Jauni atradumi ideālām pēdiņām

Man ar pēdām ir sarežģītas attiecības. Man tās nepatīk. Nē, man vispār nav raksturīga ļoti kritiska attieksme pret savu ķermeni – viss ir ok. Bet man pēdas principā neliekas skaistas. Nevienam. Pat ne pēdu modeļiem (gan jau tādi ir). Varbūt tieši tāpēc es cenšos kompensēt savu attieksmi pret saviem darba rūķiem un kāju kopšanas produktiem pievēršu pastiprinātu uzmanību. Obligāti pedikīrs (mājas apstākļos) un nagu laka košos toņos. Esmu mēģinājusi daudzus produktus, pastāvīgi mainu dažādas kombinācijas, un patreiz ir izdevies atrast ideālu komplektu. Tiešām- ideālu.

Sally Hansen Pumice Foot Polish ir skrubis kājām ar lavandas un tējas koka eļļu, sīkām skurbējošām daļiņām. Sākumā man likās, ka tas vienkārši ir intensīvāks attīrošs līdzeklis, bet rūpīgāk paberzējot, tas tiešām tiks galā ar nelieliem ādas sabiezējumiem. Var lietot uz sausas vai mitras ādas. Es lietoju tikai vannā. Cena ap Ls7/ 113 g.

Peclavus kāju kopšanas produktus atklāju Baltic Beauty izstādē, kur iegādājos 2 krēmus izmēģināšanai. Peclavus Callus Reducing Balm ir krēms, kas paredzēts ādas sabiezējumu mazināšanai. Sastāvā dabiski silikāti (ceru, ka pareizi iztulkoju), jojobas, kokosa, kviešu asnu elļļas, kazbārža, baltā vītola ekstrakti. Anotācija saka, ka krēms padara cietu, raupju ādu mīkstu un īpaši labs tulznu, nobrāzumu apstrādei. Lietoju apm. reizi nedēļā tikai uz tām pēdas daļām, kur nepieciešams. Cena : apm. Ls 4/ 75. Nopērkams Dinastija veikalā, Brīvības 180.

Gehwol Extra ir superkrēms. Jo paredzēts teju visām pasaules problēmām, kas var piemeklēt pēdas – mīkstina, padara ādu maigu, veicina asinsriti, tādejādi paturot pēdas siltas, apkaros  arī sēnīti un aromatizēs.

Krēms biezs, gandrīz kā balzams, smarža- spēcīgs, dabisks augu aromāts. The Body Shop kaņepju roku krēma brālis, tikai ar citiem aromātiem (eikalipts, rozmarins, lavanda, timiāns). Krēms man ļoti patīk, lieliski mitrina, pabaro, tiešām dod nelielu siltuma sajūtu pēc uzklāšanas. Vienīgais mīnuss- metāliskā tūbiņa, kas paliek arvien neglītāka, krēmam ejot uz beigām.Cena- EUR 6. Pirku Vācijā, bet ir pieejams arī Latvijas aptiekās. Pēc labās pieredzes noteikti izmēģināšu arī citus šī zīmola krēmus.

Šis komplekts sniedz tiešām ideālu rezultātu. Perfekti. Nav vajadzīgas nekādas vīles, nekādi speciāli produkti cietās ādas noņemšanai, pilns pedikīrs jāveic daudz retāk.

9 thoughts on “Jauni atradumi ideālām pēdiņām

  1. Man arī patīk visādi kāju (pēdu) kopšanas produkti, bet ne tādēļ, ka pēdas nepatīk, man viņas liekas pat ļoti jaukas, bet tikai tad, ja sakoptas 🙂
    Tādu Sally Hansen skrubi pat nebiju piefiksējusi, būs jāpamēģina, jo citi SH krēmi man ir ļoti patikuši.

  2. Es katru vakaru mazgāju pēdas ar paasu švammīti, kas domāta teflona pannām. Un pēc tam obligāti uz nakti krēms kājām, vienalga kāds. Apbrīnojami, bet man vispār nav nekādu sabiezējumu vai vecās ādas, ko skrubēt. Uzcītība atmaksājas:)

  3. oops, tas superīgs krēms ir vnk minerāleļļa ar ķīmiskām primočkām. atvainojos, cienītā, bet Jūsu piedāvātie produkti ir tāda popsa uuu. mna jāveido savs blogs.

  4. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – augusts | Skaistuma dienas grāmata

  5. Atpakaļ ziņojums: Krēmi pēdām – FrezyDerm, Oriflame | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

