Phyto matu kopšanas produktu apskats

Man interesantos ārvalstu skaistuma blogos bieži redzētas lieliskas atsauksmes par Phyto matu kopšanas produktiem, arī mani lasītāji komentāros tos bieži piemin. Phyto ir Francijas matu kopšanas zīmols, kas piedāvā kompleksu kopšanu matiem, produktus dažādām matu un galvas ādas problēmām, produktu sastāvā ir daudz augu ekstraktu, kas patīk “zaļajiem” skaistumkopšanas entuziastiem. Šodien vairāk par trīs produktiem, kas man ir iepatikušies.

phyto

Phyto Intense hydrator brilliance shampoo Phytojoba – intensīvi mitrinošs šampūns sausiem matiem ar jojobas eļļu un 40% malvas un rudzupuķu ekstraktiem. Šampūns tāpat aizsargā no vides nelabvēlīgās ietekmes, atjauno optimālu mitruma līmeni un matu elastību. “Šampūns ir smagnējā metāliskā flakonā, krēmīgs, labi un bagātīgi puto, maigi, bet labi attīra. Izteikta smarža tam nav. Nepadara matus smagnējus. Pēc instrukcijas tas ir mazliet jāpatur matos, bet es, godīgi sakot, vienmēr to aizmirsu un skaloju ārā.

Phyto Phytobaume Color Protect ekspress kondicionieris krāsotiem, balinātiem matiem satur smiltsērkšķu, malvas, greipfrūtu, hibisku ziedu ekstraktus , kam kompleksi ir jāaizsagā matus un to krāsu, jāpiešķir spīdumu, jāatšķetina matus, jāpabaro un citdāi jālutina. Plakanā, krēmam līdzīgā tūbiņa, man liek justies dīvaini- kā Alisei, kas nokūleņojusi pa truša alu, iedzērusi no vienas pudelītes, apēdusi ko vēl. Vai nu es esmu mazāka, vai krēmu tūbiņas kļuvušas lielākas? Bet ja nopietni, balzams man ļoti patīk, jo tas iedarbojas vienā mirklī. Kamēr esmu iestrādājusi to visā matu garumā, varu jau skalot ārā. Tam ir pabieza, krēmveida konsistence. Balzams pilnīgi acīmredzami mīkstina matus un tos izlīdzina, tajā pašā laikā tas ir viegls un nepadara matus smagnējus.

Kā noslēdzošo posmu pēc mazgāšanas matos lietoju Phyto  Phytolisse serumu, kas ir paredzēts spurainiem matiem. Man mati, dabīgi izžūstot, ir ar nelielu “vilnīti”, tāpēc vienmēr esmu tādu matu kopšanas līdzekļu meklējumos, kas tos iztaisnotu bez fēna palīdzības. Serums ir viegls silikona, altejas ekstrakta un B5 vitamīna koteilītis, kas nodrošina izteiktu matu spīdumu. To var izmantot arī matu aizsardzībai fēnojot vai lietojot matu taisnotāju. Un, jā, šim kompleksam izdodas matus padarīt taisnus. Nu, protams, ne jau tādā līmenī, kā lietojot taisnotāju. Bet ideālākos, kādus man ir izdevies iegūt bez “termiskas apstrādes”. Vienīgais mīnuss serumam- spirta aromāts, kas man par prieku, nesaglabājas uz matiem.

Kopumā esmu ļoti patīkami pārsteigta par Phyto produktiem, kurus izmēģināju. Viegli, bet iedarbīgi, patīkami lietošanā, plaši pieejami Latvijas aptiekās.

4 thoughts on “Phyto matu kopšanas produktu apskats

    • Visi serumi un eļļas palīdzēs kaut kādā mērā nolīdzināt matus. Atliek tik izvēlēties sev patīkamāku zīmolu un cenu. Man patika gan GArnier, gan Loreal no lētākiem, gan Loreal Professionel, Kerastase, Matrix, Davines, Phyto no dārgākiem

Komentēt

WordPress.com blogs.

