Cik maksā mana seja?

Nu jau kādu laiku atpakaļ saņēmu uzaicinājumu no kolēģes – blogeres izveidot rakstu par to, cik maksā produkti, kurus lietoju. Jāsaka, ka šis komplekts katru dienu ir pilnīgi atšķirīgs. Piedāvāju šodienas variantu.

seja

Jokaini, ka par šiem produktiem neesmu uzrakstījusi atsauksmes. Daži ir jaunpienācēji, citus lietoju jau ilgi un bieži.

Garnier jaunais BB krēms jutīgai ādai ir viens no maniem mīļākajiem tonālajiem produktiem pēdējā mēneša laikā un ļoti patīk. Mazliet sedzošāks kā Maybelline BB, kuru lietoju vasarā. Ipaši patīk to kombinēt ar Lierac ātrā skaistuma masku. Cena Ls 5.99.

Maybelline The Falsies Feather Look– kuplas skropstas pēdējā laikā ir mana vājība. Šī tuša tādas sniedz, pie tam tuša ir ļoti viegla un nesalipina skropstas. Cena ap Ls 6.

Rimmel Lasting Finish Soft Colour Blush vaigu sārtums 190 Coral- maigs, zīdains, pigmentēts koraļu krāsas vaigu sārtums. Cena LS 3.99 (ar atlaidi).

Artdeco Glam Couture nr.28 – ēnas ar skaistu un maigu mirdzumu. Lieku pa visu plakstiņu.  Skaists akcents drūmā laikā. Cena ap Ls 10.

Mazliet precīzāki ēnu un vaigu sārtuma toņi šajā foto:

rimmel_artdeco

Kopā: Lai gan produktu skaits niecīgs un cenu ziņā tie nav paši dārgākie, kopā sanāk apm. Ls 26.

Papildus (neiekļaujot cenā) gribēju atrādīt jaunieguvumus laku jomā- mini lakas no New York City Ballet kolekcijas – caurspīdīgi pelēkais My Pointe Exactly un burvīgi ziemīgie spīdumi Pirouette My Whistle.  Spīdumiņus noteikti rekomendēju iegādāties kolekcijai, jo tie lieliski papildinās jebkuru maigo toņu laku.

opi_nyc_ballet_2

opi_nyc_ballet

10 thoughts on “Cik maksā mana seja?

  1. Hmmm, a kāpēc es nekur tādas Artdeco ēnas neesmu redzējusi? Tas, laikam, ir jautājums pašai sev 🙂 Man ar gribās to falsies tušu izmēģināt, bet šobrīd man tik daudz tušu, ka katrai skropstai savu varētu krāsot, bet gan jau kaut kad nopirkšu 🙂

    • Tušu frontē neesi viena – man apritē ir…paga… 6 gab 🙂 Izvietotas stratēģiski manā pārvietošanās maršrutā.
      Tās ēnas ir no jaunās kolekcijas. No pirmā acu uzmetiena tās spīdīgās kolekcijas nav manā stilā, bet papētot tuvāk, rodas stipra mīlestība. Līdzīgi bija ar Chanel pērļu piecīti.

    • man ir ari essence zelts- tas vairāk aizmiglo pamattoni. Shis pavisam noteikti ir ari biežāk lietojams. Tā kā man ir gaišo laku periods- der pilnīgi visām. It kā vienkārši, bet ģeniāli 🙂 Esmu izmēģinājusi jau kopā ar visām savām balerīnām un ļoti patīk!

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

