējai 🙂

  3. Pirku jau dažãdas ziepítes, smaržo visa vannasistaba, bet ĺoti ãtri beidzãs:(
    Mans must have – butter Lemon Sensation kutikulai un sausai adai

    • Man ziepītes kaut kā apnikušas kopš Stenders laikiem. Lush tās ir interesantākas? Kā Tu viņas glabā? Man kaut kā traumē tie “apsūkātie” ziepju gabaliņi vannas istabā. Patīk tie svaigi un jauni.
      Lemon Sensation ir tik daudz labas atsauksmes, bet tas nekad nav veikalā, kad tur esmu es 🙂 Paskatijos testeri un viņš ļoti dīvaini smaržoja.

  4. Ja šis jautājums tiktu uzdots gada pirmajā pusē, tad es arī teiktu, ka noteikti ir jāizmēģina Lush Herbalism, bet tagad mana sajūsma par to ir izplēnējusi.

  5. Man no lush ir tikai šis pats lūpu skrubis, biežai lietošanai nav piemērots, bet kādu reizi nedēļā/ divās es lietoju to, palielam esmu apmierināta. Ir produkti, ko gribas pamēģināt, tagad droši vien to arī izdarīšu, kad viņi atvērušies arī Dominā un Alfā.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

